دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس

حقوق و درآمد نیروی کار در ترکیه به حدی مناسب است که متقاضیان با استفاده از آن می‌توانند به‌آسانی هزینه استفاده از امکانات رفاهی مختلف مانند مسکن، مواد غذایی و غیره را پرداخت کنند. همچنین از آنجایی که نرخ بیکاری در کشور ترکیه بسیار اندک است، متقاضیان از این طریق قادر خواهند بود تا به‌آسانی شغل موردنظر خود را جستجو کنند. ، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، باید ارزش ملک شما 250 هزار دلار آمریکا باشد. بعدازاین که ملکی را با چنین ارزشی در این کشور خریداری کنید، طی 70 روز به شما پاسپورت ترکیه اهدا خواهد شد. گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 90 روزه از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص مهاجرت به ترکیه می باشد.

  • خرید ملک یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است.
  • مدت زمان اعتبار ویزای ترکیه بسته به طرق مهاجرتی به این کشور دارد که با توجه به درخواست پردازش ویزا نیز متفاوت است.
  • در واقع ما می توانیم در طول زندگی خود روند های خاصی را برای بهبود شرایطمان ان…
  • استانبول کارت در واقع کارتی است که شما می‌توانید تمام خدماتی که هر گردشگر نیاز دارد را تا حدودی ارزان‌تر در اختیار داشته باشید.

شما با این هزینه می‌توانید شرکتی تاسیس کرده و مشغول به کار شوید. البته برای خرید ملک، سرمایه‌ی کمتری لازم است، ولی به محل قرارگیری ملک، متراژ و وضعیت ساختاری آن نیز اهمیت دارد. این 90 روز بری شما فرصت خوبی است که شرایط زندگی در ترکیه و کار در این کشور را بسنجید و سپش از طریق های دیگر برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کنید. تا این قسمت از مطلب همه آنچه در مورد مهاجرت به این کشور نیاز داشتید را شناختید. حال باید برای مهاجرت به ترکیه چه کرد؟ اکنون نوبت آن است تا در بین راه‌های مهاجرت به این کشور، یکی را انتخاب کنید.

روش های دریافت شهروندی ترکیه

اگر برای اقامت در ترکیه تحصیل در این دانشگاه را انتخاب کرده اید باید به این نکته توجه نمایید که نرخ پذیرش این دانشگاه بسیار پایین می باشد و می بایست برای اخذ پذیرش این دانشگاه از رزومه بسیار خوبی برخوردار باشید. هم اکنون بیش از 31 هزار دانشجو در این دانشگاه در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می باشند. این روش که بهترین روش مهاجرت می باشد شما پس از ۲ ماه پاسپورت ترکیه را دریافت خواهید کرد و شهروند این کشور خواهید شد. امکانات و شرایط آموزشی در کشور ترکیه رایگان است و اگر شهروند این کشور باشید دیگر نیازی به پرداخت هزینه های تحصیل برای فرزندان خود ندارید. متقاضیان اقامت دائم ترکیه می توانند پس از 5 سال زندگی و رعایت قوانین اقدام نمایند. یکی از شهر های پرجمعیت پس از استانبول و آنکارا، شهر ازمیر می باشد.

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق روش سرمایه گذاری خرید ملک با حداقل 250 هزار دلار است. فرد متقاضی می تواند یک ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار خریداری کند، یا در بانک ترکیه حداقل 500 هزار دلار بیعانه بگذارد و یا یک سرمایه گذاری 500 هزار دلاری ثابت داشته باشد. هزینه زندگی در ترکیه خیلی زیاد نیست و دانشجو می تواند از پس هزینه تحصیل و خورد و خوراک خود بر بیاید. برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه فرد متقاضی باید در آزمون های دانشگاه های ترکیه شرکت کند و از طریق یکی از دانشگاه ها پذیرش شود تا بتواند ویزای تحصیلی دریافت کند.

مهاجرت و اقامت در ترکیه از طریق پناهندگی

فردی که بخواهد از این طریق اقامت ترکیه را به دست آورد ابتدا اقامت موقت ۳ تا ۵ ساله را اخذ می نماید و در صورتی که ازدواج با فرد مورد نظر بیش از این مدت زمان به طول بیانجامد فرد می تواند اقامت دائم خود را به دست آورد. در این مدت فرد باید به زبان ترکی مسلط باشد و بتواند در فرهنگ کشور ترکیه ادغام گردد. افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید. اصولاً افرادی که به دنبال کار در کشور ترکیه هستند، از طریق سایت‌های اینترنتی کاریابی این کشور، اقدام به این کار می نمایند. با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.

دانشگاه فنی ییلدیز یا ییلدیز تکنیک، دانشگاهی دولتی در شهر زیبای استانبول است. دانشگاه ازمیر ترکیه، دانشگاهی غیر انتفاعی و خصوصی در زمینه رشته اقتصاد است. ترکیه، دارای 206 مؤسسه آموزش عالی است که پذیرای حدود هشت میلیون دانشجو هستند و تقریباً 120 مورد از آن‌ها شامل دانشگاه‌های دولتی می‌باشند، در حالی که بقیه به صورت بنیادهای خصوصی غیرانتفاعی تاسیس شده‌اند. موقعیت جغرافیایی، یکی دیگر از عوامل مهم محبوبیت کشور ترکیه است. ترکیه مانند پلی بین اروپا و آسیا است و نقش موثری را در مسیر تجارت ایفا می‌کند. تمامی خدمات وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه است و فعالیت های این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

اخذ اقامت دائم و تابعیت ترکیه

مشکلات بهداشتی و عدم رسیدگی به شرایط زندگی در کمپ های پناهجویان در کشور های اروپایی مانند یونان که به ترکیه نزدیک هستند، هر ساله خبرساز می ‌شود و نمی توان گفت که مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی یک روش مناسب است. یکی از راه های مهاجرت به کشور ترکیه از طریق پیدا کردن کار است. افرادی که به قصد کار به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند، باید اطلاعات کافی در رابطه با رشد اقتصادی و نرخ بیکاری کشور ترکیه داشته باشند و به دنبال مشاغلی باشند که در ترکیه نیروی کار نیاز دارد. ثبت شرکت در ترکیه و اخذ اجازه کار به مدت ۵ سال در ترکیه منجر به دریافت شهروندی ترکیه می شود. یکی دیگر از شهر های مناسب برای زندگی و کار در ترکیه شهر آیدین می باشد. این شهر تاریخی، جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیبایی را در خود جای داده است.