دسته‌ها
اخبار

زمان پردازش ویزای انگلستان (جدیدترین از UKVI)


مدت زم، که طول می کشد تا درخواست شما بررسی شود، می تواند عامل مهمی در تصمیم گیری در مورد زمان درخواست و زمان تنظیم سفر باشد. اما زمان رسیدگی به ویزای بریت،ا بسته به عواملی مانند نوع ویزای مورد درخواست، کشور یا سفارت محل درخواست و شرایط فردی و واجد شرایط بودن شخص متقاضی، بسیار متفاوت است.

زمان رسیدگی به ویزای بریت،ا به آرامی به سطح قبل از کووید (COVID) باز می‌گردد، اگرچه پردازش در بسیاری از درخواست‌های داخل کشور و خارج از کشور با تأخیر همراه است. بنابراین به متقاضیان ویزا توصیه می شود که در مورد زمان بندی های فعلی پردازش برای نوع خاص درخواست خود راهنمایی کنند.

استانداردهای خدمات پردازش ویزای ،ستان

ویزا و مهاجرت ،ستان (UKVI) بخش و، کشور است که مسئول سیستم ویزای بریت،ا است. UKVI استانداردهایی را برای زمان پردازش ویزای ،ستان مشخص می کند.

تاریخ پردازش معمولاً از زم، که متقاضی در قرار ملاقات بیومتریک خود شرکت کرده است، یا هنگام استفاده از برنامه پردازش ویزای UKVI، پس از تکمیل بررسی های شناسایی و ارسال درخواست، مح،ه می شود.

توجه داشته باشید که این استانداردها برای صدور مجوزهای اقامت بیومتریک (BRP) اعمال نمی شود. BRP معمولاً ظرف 7 روز کاری پس از تصمیم گیری در مورد درخواست شما دریافت می شود.

وب سایت Home Office زمان های پردازش استاندارد زیر را بیان می کند:


سرویس

زمان پردازش

درخواست ویزای غیر اسکان از خارج از ،ستان *آ،ین وضعیت پردازش UKVI را در زیر مشاهده کنید 90% درخواست‌های بدون تسویه ظرف 3 هفته، 98% در عرض 6 هفته و 100% در عرض 12 هفته از تاریخ درخواست (که 1 هفته 5 روز کاری است)
درخواست های تسویه حساب از خارج از ،ستان 98.5٪ درخواست های تسویه حساب ظرف 12 هفته از تاریخ درخواست و 100٪ در عرض 24 هفته از تاریخ درخواست (که 1 هفته 5 روز کاری است)
درخواست هایی برای ماندن به صورت موقت از جمله به ،وان همسر، کارگر، کارآفرین، دانشجو و سازمان هایی که به دنبال حمایت مالی از یک کارگر هستند *آ،ین وضعیت پردازش UKVI را در زیر مشاهده کنید 8 هفته (اولویت 5 روز کاری یا پایان خدمات با اولویت فوق العاده روز کاری بعدی – لطفاً نوع درخواست خود را برای خدمات اولویت دار موجود بررسی کنید)
سازمان هایی که جزئیات مجوز حامی خود را به روز می کنند 18 هفته
مشتری، که در ،ستان برای اقامت نامحدود (ILR) یا بدون محدودیت زم، (NTL) درخواست می کنند. 6 ماه (پایان روز کاری بعدی خدمات با اولویت فوق العاده)

* وضعیت پردازش فعلی

آ،ین به روز رس، سرویس UKVI زمان های پردازش درخواست ویزا را به شرح زیر توصیه می کند:

  • ویزای کاری باید 3 هفته پس از قرار ملاقات مرکز درخواست ویزا یا استفاده از برنامه ID Check طول بکشد.
  • پردازش ویزای بازدید باید 3 هفته پس از حضور در قرار ملاقات مرکز درخواست ویزا یا استفاده از برنامه ID Check طول بکشد.
  • درخواست‌های ویزای دانشجویی ظرف 3 هفته پس از حضور در قرار ملاقات مرکز درخواست ویزا یا استفاده از برنامه ID Check بررسی می‌شوند.
  • درخواست ویزای خانواده در حال حاضر 24 هفته از وقت ملاقات مرکز درخواست ویزا برای متقاضیان ویزای همسر، شریک یا خانواده طول می کشد. و، کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا پردازش را تا 12 هفته در سال 2023 کاهش دهد.

