دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه شرایط هزینه لازم

مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد، امکان پذیر نمی باشد. به طور کلی در زمینه اخذ اقامت و یا تابعیت از طریق تولد، کشورها به دو بخش تقسیم بندی می گردند؛ برخی از کشورها سیستم خاک را مورد قبول قرار می‌دهند و برخی از کشورها سیستم خون را مورد پذیرش قرار خواهند داد. کشورهایی که بر اساس سیستم خاک تابعیت خود را به نوزاد متولد شده اعطا می کنند، بر این اساس که وی در خاک آن کشور متولد شده است، وی را واجد شرایط برای اخذ تابعیت می‌دانند. البته این امر مستلزم آن است که نوزاد متولد شده دارای پدر یا مادری باشد که اقامت موقت یا دائم کشورهایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار می‌دهند داشته باشند. از جمله کشور هایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار داده اند می توان به کانادا، آمریکاو برزیل اشاره کرد. اکثر قریب به اتفاق کشورها، سیستم خون را مورد پذیرش قرار دادند؛ به این ترتیب که تابعیت نوزاد بر اساس تابعیت پدر یا مادر وی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

سانساراک علاوه بر تمام زیبایی‌ها دارای اقتصاد رو به پیشرفتی می‌باشد. این شهر مناسب افرادی است که می‌خواهند در شهری کم هزینه اما آینده دار سرمایه‌گذاری کنند. بیمه های درمانی خصوصی که در خارج از کشور ترکیه انجام می شود تنها در صورتی معتبر است که توسط شعب (نمایندگان) شرکت های بیمه در داخل کشور ترکیه تهیه شود. برای متقاضیانی که زیر 18 سال یا بالای 65 سال سن دارند، شرط بیمه درمانی معتبر لازم نیست. کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند.

نیر ایال در کتاب «قلاب» یا «hook» سعی می‌کند به مدیران در تاسیس شرکت‌های استارت‌آپی کمک کند. از نظر او، شما باید کسب‌وکاری راه بیندازید که مردم را مثل طعمه به دام قلاب بیندازد و رهایی از آن کار ساده‌ای نباشد. به دلیل تغییرت متعدد قوانین مهاجرتی ترکیه ما به شما اطمینان می دهیم که تا پایان کار در کنار شما خواهیم بود تا شما و خانواده شما شروع جدیدی را با خیال راحت در کشور ترکیه رقم بزنید. کسب اقامت ترکیه از طریق ازدواج هم فرآیند و قوانین خاص خودش را دارد که باید به آن‌ها توجه کرد. شرایط زندگی در کشور مبدا برای این افراد چنان سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود که به جان خریدن سختی‌های مهاجرت در برابرش چیزی نیست.

  • در نظر داشته باشید که تمام خدمات موسسه الو اپلای در ارتباط با مهاجرت به ترکیه به صورت پکیج با کمترین هزینه برای شما انجام می شود.
  • در صورتی که متقاضی خرید ملک در ترکیه بتواند در ترکیه به میزان مبلغ 250 هزار دلار، ملک خریداری نماید می تواند اقامت دائم و تابعیت کشور ترکیه را دریافت کند.
  • دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید.
  • با تهیه محصول زیر می توانید شخصاً نسبت به اخذ ویزای کار در کشورهای مطرح اروپایی، کانادا و استرالیا اقدام نمایید و اطلاعات کاملی در باب کاریابی در خارج از کشور، نحوه ارسال رزومه کاری و اخذ پیشنهاد کاری بدست آورید.
  • از نظر قومیتی، 80 درصد جمعیت این کشور را ترک‌ ها تشکیل می‌ دهند و 20 درصد مابقی جمعیت از اقوام کرد و سایر اقوام متفرقه تشکیل می‌شود که بیشتر در شرق و جنوب شرقی این کشور زندگی می‌کنند.

برای انجام چنین کاری باید ویزای تحصیلی به ویزای کاری تغییر پیدا کند تا اتباع خارجی بتوانند اقامت کاری خود را تمدید کنند و از این طریق موفق به دریافت شهروندی کشور ترکیه شوند. مهاجرت به ترکیه 2023 فرصتی ایده آل در خصوص اخذ اقامت و تابعیت می باشد و سالانه درصد قابل توجهی از افراد تمایل به مهاجرت به ترکیه را دارند. این روزه روند مهاجرت به ترکیه همچنان متنوع و با الگوهای جهانی کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ازدواج و پناهندگی صورت می گیرد.

