دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرکت املاک و سرمایه گذاری مای آفیس

ویزای 6 ماهه در ترکیه نیز همانند ویزای 3 ماه ترکیه هیچ گونه حق تجارت و تحصیل به افراد داده نمی شود. مدت زمانی که لازم است تا این دفترچه به دست افراد برسد، به طور میانگین حدودا 15 روز می باشد که این دفترچه بیان کننده اجازه اقامت فرد در 6 ماه می باشد. اشخاصی که اقامت 6 ماهه توریستی را دارند از هر گونه تجارت، تحصیل و کار محروم هستند، اما اشخاص نیز می توانند برای خرید ملک و حتی اقدام کنند. باخرید ملک در ترکیه اشخاص متقاضی نیز می توانند اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنید.

  • متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را از طریق کار دارند، باید از کارفرمای ترکیه ای دعوت نامه کاری دریافت نمایند تا بتوانند به این کشور مهاجرت کنند.
  • البته خرید خانه در کشور ترکیه هم همانند ایران، نکات مهم خاص خود را دارد که در هنگام خرید حتما باید به انها توجه داشته باشید.
  • همچنین متقاضی به مدت 3 سال نمی تواند خانه خریداری شده را به فروش بگذارد.
  • این شهر در فلات مرکزی آناتولی واقع شده و شهری رویایی و زیبا می باشد.
  • آهنگ زبان ترکیه نیز به گونه ای است که بسیاری از ایرانیان در بازه زمانی کوتاهی این امکان را خواهند داشت که به این زبان تسلط پیدا کنند.
  • از آنجایی که بخشی از کشور ترکیه در آسیا و بخش دیگر آن در اروپا واقع شده ، فرهنگ ترکیه تلفیقی از فرهنگ آسیایی و اروپایی می باشد.

بستگی به شرایطی که هر یک از افراد ممکن است داشته باشند، بهترین راه مهاجرت به ترکیه تعیین خواهد شد. لازم است که پیش از انتخاب روش مهاجرتی خود، در این خصوص مشاوره تخصصی داشته باشید. به همین جهت ما به هیچ وجه توصیه نمی کنیم که از طریق پناهندگی به ترکیه مهاجرت کنید. مهاجرت غیرقانونی و پناهندگی چالش ‌های بسیاری را پیش روی مهاجران قرار می دهد. حتی در صورت موفقیت و رسیدن به کشور های اروپایی باید سال ها بلاتکلیف در کمپ‌ های مربوط به پناهجویان زندگی کنند.

کم هزینه ترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

افرادی که مقیم این کشور هستند تنها اجازه زندگی در این کشور را دارند و نسبت به شهروندان از مزایای کمتری برخوردار هستند. اگر تصور می‌کنید که از طریق ازدواج صوری و ارائه مدارک جعلی می‌توانید موفق به این کار شوید، در اشتباه هستید، چرا که در این صورت مجازات هایی مانند زندان در انتظار شما خواهد بود. اداره نفوس و شهروندی ترکیه به منظور تشخیص واقعی بودن ازدواج تحقیقاتی را در خصوص چگونگی ثبت ازدواج و زندگی شما انجام خواهد داد؛ بنابراین هیچ راهی برای فریب دادن مسئولین کشور ندارید. برای دریافت شهروندی ترکیه نیاز نیست که در این کشور زندگی کنید، تنها با خرید ملک می توانید به راحتی به عنوان شهروندان محسوب شوید. کشور ترکیه در سال های اخیر دارای شتاب اقتصادی بالایی بوده است. این کشور با دارا بودن طبیعتی زیبا و همچنین اقتصاد رو به پیشرفت، متقاضیان قابل توجهی برای مهاجرت دارد.

راه های مهاجرت به ترکیه چیست؟

آب و هوای کشور بسیار سازگار است و به طور کلی از آب و هوای معتدلی برخوردار است. هم چنین هزینه های پایین زندگی در این کشور بسیار مورد توجه مهاجران است. اما توجه داشته باشید که در شهرهای استانبول و آنکارا که بزرگترین شهرهای ترکیه هستند، هزینه های زندگی متفاوت و بیشتر است. حال که از روش های مهاجرت به ترکیه آگاه شدید، بهتر است شرایط مهاجرت به ترکیه از روش های مختلف را نیز بررسی کنید. در ادامه شرایط مهم ترین روش های مهاجرتی به ترکیه به اختصار بررسی و تحلیل شده است. مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است.

در این مطلب ما می خواهیم به نحوه ورود و اقامت بلند مدت شما در ترکیه صحبت کنیم. مجری تخصصی خدمات مهاجرت و اخذ اقامت قانونی از روش های تحصیل، کاری، سرمایه گذاری و … با خرید ملک در ترکیه می توانید اقامت یکساله این کشور را دریافت نمایید. همانطور که گفتیم، ترکیه یکی از کشور های همسایه ایران است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت داراست. متقاضیان که به ترکیه مهاجرت می کنند، معمولا به یک حساب بانکی برای انجام فعالیت های روزانه خود در این کشور نیاز دارند. همین امر نیز موجب شد تا ما این بخش از مقاله را برای شما عزیزان تدوین نماییم.