دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرایط هزینه لازم

به همراه داشتن ترجمه مدارک ازدواج در صورتی که قصد مهاجرت به همراه خانواده را به این کشور دارید. دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید. یا این خود از طرق دیگر اقامت اقامت قانونی این کشور را بدست آورده باشید و در آن جا کسب کار آرایشگری راه اندازی نمایید. مطابق شاخص سایت نامبئو در رنکینگ مهمترین شهرهای جهان استانبول ترکیه در جایگاه 380 ام در بین 489 کشور می باشد. این ها مثال هایی از دانشگاه های مقرون به صرفه کشور ترکیه هستند و شما می توانید دانشکده های مقرون به صرفه دیگری هم در این کشور پیدا کنید.

کسانی که قصد دارند با دریافت ویزای کاری مهاجرت کنند، اول باید از یک کارفرما پیشنهاد کاری بگیرند تا موفق به دریافت ویزای ترکیهشوند. مهاجرت به ترکیه توجه بسیاری را بخصوص در ایران به خود جلب کرده است. زیرا کشور ترکیه در سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری‌های بسیار و پیشرفت‌های اقتصادی مناسب توانسته به یکی از کشورهای سطح بالا دنیا تبدیل شود. مهاجران زیادی سالانه به دلیل ویژگی‌های عالی زندگی در این کشور به ترکیه مهاجرت می‌کنند.

دانشجویانی که در دانشگاه‌های کشور ترکیه پذیرش شده‌اند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند در برنامه اراسموس اتحادیه اروپا شرکت کنند. این برنامه از آموزش و تحصیل جوانان در اتحادیه اروپا حمایت می‌کند و علاوه بر امکان تحصیل در خارج از کشور، کمک هزینه‌های تحصیلی نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد. این فرصت مطالعاتی، از 3 ماه تا 12 ماه خواهد بود و برای تمامی دانشجویانی که در یکی از هزاران موسسه وابسته به این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، قابل دریافت می‌باشد.

  • اما در صورتی که به دنبال مشاغل عمومی و غیرتخصصی در این کشور باشید و از مهارت زبان چندان مناسبی برخوردار نباشید.
  • در این بخش از مطلب قصد داریم تا این آزمون‌های مهم برایتحصیل در ترکیهرا به طور کامل معرفی کنیم.
  • روش های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که متقاضیان با مشاوره های تخصصی می توانند یکی از آن روش ها را برای مهاجرت انتخاب نمایند.
  • این اسناد مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن بررسی می‌شود که آیا اسناد و اظهارات با قوانین و شرایط حاکم تطابق دارند یا خیر.
  • این افراد هم چنین باید مقدار مبلغ مشخصی را همراه خود داشته باشند تا ثابت کنند که بدون نیاز به کمک دولت از پس مخارج خود بر می آیند.

البته که نباید وجود دانشگاه‌های مطرح و برتر کشور ترکیه را از یاد برد. این دانشگاه‌ها هرساله میزبان طیف وسیعی از دانشجویان از سراسر دنیا هستند. شما با داشتن تسلط و آشنایی با زبان ترکی می‌توانید با مردمان این کشور به‌خوبی ارتباط برقرار کرده و مسیر مهاجرتی خودتان را کوتاه‌تر کنید. از دیگر شرایط مهم دریافت اقامت و مهاجرت به کشور ترکیه می‌توان به نداشتن سو پیشینه، داشتن بیمه، در اختیار داشتن پاسپورت و … اشاره کرد. مهاجرت امری است که در هر زمانی وجود داشته و مربوط به تمام بشریت بوده است. باتوجه به آمار و اطلاعات بدست آمده در چند سال اخیر مهاجرت به ترکیه رشد بسیاری داشته است؛ زیرا ازنظر وضعیت اقتصادی، تحصیلی، درمانی، سرمایه گذاری و غیره در وضعیت بسیار ایده‌آلی قرار دارد.

از طریق خرید ملک در ترکیه چه نوع اقامتی را می توان دریافت کرد؟

کارت سبز، پلی میان شما و خارج کشور است، اگر به دنبال ارتباط با شرکت های بین المللی هستید، اگر علاقمندید در کشورهای توسعه یافته و مدرن زندگی کنید مجموعه کارت سبز راهنما و همراه شما خواهد بود. یک شهر توریستی را برای زندگی انتخاب کنید؛ زیرا نگرش ساکنین شهر، نسبت به خارجی‌ها دوستانه‌تر است. زبان ترکی را بیاموزید؛ زیرا به برقراری ارتباط در موقعیت‌های روزمره و صحبت‌های کوتاه به شما کمک می‌کند.

مهاجرت و شهروندی ترکیه

بخش سوم مقاله به معایب و مشکلات زندگی در ترکیه خواهد پرداخت و شما را از موارد مشکل ساز احتمالی آگاه می‌کند. اگر تصمیم دارید که در ترکیه زندگی کنید نیاز به اخذ اجازه اقامت در ترکیه از طریق اجاره ملک و یا خرید خانه دارید و اگر مشغول کار هستید به یک اجازه اقامت و اجازه کار در ترکیه نیاز دارید. برای اخذ اجازه اقامت ترکیه و همچنین اخذ اجازه کار در ترکیه بهتر است از سفارت ترکیه یا کنسولگری ترکیه در کشور خودتان اقدام کنید. اگر می‌خواهید از طریق ازدواج با شهروند ترکیه‌ای به این کشور مهاجرت کنید، بهتر است این کار را به صورت قانونی انجام داده و از ازدواج صوری برای مهاجرت به این کشور خودداری کنید.

خیر، لزوما نیازی به وکیل داشتن برای مهاجرت به ترکیه نیست؛ اما با گرفتن وکیل مراحل کار ساده تر و سریع تر خواهد شد. در مورد شرایط ازدواج برای مهاجرت به ترکیه بیشتر توضیح بدین لطفا. راه های گوناگونی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد که در این قسمت از نوشتار آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.