دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به کانادا در 2022 و شرایط آن مهاجرت پلاس

ذکر این نکته ضروری است که اثبات برخورداری از توانایی مالی برای زندگی و مهاجرت به کانادا، تنها در برخی از شرایط و برای برخی از برنامه های مهاجرتی مورد نیاز است. به عنوان مثال، چنانچه از طریق برخی از مسیرهای مهاجرتی ذکر شده در سیستم اکسپرس اینتری، قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، ممکن است ارائه مدارکی مبنی بر برخورداری از حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا مورد نیاز باشد. در حقیقت، راه های مهاجرت به کانادا جزء سریع ترین روش های مهاجرتی در جهان هستند.

  • متقاضیان مهاجرت به کانادا باید ثابت کنند که توان مالی کافی برای زندگی در این کشور را در اختیار دارند.
  • این طرح برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا در سال 2022 فوق العاده است، چون متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا برای واجد شرایط بودن احتیاجی به تجربه کاری کانادایی ندارند.
  • به این ترتیب از طریق برنامه نامزدهای استانی، 800 نفر شانس این را دارند که در برنامه استان ساسکاچوان پذیرفته شوند.
  • برای مهاجرت به کانادا از این طریق باید مدرک تحصیلی معتبر کانادایی داشته باشید، یا اینکه مدرک مورد تایید بوده و یا توسط موسسه مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا معادل سازی شده باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیز پلن های متنوعی دارد و با مبالغ مختلف می توانید به این کشور از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی در ایالات مختلف مهاجرت نمایید. در حالت کلی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری روشهای متفاوتی وجود دارد که همه این روش ها به اخذ اقامت منجر نمی شوند. می توان سه روش زیر را زیر مجموعه ای از روش سرمایه گذاری در کانادا دانست که عموما افراد برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا انتخاب می کنند. روش‌های کاری، اکسپرس اینتری و سرمایه گذاری، در رده‌های بعدی مهاجرت قرار می‌گیرند. چرا که هزینه بیشتری دارند و فرد متقاضی باید شرایط مناسب برای استفاده از این روش‌ها را داشته باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی آتلانتیک

در صورتی که قصد مهاجرت به کبک را دارید، بهتر است از تسلط کافی نسبت به زبان فرانسوی برخوردار باشید. توجه داشته باشید برخی کارفرماها به دلیل دور زدن قوانین نمی توانند کارمند خارجی استخدام کنند و محروم شده اند. محتوای این مقاله توسط مشاور قانونی مهاجرت کانادا به نگارش درآمده است.

در این صورت دولت کانادا، درخواست شخص متقاضی جهت مهاجرت به کانادا را نمی پذیرد و پرونده شخص متقاضی بسته می شود. به صورت کلی می توان بیان کرد مخارج های زندگی شخص متقاضی به مدت سه سال به عهده همسرش می باشد و چنانچه در این سه سال شخص متقاضی هر نوع کمک مالی از دولت کانادا بگیرد، همسرش وظیفه دارد که همه این مخارج ها را به دولت برگرداند. این گروه متقاضیان مهاجرت به جز گرفتن اقامت دائم برای خود، می توانند بدون شرط و شروط برای همسر و فرزندان خود، اقامت دائم نیز بگیرند.

به همین دلیل در این مقاله معیارهای مهم برای مشاوره مهاجرت به کانادا و خدماتی را که ای ویزا در این زمینه ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار خواهیم داد. اساسی ترین مزایای مهاجرت به کانادا از روش ازدواج و اخذ اقامت این کشور این می باشد که متقاضیان می توانند بدون دارا بودن منبع های مالی بسیار، اقدام به مهاجرت کنند. افراد متقاضی که نمی توانند به تنهایی و با هیچ گونه راه دیگری، اقامت دائم کشور کانادا را بگیرند، می توانند جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور، با شخصی که مقیم و شهروند کشور کانادا می باشد، ازدواج کنند. دولت کانادا زندگی کردن افراد خانواده در کنار هم را خیلی مهم می داند، پس اداره مهاجرت کانادا، مهاجرت به کانادا از روش ازدواج را به عنوان یکی از اساسی ترین طرح های مهاجرتی خود در نظر گرفته است. پس از حدود 3 سال کار در این کشور می‌توانید همراه اعضای خانواده خود شهروند کانادایی باشید. با مشاوره مهاجرت به کانادا می‌توانید از شخصی با تجربه کمک بگیرید تا مدارک و شرایط شما را برای کسب حداقل امتیاز، مورد بررسی قرار دهد.

