دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس

جالب است بدانید نرخ بیکاری کشور ترکیه در حدود ۱۱ درصد است و این عدد در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان و اتریش که زیر 5 درصد آمار بیکاری دارند نشان از وضعیت نامساعد اشتغال در این کشور دارد. به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. در نمودار زیر نیز می توانید روند تغییرات نرخ بیکاری در ترکیه در سال های اخیر را مشاهده نمایید. می توانید با انواع روش های سرمایه گذاری به راحتی به کانادا مهاجرت کنید و اقامت دائم کشوری فوق العاده را از آن خود کنید.

در این صورت می توانند واجد شرایط برای مهاجرت از این طریق باشند. متقاضیان این روش باید اثبات نمایند که توانسته اند از راه هنری یا ورزشی خود، کسب درآمد کرده و هزینه های خود را از این راه تأمین نمایند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند باید در هنگام اقدامات لازم برای آن به موارد زیادی دقت کنند. یکی از مراحل بسیار مهم برای مهاجرت به این کشور جمع‌آوری مدارک لازم و ارائه آن‌ها در زمان مناسب است. جمع‌آوری صحیح مدارک لازم برای دریافت ویزای ترکیه به متقاضیان کمک خواهد کرد تا با صرف هزینه کمتر و زمان کوتاه‌تری به اهداف خود دست پیدا کنند.

مهاجرت به ترکیه، یکی از گزینه‌های محبوب برای ایرانیان است، زیرا افراد جهت سفر و مهاجرت به این کشور، به اخذ ویزا نیازی ندارند و همچنین ترکیه نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، مسافت نزدیک‌تری به ایران دارد. مهاجرت به ترکیه راه‌های متفاوتی دارد و متقاضیان می‌توانند جهت، کار، تحصیل یا سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کنند. در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، باید از شرایط آموزش، اقتصاد و کار در این کشور آگاهی داشته باشید. بر همین اساس، موسسه مهاجرتی اصطهباناتی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده است.

  • شهروندی کشور ترکیه، امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان و تحصیل رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • ترکیه به عنوان کشوری با قوانین آسان، امن و دوست داشتنی، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان تبدیل شده است.
  • با توجه به بالا بودن هزینه سوخت در ترکیه،‌ استفاده از وسایل نقلیه شخصی هزینه زیادی به دنبال دارد در حالیکه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توان هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.
  • گردشگران می توانند در این کاخ، آثار باستانی همچون الماس معروف 86 را نیز مشاهده کنند.
  • این کشور از نظر هزینه نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی ارزان‌تر است.

کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. بسته به شرایط و هدف هر شخصی پاسخ به این سوال متفاوت می باشد اما قطعا شرایط زندگی در ترکیه از زندگی در اروپا بدتر است ولی می توان ترکیه را سکوی پرتابی جهت رسیدن به آمریکا یا اروپا دانست. عکس متقاضی برای استفاده در مجوز اقامت می باشد به همین دلیل باید در 6 ماه گذشته با پس زمینه سفید و بیومتریک گرفته شده باشد. عکس های خانوادگی، سلفی، غیرقابل تشخیص، غیر به روز و سیاه و سفید قابل قبول نمی باشند و در صورت استفاده از این نوع عکس ها و بارگذاری آن ها در سایت برای درخواست مجوز باعث می گردد که مدرک اقامت صادر نشوند.

راهنمای خرید ملک در ترکیه در سال 2022

به طور کلی برای دریافت این ویزا ابتدا علاقه‌مندان باید نسبت به پذیرش در یکی از دانشگاه‌های کشور ترکیه اقدام کنند. شما می‌توانید با ارسال رزومه تحصیلی و مدارکی دیگر مانند آزمون معتبر ترکی یا انگلیسی خود به دانشگاه‌های این کشور شانستان را برای دریافت پذیرش تحصیلی امتحان کنید. پس از دریافت این مدرک شما مجوز اقدام به دریافت ویزای تحصیلی را دریافت می‌کنید. کشور ترکیه به لطف وضعیت جغرافیای عالی دارای مناطق دیدنی بسیار و انواع گونه‌های زیست محیطی می‌باشد.

