دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس

بنابراین مهاجرت به ترکیه از این راه، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. بله، ترکیه با داشتن بیش از 206 موسسه آموزش عالی، طی سال‌های اخیر با جذب دانشجویان بین‌المللی بی‌شمار، به یکی از مقاصد محبوب تحصیلی جهت تحصیل رشته‌ها و مقاطع مختلف تبدیل شده است. بی اعتبار بودن ازدواج تشخیص داده شود، بلافاصله موجب از دست رفتن تابعیت ترکیه نخواهد شد. البته این موضوع در صورتی ممکن است که زوجین حسن نیت خود را در زمان عقد ازدواج، اثبات کنند. در غیر این صورت، وی با اتمام تاریخ اعتبار، تابعیت خود را از دست می‌دهد. افراد با نیازهای خاص، باید با توجه به حکم درخواست‌نامه‌های پناهندگی بین‌المللی “با توجه به تمام حقوق و صورت‌جلسات”، در اولویت قرار بگیرند.

با سلام و عرض ادب دوست عزیز درخصوص مهاجرت کاری به ترکیه باید مد نظر داشته باشید که این کشور مثل المان و اتریش ویزای جستجوی کار ندارد و شما باید حتما پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشید. شرایط عمومی شما خوب است و شانس مهاجرت به کشورهای بزرگتر و بهتری را دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود.

  • شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • اقدام بعدی این است که شخص به نوتر کردن اساسنامه و اسناد و مدارک مربوط پرداخته و به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمایند.
  • این دانشگاه‌ها هرساله میزبان طیف وسیعی از دانشجویان از سراسر دنیا هستند.
  • جالب است بدانید که برای تحصیل در ترکیه نیازی به مصاحبه در سفارت ترکیه ندارید، بنابراین دیگر نگرانی سوالات روز مصاحبه سفارت ترکیه را نداشته باشید.

حداقل سرمایه‌ای که برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک لازم است، 60 هزار دلار آمریکا بوده و نوع ویزای اهداشده به افراد، ویزای توریستی خواهد بود. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، کشور ترکیه ازنظر اقتصادی، سیاسی، امنیتی و بسیاری از موارد دیگر در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به همین دلیل هرساله افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا در راستای دستیابی به اهداف خود به این کشور مهاجرت می‌کنند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند، باید قبل از هر اقدامی یک روش مناسب برای این پروسه پیدا کنند. انتخاب راهی مناسب برای مهاجرت به ترکیه، به متقاضیان کمک خواهد کرد تا در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای کم به اهداف مهاجرتی خود دست پیدا کنند.

مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت از طریق تولد

شهر استانبول وسایل نقلیه جذاب و بامزه ای دارد که یکی از آنها تراموا های قرمز و قدیمی هستند. گردشگران می توانند جهت گشت و گذار در این شهر زیبا، سوار یکی از این ترامواهای قدیمی شوند؛ چرا که این وسایل گشت و گذار در خیابان های استانبول را جذاب تر می کند. در ادامه هر کدام از شرایط ذکر شده را به صورت جامع بررسی می کنیم. دارا بودن درآمد و یا حرفه‌ای که بتواند خود و اعضای خانواده خود را در ترکیه اداره کند.

دیدگاه برای “روش های مهاجرت به ترکیه”

یک پناهنده غیرقانونی رسما نمی‌تواند در ترکیه شغلی پیدا کند، مسکن بخرد یا کمک پزشکی دریافت کند؛ بنابراین فریب سراب‌های موجود در ذهنتان را نخورید و هرگز به مهاجرت غیرقانونی به ترکیه یا هر کشور دیگری فکر نکنید. از سال 2016 و پس از توافق ترکیه با اتحادیه اروپا، شمار مهاجرت به ترکیه از روش های غیرقانونی کم شده است. زیرا پروسه گرفتن انواع اقامت‌های قانونی ترکیه ساده است و زمان زیادی نمی‌برد. بنابراین اکثر مهاجران ترجیح می‌دهند اقامت خود را در ترکیه قانونی کنند، اما همچنان مهاجران غیرقانونی نیز وجود دارند. نکته مهم تر از بقیه دانش زبان ترکی متقاضیان است؛ کارفرمایان ترک اغلب افرادی را استخدام می کنند که علاوه بر زبان انگلیسی به زبان ترکی هم تسلط خوبی داشته باشند. در نظر داشته باشید مشاورینموسسه حقوقی سروش فردا، همگی تعلیم کافی را برای پاسخگویی به سوالات شما دیده اند.

دریافت پاسپورت ترکیه مزایای بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید بدون ویزا به 148 کشور در دنیا سفر کنید و حتی به 26 کشور اتحادیه اروپا و شینگن نیز بدون ویزا رفت و آمد داشته باشید. شهروندی کشور ترکیه، امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان و تحصیل رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بعد از اینکه وارد ترکیه شدید لازم است درخواست پناهندگی خود را به دفاتر سازمان ملل (مثلا در استان وان یک شعبه وجود دارد) یا به اداره‌ی پلیس محل مربوطه، ارائه دهید. در اصل مهاجرت قانونی به ترکیه و کسب اقامت آن برای ایرانیان بسیار ساده‌تر است. بعد از اتمام فرصت 90 روزه و پیدا ردن شغل مناسب، اکنون زمان آن است که هم شما و هم کارفرمای شما، درخواست کاری خود را در مراجع قضایی ثبت کنید.

در این بازار غرفه های بزرگ شیرینی فروشی با صدای موسیقی محلی وجود دارد که حال و هوای گردشگران را عوض می کند. این فرایند در یک مدت‌زمان معقول، اگر همه مدارک موردنیاز برای درخواست تابعیت، کامل باشد، انجام می‌شود. به مدت پنج سال بدون وقفه ساکن ترکیه باشد و حداقل 180 روز در هر سال در ترکیه زندگی کرده باشد.

موقعیت جغرافیایی ترکیه به گونه ای است که از 3 طرف به دریا های سیاه، جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای اژه راه دارد. ترکیه با کشور های ایران، ارمنستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، عراق، سوریه، بلغارستان و یونان هم مرز می باشد. پایتخت ترکیه، آنکارا می باشد که همواره یکی از جاذبه های توریستی این کشور به حساب می آید.

در این کاخ م یتوانید بخش های زیادی را مثل کتابخانه، آشپزخانه، حرمسرا، اتاق های کارمندان و… را مشاهده نمایید. این موزه با شکوه روی تپه ای قرار گرفته است که به دریای مرمره و تنگه بسفر مشرف است. گردشگران می توانند در این کاخ، آثار باستانی همچون الماس معروف 86 را نیز مشاهده کنند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در شهر استانبول، مسجد ایاصوفیه می باشد.