روش‌های مختلف مهاجرت به کانادا

برخی از افراد ممکن است از بین انواع روش های مهاجرت به کانادا، تحصیل را ساده ترین راه مهاجرت به کانادا بدانند. تحصیل در کانادا در مقاطع مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. تحصیل در مدارس کانادا به صورت شبانه روزی است و از 15,000 تا 50,000 دلار کانادا در سال هزینه در بر خواهد داشت. از جمله مدارس بین المللی کانادا می توان به بادول، پتیسن، کالج بریمار و کالج تامسون ریور اشاره نمود.

زمانی که کودک به سن 18 سالگی برسد، در صورت داشتن شرایط لازم می‌تواند اسپانسر والدین شده و برای آن‌ها اقامت بگیرد. از مهاجرت‌های کاری تا تحصیلی و سرمایه‌گذاری، شرایط مختلفی برای مهاجرت در دسترس قرار گرفته است. هر فرد می‌تواند باتوجه‌به مهارت، توانایی‌ها، میزان سرمایه و شرایط خود برای انتخاب روش مهاجرت تصمیم‌گیری کند. با سلام برای کار در کانادا در ابتدا باید امتیازتون محاسبه بشه ، سابقه کار و مدرک زبان خیلی تاثیرگذار هستند. نمره زبانتون باید بالا باشه ، اگر پیشنهاد کاری دارین باید سایر شرایط رو بررسی کنیم و نظر بدیم . اگر مدرک زبان ارائه بدین علاوه بر کاهش هزینه ها شانس ویزا هم بالاتر میره.

وضعیت تحصیل در کانادا

کانادا مهاجر پذیر است اما آیا این کشور تمام تقاضاهای مهاجرت را می‌پذیرد؟ صد البته که نه! کشوری مانند کانادا که تبدیل به یکی از ابر قدرت‌های اقتصادی جهان شده است به دنبال افرادی است که با تخصص، سابقه کاری، استعداد تحصیلی و قدرت کار آفرینی باعث رشد هر چه بیشتر اقتصادی و علمی این کشور باشد. در سیستم اکسپرس اینتری کانادا اشخاصی که بین هجده تا سی سال سن دارند، عموما جهت بازار کار مناسب تر می باشند و به عنوان مناسب ترین گزینه شناخته می شوند. برای مهاجرت به کانادا از روش ازدواج، چنانچه شخص متقاضی و شخص اسپانسر فرق سنی بسیاری داشته باشند، یا این که زبان و دین آنها با هم فرق داشته باشد، امکان دارد افسر اداره مهاجرت به این ازدواج شک کند و بفهمد که این ازدواج حقیقی نیست.

در حالیکه اگر از طریق برنامه ی اکسپرس اینتری برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید حداقل 6 ماه تا یکسال باید منتظر باشید. لازم به ذکر است که صحت و سقم تمام این زمان های تقریبی مستلزم تکمیل و آماده بودن مدارک فرد متقاضی است. طبق این سیستم سن ،تحصیلات،سابقه کار ، مدرک زبان و غیره بررسی شده و در صورت به حد نصاب رسیدن امتیاز میتوانید اقامت دایم کانادا را گرفته و‌بعد از شرکت در دوره و ازمون های لازم ادامه تحصیل بدهید یا وارد بازار کار شوید . اما مشاوره برای مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کار تنها شامل این موارد نیست و انواع مختلف دیگر را هم شامل می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است، باید با مشاوران ما تماس بگیرید. در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید.

زمانی که درخواست خود را با جوار کار می فرستید، می بایست از تکمیل بودن آن مطمئن شوید، در غیراین صورت احتمالا روند پردازش درخواست شما به عقب انداخته می شود یا رد می گردد. ولی هنگامی که ازدواج طبق مقررات ایران انجام شده باشد و در دفترهای رسمی ایران به ثبت رسیده باشد، مهریه معین می شود. ازدواج می بایست توسط یک روحانی انجام شود و دو فرد بزرگ به عنوان شاهد حضور داشته باشند. برای اشخاصی که از پیش سابقه کشاورزی دارند و زمینهای کشاورزی و زراعی داشته اند و بتوانند آن را ثابت کنند. افراد هیئت مدیره یا مدیران ارشد شرکت های خصوصی در این حوزه جای دارند. این حوزه ها عموما شامل مالی، مدیریت منابع انسانی یا برنامه ریزی می شوند.