خدمات اولویت دار و سریع

خدمات اولویت‌دار و خدمات با اولویت فوق‌العاده برای درخواست‌های خارج از بریت،ا برای مسیرهای ویزای کاری و تجاری در دسترس هستند.

خدمات اولویت‌دار نیز برای درخواست‌های ویزای خانوادگی موجود از 9 ژانویه 2023، پس از یک تعلیق موقت، از سر گرفته می‌شود. خدمات پردازش اولویت ویزای خانواده با هزینه 573 پوند به ازای هر ویزای اولویت دار، یک چرخش سه هفته ای را ارائه می دهد.

انتظار می‌رود خدمات اولویت‌دار در اوایل سال 2023 برای درخواست‌های جدید ویزای خانواده در دسترس باشد.

خدمات اولویت دار برای برنامه های کاربردی ساخته شده در بریت،ا همچنان در دسترس است.

در صورت وجود، پردازش اولویت به متقاضیان برای مسیرهای کاری و اسکان خاص مانند ویزای S،ed Worker اجازه می دهد تا هزینه اضافی را برای پردازش سریع با مجوز اقامت بیومتریک طی 7 تا 10 روز پس از تصمیم بپردازند:

  • پردازش اولویت برای تصمیم گیری در پنج روز با هزینه 500 پوند
  • پردازش با اولویت فوق العاده برای تصمیم گیری در 1-2 روز کاری با هزینه 800 پوند

زمان‌های پردازش درخواست‌های گواهی حمایت و تغییرات شرایط

UKVI در حال حاضر با تاخیرهای قابل توجهی در پردازش برنامه های CoS تحت سرویس استاندارد مواجه است. حامیان مالی باید توجه داشته باشند که درخواست های تخصیص CoS در حال حاضر چندین هفته و در برخی موارد ماه ها طول می کشد.

پردازش اولویت برای حامیان مالی دارای رتبه A برای تخصیص سریع CoS و سایر درخواست‌های تغییر شرایط، با هزینه 200 پوند برای هر برنامه در دسترس است. درخواست های اولویت دار معمولاً ظرف 5 روز کاری پردازش می شوند.

تفاوت بین پردازش UKVCAS و Home Office چیست؟

یکی از عواملی که ممکن است بر زمان پردازش ویزای ،ستان تأثیر بگذارد این است که آیا درخواست باید از طریق UKVCAS انجام شود یا خیر.

UKVCAS (خدمات درخواست ویزا و شهروندی ،ستان) در نوامبر 2018 برای رسیدگی به برخی درخواست‌های ویزا، شهروندی و شهروندی بریت،ا که از سوی افرادی که قبلاً در بریت،ا هستند، معرفی شد. از زمان معرفی آن، گزارش‌های مستمری مبنی بر تأخیر در پردازش درخواست و مشکلات برای متقاضیان برای تعیین وقت ملاقات در یک مرکز UKVCAS وجود داشته است.

در هنگام ارائه درخواست به شما توصیه می شود که آیا باید از طریق UKVCAS برای رسیدگی به درخواست شما اقدام کنید.

چگونه ممکن است زمان سال و سایر عوامل بر زمان پردازش ویزای ،ستان شما تأثیر بگذارد؟

عوامل دیگری نیز وجود دارد که ممکن است بر زمان رسیدگی به درخواست ویزای ،ستان شما تأثیر بگذارد. این شامل:

مورد
تابستان به طور کلی شلوغ ترین زمان برای UKVI است، اما متقاضیان همچنین باید توجه داشته باشند که با توجه به تغییرات فعلی در سیستم مهاجرت بریت،ا، به ویژه ناشی از معرفی اخیر طرح اسکان اتحادیه اروپا، پردازش نسبت به سال های گذشته به دلیل افزایش بیشتر طول می کشد. در حجم کاری UKVI.

