دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی

در حال حاضر، کشورهای خارجی مثل ترکیه به افرادی خوش‌فکر نیاز دارند که شرکت‌های استارت‌آپی مثل اسنپ در کشورشان راه بیندازد. پس اگر چنین توانایی خاصی دارید و خوش‌فکر و ایده‌پرداز هستید، قطعا می‌توانید با ایده‌ای جذاب به کشور ترکیه مهاجرت کنید، کارآفرینی کنید و کسب‌وکار خوبی راه بیندازید. سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت این کشور است. مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت و اخذ اقامت این کشور نسبت به سایر راه ها تقزیبا پرهزینه تر است. برای مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت کاری ترکیه باید از کشور ترکیه یک پیشنهاد کاری (جاب آفر )دریافت کنید و بعد از آن ثابت کنید که با در آمد این کار می توانید به مدت یک ماه خرج خود و خانواده تان را بدهید. تحصیل در کشور ترکیه، مزایای بسیار زیادی دارد؛ از جمله مهم‌ترین مزایای آن، بهره‌مندی از کیفیت بین‌المللی دانشگاه‌های ترکیه، تنها با پرداخت هزینه‌ای اندک است.

  • جدای از این مبالغ هزینه های وابسته به روش مهاجرتی انتخاب شده توسط متقاضی وجود دارند که باید به نوبه خود مدنظر گرفته شوند.
  • از دیگر روش های اخذ تابعیت ترکیه، سپرده گذاری در بانک های این کشور است.
  • در اصل مهاجرت قانونی به ترکیه و کسب اقامت آن برای ایرانیان بسیار ساده‌تر است.
  • به این مدت زمان یک ساله به عنوان پلی برای کسب سایر اقامت‌های ترکیه باید نگاه کرد؛ اقامت‌هایی که حداقل مدت زمان آن طولانی‌تر و البته شرایط آن پایدارتر باشد.

با اخذ اقامت خیر؛ شما در صورت اخذ تابعیت و پاسپورت ترکیه می توانید به حدود 110 کشور بدون نیاز به اخذ ویزا بصورت آزادانه سفر نمایید. اگر چه سفر به کشور های کانادا ، آمریکا و استرالیا با داشتن پاسپورت ترکیه نیز همچنان نیاز به اخذ ویزا دارد اما می توانید به کشورهای زیادی با داشتن پاسپورت این کشور سفر داشته باشید. بنابراین می توان گفت شرایط رفتن به ترکیه از طریق دریافت پیشنهاد کار، امری دشوار است.

برترین دانشگاه‌های ترکیه

قسمت هایی از کشور ترکیه در بخش اروپایی واقع شده و قسمت دیگری نیز در قسمت آسیایی قرار دارد. به همین خاطر دولت کشور ترکیه درخواست عضویت در اتحادیه اروپا را داده است. ترکیه به عنوان یک کشور آزاد برای ایرانیان مقصد مناسبی برای مهاجرت است. دین اصلی مردم کشور ترکیه اسلام است؛ اما این کشور به عنوان یک کشور سکولار که قوانین خاصی برای مذهب در نظر نگرفته شناخته می شود.

هزینه های مهاجرت به ترکیه نسبت به روش مهاجرتی شما می تواند متفاوت باشد، این بدان معناست که هزینه های مهاجرتی شما نسبت به سبک زندگی و هدف مهاجرت متغیر است. به طورکلی می توان گفت برای تکمیل فرم راندو و هزینه های مربوط به خام و بیمه و اقامت و.. در ابتدا حداقل باید 15 میلیون برای هر فرد هزینه های اولیه را در نظر بگیرید. با این شرایط پیشنهاد می شود متقاضیان کار در اروپا برای کشورهایی که ویزای جست و جوی کار ارائه می نمایند و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند، اقدام به مهاجرت کاری نمایند. افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می بایست پیرامون شرایط شرایط مهاجرت به ترکیه، آگاهی‌های لازم را به دست آورند.

مزایای زندگی در ترکیه

دانشگاه‌های دولتی این کشور معمولا بین 100 تا 4000 یورو در سال هزینه دارند در حالی که دانشگاه‌های خصوصی حدود یورو در سال خرج دارد. متقاضی موظف است که آدرس محل سکونت و اطلاعات ارتباطی خود در ترکیه را به طور صحیح و کامل اطلاع دهد. در صورتی که متقاضی آدرس خود را در مدت مجوز اقامت تغییر دهد، می بایست ظرف 20 روز کاری با ارائه مدارک لازم به ریاست مدیریت مهاجرت استانی و ریاست ثبت احوال و امور شهروندی استان اطلاع دهد. شما می توانید منبع درآمد خود را بر حسب دارایی هایی مانند درآمد املاک، اجاره، حقوق، سود کسب و کار، میراث، پس انداز بیان کنید. اگر قرار است تعهدی برای حمایت مالی ارائه شود، باید این موضوع ذکر شود و تعهد باید به اسناد درخواست پیوست شود.

در هنگام اخذ ویزای توریستی ترکیه بدون دریافت ویزا، می توانید 3 ماه در این کشور حضور داشته باشید ولی در این مدت امکان کار یا تحصیل نخواهید داشت. نوعی از ویزای توریستی به نام اقامت یک ساله ویزای توریستی ترکیه وجود دارد که به واسطه اجاره ملک در ترکیه به متقاضی داده می شود. متقاضی برای بهره مندی از اقامت و مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره ملک می بایست ابتدا از طریق ویزای توریستی به ترکیه مهاجرت نماید سپس در این کشور درخواست اقامت یک ساله توریستی نماید. اگر شما ایده کسب و کار مناسبی داشته یا به هر طریقی سرمایه ای در اختیار دارید که می توانید از طریق آن نسبت به ثبت شرکت و بیزنس در ترکیه اقدام کنید، روش ثبت شرکت می تواند یک راه مهاجرتی عالی برای شما محسوب شود. شما ممکن است یکی از شرکت های تابعه، نمایندگی شرکت های فعال در ترکیه یا سطح جهانی، شرکت منطقه آزاد و یا شرکت با مسئولیت محدود را جهت ثبت و شروع فعالیت در کشور ترکیه، انتخاب کنید.

مهاجرت مهندس عمران به ترکیه چگونه انجام می شود؟

از دیگر راه ها و شرایط مهاجرت به ترکیه، می توان به تولد فرزند اشاره کرد. تنها شرایط گرفتن اقامت ترکیه از طریق تولد، داشتن تابعیت یکی از والدین کودک می باشد. موسسه ما یکی از با سابقه ترین موسسات در زمینه مهاجرت و اقامت در ترکیه است و مجوز رسمی و قانونی مهاجرت را دراست. همچنین نرخ مناسب و معقول هزینه های موسسه مهرآفرین ، این موسسه را از سایر رقبا متمایز کرده است. از دیگر مزیت های موسسه مهرآفرین ، همراهی مستمر شما توسط وکلا و مشاورین ما تا پایان پروسه اخذ اقامت و مهاجرت می باشد.