دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرایط هزینه لازم

چرا که این شهرها دارای مردمی بسیار با فرهنگ و دوست داشتنی، آب و هوای معتدل، سواحل و تفریحگاه‌های زیبا و بافت شهریِ تاریخیِ جذاب هستند. قبل از اینکه وارد بحث فرهنگ این کشورِ دموکراتیک شویم، لازم است بدانیم که مردم ترکیه بسیار خونگرم، مهربان و مهمان پذیر می‌باشند و مشترکات فرهنگی زیادی با مردم ایران دارند. ترکیه فرهنگ بسیار متنوعی دارد و علت آن مهاجرت‌های فراوان و تهاجم‌هایی است که در طی صده های اخیر به این کشور رخ داده است.

  • در ترکیه علی رغم اینکه آزادی های بیشتری نسبت به برخی کشورها وجود دارد اما باز هم دموکراسی و آزادی کامل رسانه ها و آزادی های دیگر را ندارد.
  • برای مهاجرت به ترکیه کارت پایان خدمت شما مورد بررسی قرار نمیگیرد.
  • خرید ملک در ترکیه یکی از روش های اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه است.
  • تا کنون روش های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به همراه هزینه های آنها را در این مقاله مطالعه کردید.
  • جالب است بدانید گرفتن شهروندی و تابعیت ترکیه، پاسپورت ترکی، به شما این امکان را می دهد که آزادانه به بیش از 100 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید.

در دانشگاه‌های این کشور می‌توان به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی تحصیل نمود. البته، معمولا دانشگاه‌های خصوصی این کشور امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم می‌نمایند و دانشگاه‌های دولتی این کشور، تنها به زبان ترکی استانبولی دروس خود را ارائه می‌دهند. همچنین قابل توجه است که بدانید، هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی، بیشتر از دانشگاه‌های دولتی می‌باشد. افغانها هم می توانند همانند اتباع سایر کشورهای دنیا با استفاده از یکی از روش های مهاجرت به ترکیه ، به این کشور مهاجرت کنند و اقامت ترکیه را به دست بیاورند.

وظایف مدیریت کل اداره مهاجرت ترکیه

توجه داشته باشید که هم دانشگاه دولتی و هم دانشگاه خصوصی می توانند تصمیم به اخذ شهریه کم تر بگیرند. به همین منظور بررسی وب سایت رسمی دانشگاه بهترین گزینه برای اطلاع از میزان شهریه می باشد. در قانون ازدواج در ترکیه ، ازدواج با یک کودک زیر سن مجاز ازدواج، کودک آزاری محسوب شده و مجازاتی از قبیل زندان دارد. در صورتی که خارجی اجازه اقامت را نداشته باشد، باید به کنسولگری مربوطه ترکیه از کشور اقامت مراجعه کند. پروسه اقامت جدای از ویزای کار می باشد به همین دلیل برای درخواست ویزای کار شما باید یک پروسه جدا در نظر بگیرید. علاقه مند هستم به ترکیه مهاجرت کنم با توجه به اینکه درآمد یورویی از آلمان دارم.

اقامت ترکیه (بررسی 8 روش بدون ریسک)

در این صورت، به میلیونر ترکیه تبدیل می‌شوید و دیگر جای هیچ نگرانی نیست. شاید در ابتدا تصور کنید که تاسیس شرکت و سرمایه‌گذاری فرق چندانی با کارآفرینی و تاسیس یک شرکت استارت آپی نداشته باشد. شرکت‌های استارت‌آپی و کارآفرینی عملی‌تر، بهتر و موثرتر از شرکت‌های معمولی و سرمایه‌گذاری عمل می‌کنند. اگر بتوانید چنین شرکتی در کشور ترکیه (یا هر کشور دیگری) تاسیس کنید، آینده‌ای بزرگ و درخشان را برای خود رقم خواهید زد. ترکیه در حال حاضر از بهترین دانشگاه‌های معتبر بهره می‌برد که همگی طبق استاندارد‌های بین‌المللی اروپا به دانشجویان تدریس می‌کنند. این دانشگاه‌ها شرایط ورود سفت و سختی دارند و برای دانشجویان مستحق و شایسته، بورسیه‌های مختلفی تعیین می‌کنند.

معرفی بهترین شهر های ترکیه برای اقامت

این مجوز اقامت ترکیه برای گردشگران، بازرگانان، صاحبان یا مستاجران املاک و مستغلات، دانش آموزان و اعضای خانواده شهروندان ترکی که قصد دارند بیش از 90 روز در ترکیه اقامت داشته باشند، صادر می‌شود. هنگام صدور مجوز، باید مدرکی مبنی بر هدف اقامت خود، مالکیت ملک یا قرارداد اجاره ارائه شود. برای اطلاع از شرایط دانشگاه ها و نحوه ورود به آن ها در کشور ترکیه، مقاله تحصیل در ترکیه را مطالعه نمایید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری بدست بیارید. ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای دریافت ویزای ترکیه یکی از مدارکی می باشد که متقاضیان مهاجرت به این کشور می بایست آن را به سفارت بدهند. در مقاله زیر از شرایط دریافت گواهی عدم سابقه کیفری گفته شده است. برای ثبت شرکت شرایط مهاجرت به ترکیه 2022 چطور هست؟ من کارگاه تولیدی مبل دارم.