از جایی که درخواست می دهید
کشوری که از آن برای ویزای بریت،ا درخواست می‌کنید ممکن است به دلایل مختلفی بر زمان پردازش تأثیر بگذارد، از جمله روابط و ترتیبات بین بریت،ا و کشور شما، سیستم‌های اداری در هر کشور، شرایط فعلی در هر کشور، تأیید اسناد از کشور شما یا یافتن معادل آنها در بریت،ا، اینکه آیا آن کشور بخشی از EEA است و غیره.

همیشه توصیه می شود برای هر گونه مسائلی که می تواند منجر به تاخیر در پردازش ویزا شود، با سفارت یا کنسولگری بریت،ا در کشور خود تماس بگیرید.

اطلاعات ناکافی یا نادرست
در مواردی که درخواست شما شامل اطلاعات نادرست است یا اسنادی که ارائه می کنید ناکافی است، اگر UKVI پردازش را متوقف کند تا اطلاعات بیشتری را از شما بخواهد تا تصمیم بگیرد، زمان پردازش ممکن است بیشتر از حد انتظار باشد.

بهترین راه برای جلوگیری از این امر این است که درخواست خود را به طور کامل بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد لازم را قبل از درخواست در اختیار دارید.

انواع مختلف درخواست ویزای ،ستان چیست؟

نوع ویزای ،ستان که برای آن درخواست می کنید، عامل اصلی تصمیم گیری در مورد مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزای ،ستان خواهد بود. ویزای ،ستان که انتخاب می کنید به دلیل شما برای بازدید از ،ستان و مدت زم، که می خواهید اقامت داشته باشید بستگی دارد.

در ،ستان کار کنید

انواع مختلفی از ویزای کاری کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد که عبارتند از:

هر نوع ویزا واجد شرایط، شرایط و ا،امات درخواست خود را دارد.

به ،وان مثال، ویزای S،ed Worker برای ،نان غیر ،ستان با پیشنهاد شغلی از طرف یک حامی دارای مجوز برای مشاغل ماهر در بریت،ا آزاد است.

زمان پردازش ویزای S،ed Worker معمولاً بیش از 3 هفته پس از حضور متقاضی در قرار ملاقات خود نیست، با این حال، با توجه به تمرکز فعلی روی رسیدگی به درخواست‌های ویزای خانواده اوکراین، این ممکن است بیش از سه هفته طول بکشد.

تعطیلات، دیدار خانوادگی یا سفر کاری

ویزای استاندارد ویزیتور به طور کلی برای گردشگری، تعطیلات، بازدید و دریافت درمان های پزشکی کوتاه مدت من، است. جایگزین می کند:

  • ویزاهای بازدید کننده تجاری و کارآفرین آینده نگر
  • ویزای بازدید خانواده
  • ویزای بازدید کننده کودک
  • ویزاهای بازدید کننده ورزشی و سرگرمی
  • ویزای ویزیت درم، خصوصی
  • ویزای وضعیت مقصد مورد تایید
  • ویزای عمومی بازدید کننده

تحت ویزای استاندارد بازدید کننده، معمولاً می تو،د تا 6 ماه در بریت،ا بم،د.

درخواست شما برای ویزای استاندارد ویزیتور نباید زودتر از 3 ماه قبل از اینکه قصد ورود به بریت،ا را دارید انجام شود و معمولاً بیش از 3 هفته طول نمی کشد تا درخواست ویزا بررسی شود و پس از قرار ملاقات شما تصمیم گیری شود.

در زمان‌های فعلی پردازش، درخواست‌های ویزای بازدیدکننده از خارج از بریت،ا به جای سه هفته معمول، شش هفته طول می‌کشد.

تحصیل در ،ستان

اگر مایل به تحصیل در ،ستان هستید، بسته به شرایط فردی شما 3 ویزا برای این منظور در دسترس است:

  • ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای اقامت 6 ماهه در ،ستان برای شرکت در دوره من، است. برای دانشجویان بالای 16 سال که مایل به شرکت در دوره زبان ،یسی هستند، ممکن است امکان استفاده از ویزای تحصیلی کوتاه مدت برای اقامت تا 11 ماه وجود داشته باشد.
  • ویزای تحصیلی عمومی برای دوره طول،‌تر تحصیل در بریت،ا من، است تا زم، که دانشجو در یک دوره تحصیلی تایید شده داشته باشد و توسط یک دانشگاه یا کالج دارای مجوز حمایت مالی شود.
  • افراد 4 تا 17 ساله که مایل به تحصیل در یک مدرسه مستقل هستند باید برای ویزای دانشجویی کودک اقدام کنند.