موسسه مهاجرتی به ترکیه

پس به طور کلی توصیه می‌شود که برای مهاجرت از روش‌های معقول‌تری کمک بگیرید. کشوری چهارفصل که هر شهر آن، آب‌وهوای مخصوص به خود را دارد و شما می‌توانید بر اساس روحیات خود به یکی از شهرها سفر کنید. زمانی می‌گفتند که ترکیه امنیت کمی دارد و در آن ممکن است هر اتفاقی بیفتد. متاسفانه حرف‌های نامربوط زیادی در مورد این کشور گفته شده که همگی بر اساس سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ترکی گردآوری شده‌اند. ترکیه کشوری امن است که می‌تواند به راحتی آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. نکته‌ی مثبت دیگری که در مورد این کشور وجود دارد، بیگانه‌دوست بودن مردم آن است.

از روش های مرسوم دیگر تحصیل در ترکیه است که علاقه مندان زیادی دارد. لازم به ذکر است که محدودیت سنی برای بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس حداکثر 21 سال، فوق لیسانس 25 سال و دکترا 31 سال است. از شرایط دیگر ان می توان به داشتن مدرک زبان ایلتس 5.5 تا 7 نسبت به هر دانشگاه و مقطع مورد نظر، اشاره کرد. روش های دیگری نیز وجود دارد که با جستجو “مهاجرت به ترکیه” همراه با کلمه “ملک پور” می توانید به همه این راه ها و قوانین انها دسترسی داشته باشید. از دیگر مواردی که برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد. بر طبق مواردی که گفته شد، سه راه منجر به اخذ تابعیت کشور ترکیه خواهد شد؛ مهاجرت کاری، سرمایه گذاری در ترکیه و ازدواج با تبعه کشور ترکیه، منجر به اخذ تابعیت ترکیه خواهد شد.

در برخی از پروژه های ملکی که توسط موسسه MIE معرفی می شوند شما تنها باید 150 هزار دلار از قیمت خانه در ترکیه را بپردازید و 100 هزار دلار باقی مانده توسط کمپانی ارائه دهنده پروژه پرداخت می شود. در واقع شما خانه ای به ارزش 250 هزار دلار را با مبلغ 150 هزار دلار خریداری می کنید. برای بازپرداخت وام دریافت شده، خانه خریداری شده به مدت 4 سال در اختیار فروشنده باقی می ماند و از محل اجاره بهای آن اقساط پرداخت می شود. در 4 سالی که ملک در اختیار فروشنده است می توانید در سال 1 ماه را در آن اقامت داشته باشید یا هر سال دلار سود دریافت کنید. دانشگاه بغازیچی که نخستین دانشگاه آمریکایی است که خارج از این ایالت واقع شده است در سال 1971 در شهر زیبای استانبول تاسیس شد.

در حال مطالعه سایر مقالاتتون هستم و ممنونم از این همه اطلاعات مفیدی که به رایگان در اختیارمون میزارید. در کنار این شرط، شما موظف هستید به‌عنوان متقاضی مهاجرت به ترکیه از طریق کار، مجوزهای لازم کاری را از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور دریافت کنید. البته همه این مراحل بعدازاین انجام می‌شود که شما در این کشور یک موقعیت شغلی پیداکرده، مصاحبه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و با کارفرمای ترک خودتان قرارداد امضا کرده باشید. کشور ترکیه با آب و هوای مناسبی که در اکثر مناطق خود دارد نگرانی سازگاری با آب و هوا را برای مهاجران از بین می‌برد. با این حال مهاجران به دنبال بهترین شهرهای این کشور هستند تا برای اهدافی مانند زندگی یا تحصیل به آنجا مهاجرت کنند.