دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به عمان️شرایط اقامت در عمان + هزینه ها-مهاجرت دی بی

از سویی دیگر، متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با دریافت وام‌های کم‌بهره بانکی از فرصت‌های این کشور بهره‌مند شوند. علاوه‌بر این، در بسیاری مواقع معافیت‌های گمرکی نیز برای سرمایه‌گذاران خارجی دیده می‌شود. کودکانی که از والدین با تابعیت عمانی متولد می‌گردند، به عنوان شهروند عمانی در نظر گرفته می‌شوند. همچنین بر اساس برخی از تبصره‌ها و قوانین مهاجرت، در صورتی که کودکی از والدین با تابعیت کشورهای دیگر، در قلمرو حاکمیت این کشور متولد گردد، از اتباع عمان به حساب می‌آید. علاوه بر این، کودکانی که در عمان متولد نشده باشند، اما به مدت ۵ سال به طور مداوم اقامت عمان را داشته باشند، می‌توانند تابعیت عمان را دریافت کنند.

  • با توجه به پیشرفت این کشور در صنایع مختلف، فرصت های زیادی برای مهاجرت به عمان برای کار به وجود آمده است.
  • مسئله بسیار مهم این است که شخص متقاضی باید توانند اثبات نماید که شغل و درآمد او در این کشور ماهیانه حدود 300 ریال عمان می باشد و این مبلغ برای پرداخت هزینه های همراهان او کفایت می کند.
  • اما از حدود چهل سال پیش به این سو، حکومت عمان دست به اصلاحات اقتصادی بسیار زیربنایی و گسترده‌ای زد تا اتکای اقتصاد خود به نفت را کاهش دهد؛ و تا حد زیادی نیز در این راه، موفق بود.
  • ایشان در خصوص شیوه های مختلف مهاجرت به کشور عمان دارای تجربه و سابقه ی زیادی می باشند و می توانند بهترین راه حل ها را به شما عزیزان ارائه نمایند.
  • تا زمانی که افراد ویزای کاری عمان را نداشته باشند امکان کار در عمان را نخواهند داشت.

این امر سبب شد تا موسسه حقوقی – مهاجرتی «همراه»، تهیه مجموعه مقاله هایی را که دربردارنده پاسخ به سوال های متعدد در مورد مهاجرت به این کشور باشند، در دستور کار خود قرار دهد. در قوانین مهاجرتی کشورهای عربی و مهاجرت به اونها بخصوص درباره ی عمان و اخذ اقامت این کشور از طریق ازدواج، این کار امری حقوقی تلقی می شود. در بحث مهاجرت و اخذ اقامت عمان یکی از شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج این است که شخصی که تابعیت عمان رو دارد باید بالای ۲۰ سال سن داشته باشد. به‌طور کل پزشکان برای کار در عمان باید حداقل 3 سال سابقه کار داشته و در آزمون پرومتریک عمان قبول شوند؛ و پس از آن وارد مرحله ارزیابی مدارک و دیتافلو و مصاحبه در عمان می‌شوند. به‌طور کل حقوق پزشکان عمومی در عمان ماهانه بین 900 تا 1100 ریال عمان است و حقوق پزشکان متخصص بسته به تخصص آنان بین 1800 تا 2000 ریال عمان. مهاجرت به عمان برای پزشکان عمدتاً از طریق ویزای کار عمان می‌باشد.

کار در نروژ

عمان به ایران بسیار نزدیک است و از این رو پس از اخذ اقامت عمان، می‌توان به راحتی و با هزینه‌ی کم به ایران سفر کرد و در رفت و آمد بود. مثلاً در حال حاضر، بلیت پرواز رفت و برگشت از تهران به مسقط را با قیمتی کمتر از دو نیم میلیون تومان نیز می‌توان تهیه کرد، در حالی که مثلا قیمت بلیت رفت و برگشت از تهران به تورنتو، کمتر از 16 میلیون تومان نیست. بعلاوه، در این مطلب شما را با مزایای اخذ اقامت عمان و همچنین با شیوه‌های مهاجرت به عمان آشنا می‌سازیم. سلام فاطمه عزیز…مدرک تحصیلی شما به عنوان فوریت پزشکی جز لیست مشاغل مورد نیاز کشورهای حوزه خلیج فارس نمیباشد .

مهاجرت به عمان برای هنرمندان و افراد فوق موفق:

شخص می تواند با این قرارداد کاری، نهایتا یک اقامت کاری یک ساله برای خود دریافت کند. از شرایط استخدام و مهاجرت کاری به این کشور داشتن سن 21 تا 60 سال و تسلط به زبان انگلیسی یا عربی است. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. دریافت ویزای پزشکی یکی دیگر از راه های مهاجرت به عمان برای کادر درمان است.

مهاجرت به عمان

برخی از افراد روش اینترنتی را می پسندند و برخی دیگر نیز تمایل دارند به صورت مراجعه حضوری در کشور مورد نظر، شغل مناسبی را پیدا نمایند. نکته مهم دیگر در خصوص کار در عمان، لیست مشاغل مورد نیازی است که هر ساله از طرف این دولت اعلام می شود. همیشه تعداد موقعیت های شغلی موجود در هر کشور با اقتصاد آن کشور ارتباط مستقیم دارد و از آنجایی که کشور عمان دارای صنعت نفت و گاز است، درآمد و بودجه لازمه در این کشور از طریق نفت و گاز تامین می شود. اما در کنار در این مسئله، مشاغل دیگری نیز در این کشور وجود دارد که در آن ها به نیروی کار احتیاج داشته باشند. اما به دلیل حقوق پایین در این دسته از مشاغل، زیاد مورد تقاضای افراد قرار نمی گیرد.