مشاوره تخصصی رایگان

کشور ترکیه از آنجایی که از لحاظ فرهنگی، مذهبی، موقعیت جغرافیایی و… شباهت های زیادی به ایران دارد، شرایط مناسبی هم برای مهاجرین ایرانی داراست. هزینه های پایین زندگی و وجود جاذبه های گردشگری و توریستی این کشور موجب شده است که هر ساله به تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور افزوده شود. شرایط زندگی در ترکیه برای ایرانیان بسیار راحت تر از شرایط زندگی در کشور های اروپایی و آمریکایی می باشد؛ چرا که ترکیه از هر لحاظ شباهت های کوچک و بزرگی با ایران دارد. متقاضیانی که برای اخذ اقامت ترکیه ازدواج کنند، اگر صوری بودن ازدواج شان اثبات شود، نه تنها جریمه مالی می شوند بلکه ممکن است زندان هم بروند.

دریافت کارت شهروندی ترکیه و مزایای آن

به این ترتیب که شهرهای استانبول، آنکارا، ازمیر، بورسا و آنتالیا در رده‌های اول شهرهای پر جمعیت این کشور قرار خواهند گرفت. به طور کلی جمعیت ترکیه در مناطقی که کشاورزی، صنعت و تجارت رونق بیشتری دارد متمرکز شده است. کم جمعیت ترین شهر ترکیه نیز شهر تونجالی با جمعیتی حدود 82 هزار نفر و در نزدیکی مرز ایران است. طبق آخرین تغییرات وضع شده در اداره مهاجرت کشور ترکیه برای دو منطقه استانبول محدودیت اعمال شده است، منطقه فاتیح امکان اقامت مهاجران به جز دانشجویانی که در این منطقه تحصیل می‎کنند، وجود ندارد. باید نخست از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید تا اقامت موقت تحصیلی دریافت کنید. در ادامه هزینه های مهاجرت به ترکیه از روش های مختلف را با جزئیات توضیح خواهیم داد.

اگر بخواهیم کشوری مثل آمریکا را برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیریم، باید به هفت خان رستم هم فکر کنیم. اما در کشور ترکیه، ثبت شرکت، استخدام پنج بومی ترک‌زبان و پرداخت حق بیمه و مالیات شما را قادر به اخذ اقامت دائم این کشور می‌سازد. البته باید پنج سال برای این کار صبر کنید و شرکت شما، فوایدی هم برای کشور ترکیه داشته باشد. از دیگر روش‌های مهاجرت به ترکیه، ثبت شرکت است البته این راه سرمایه بسیار زیادی را می‌طلبد.

انواع اقامت ترکیه

به همین دلیل قصد داریم در این مطلب از مجموعه مهاجرتی بالدانومجموعه مهاجرتی بالدانو، صفر تا صد مهاجرت به ترکیه را با شما به اشتراک بگذاریم. قانون تابعیت مضاعف ترکیه برای اشخاص خارجی از جمله امتیازات این کشور در خصوص سیستم اعطای تابعیت می باشد که طبق این قانون فرزندی که از پدر و مادر خارجی نیز متولد شود، می تواند اقامت و تابعیت کشور ترکیه را اخذ نماید. ازدواج با شهروند ترکیه از سایر راه های اخذاقامت ترکیه محسوب می گردد.

کارشناسان شرکت مای آفیس در شهر های ازمیر، آیدین، استانبول، آنتالیا و سایر شهرهای بزرگ و محبوب ترکیه در زمینه مهاجرت فعالیت می نمایند و در تمامی مراحل اخذ اقامت و سرمایه گذاری همراه شما عزیزان خواهند بود. شما می توانید به راحتی از این طریق برای مهاجرت به ترکیه اقدام کنید. با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند. شما باید با توجه به هدف خود از مهاجرت به این کشور، یکی از این راه‌ها را برگزینید. شرایط و مدارک لازم جهت اقدام از هر یک از این روش‌ها نیز، با یکدیگر متفاوت است.