برای ویزای دانشجویی من، حداقل 3 ماه قبل از اینکه قصد ورود به ،ستان را دارید، درخواست دهید. هنگامی که در قرار ملاقات خود شرکت کردید، دریافت تصمیم معمولاً بیش از 3 هفته طول نمی کشد.

کارآفرینان و سرمایه گذاران

دو مسیر اصلی برای افرادی که برای تجارت به ،ستان می آیند وجود دارد:

  • ویزای استارت‌آپ برای افرادی که می‌خواهند ،ب‌وکاری در بریت،ا ایجاد کنند، که از خارج از منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس هستند و توسط یک نهاد مجاز تایید شده‌اند، من، است.
  • ویزای Innovator برای افرادی است که مایل به راه اندازی یا راه اندازی یک ،ب و کار بادوام در بریت،ا هستند که به ،وان یک ایده جدید تأیید شده است، از خارج از منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس هستند و حداقل 50000 پوند برای سرمایه گذاری دارند.

به دلیل پیچیدگی مدارک و شواهد درخواست، پردازش ویزای تجاری می تواند بیشتر از سایر دسته ها طول بکشد. باز هم، اولین زم، که می تو،د درخواست دهید 3 ماه قبل از سفر است.

پیوستن به خانواده در ،ستان

ویزای خانوادگی به طور کلی به شما این امکان را می دهد که به اعضای خاصی از خانواده بپیوندید که در حال حاضر در بریت،ا زندگی می کنند، اگر می خواهید بیش از 6 ماه در این کشور بم،د، مانند همسران.

اگر درخواست ویزا از خارج از بریت،ا انجام شود، زمان رسیدگی به طور کلی تا 12 هفته طول می کشد. درخواست‌هایی که از داخل بریت،ا ساخته می‌شوند، معمولاً تا 8 هفته طول می‌کشد تا پردازش شوند.

برای ازدواج در ،ستان

اگر قصد دارید برای ازدواج به بریت،ا سفر کنید، به طور کلی باید برای ویزای بازدید کننده ازدواج اقدام کنید. این ویزا برای مراسم مشارکت مدنی در ،ستان نیز من، است.

این ویزا به شما اجازه اقامت یا اقامت پس از مراسم ازدواج یا مشارکت مدنی در بریت،ا را نمی دهد.

پردازش، پس از شرکت در یک قرار ملاقات، معمولاً بیش از 3 هفته طول نمی کشد.

سفر از طریق ،ستان

دو نوع ویزای ترانزیت وجود دارد. اگر از کنترل مرزی ،ستان عبور می کنید و بیش از 48 ساعت در بریت،ا می م،د، باید برای ویزای Visitor in Transit اقدام کنید. اگر از کنترل مرزی ،ستان عبور نمی کنید، باید برای ویزای ترانزیت مستقیم ایرساید اقدام کنید.

اگر بیش از 48 ساعت در بریت،ا اقامت دارید، باید برای ویزای استاندارد ویزیتور درخواست دهید.

به کمک نیاز دارید؟

ما در DavidsonMorris تجربه ای داریم که به شما در مورد من، ترین ویزای ،ستان برای شرایط شما مشاوره دهیم و بینش لازم را داشته باشیم تا روند را تا حد امکان راحت کنیم.

ما به ،وان تیمی متشکل از وکلای مهاجرت و کارمندان سابق و، خانه، شهرت تثبیت شده ای برای مدیریت و پردازش موثر و کارآمد درخواست های ویزا و ارائه مشاوره های تخصصی مرتبط با ویزا متن، با نیازهای شما داریم. برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

آ،ین به روز رس،: 28 ژانویه 2023


منبع: https://www.davidsonmorris.com/uk-visa-processing-times/