دسته‌ها
اخبار

رسیدگی به یک مسئله مرتبط با مهاجرت، ازدواج کودکان، به روشی عجیب و غریب


فرض کنید مشکل دارید. شما به تازگی یک خانه جدید ،یده اید و چمن نیاز به چمن زنی دارد. شما می تو،د یک ماشین چمن زنی ب،ید، یا شخصی را استخدام کنید که چمن زنی کند. یا می تو،د 50 جفت قیچی ب،ید و سپس به دنبال استخدام و آموزش، یکی یکی، 50 کودک برای ب، چمن باشید.

پاسخ به این استعاره واضح است، اما یک نهاد طرفدار مهاجرت که به دنبال حل مشکل واقعی ازدواج کودکان در ایالات متحده است، از رویکرد 50 قیچی در ت، آشکار برای اصلاح وضعیت بدون ممانعت از جریان هیچ مهاجر مردی استفاده می‌کند. آفریقا یا کشورهای مسلمان (که در هر دوی آنها ازدواج کودکان رایج است.)

این سازمان مرکز طاهریح برای عدالت است، در حومه دی سی، نهادی با 9 میلیون دلار دارایی از 31 دسامبر 2021. این سازمان با ازدواج های اجباری یا دوران کودکی مخالف است و هدف آن این است که 50 ایالت را به یک به یک سوق دهد. زمان – حداقل سن ازدواج را به 18 سال افزایش دهید.

یک رویکرد منطقی تر تغییر یک قانون واحد – قانون مهاجرت – برای ممنوع ، ازدواج افراد زیر 18 سال است. در یک سکته مغزی، که هم از دختران شهروند در برابر استثمار محافظت می کند و هم مهاجرت بین المللی را کاهش می دهد. این ،یبی است که ظاهرا طاهریح می خواهد از آن اجتناب کند.

ازدواج ،ن بسیار جوان با مردان مسن در میان شهروندان بومی مشکل چند، نیست، اما زم، که دختر متولد ایالات متحده، در یک خانواده خارج از کشور، مجبور به ازدواج با مرد مسن‌تر از این کشور شود، می‌تواند مشکل بزرگی باشد. دهکده اجدادی در آفریقا یا خاورمیانه، ازدواجی که در بسیاری از موارد برای گرفتن کارت سبز برای بیگانه ترتیب داده شده است.

این ازدواج ها وضعیت قانونی بدون سقف عددی ایجاد می کند، زیرا بیگانگان به “بستگان مستقیم” شهروندان تبدیل می شوند.

آیا طاهریح در گزارش اخیر خود به این الگوی افزایش جمعیت و استثمار شهروندان جوان اشاره کرده است، مشکلی که کنگره می تواند با یک لایحه حل کند؟ نه. فقط در مورد حداقل سن ازدواج در 50 ایالت صحبت می کند. آیا از ازدواج بین شهروندان جوان و بیگانگان مسن صحبت شده است؟ نه یک زمزمه.

چه گزارش انجام می دهد این است که پیشرفت هایی را در افزایش حداقل سن ازدواج به تصویر بکشد و بنویسد که در شش سال گذشته:

30 ایالت قانونی را برای محدود ، یا پایان دادن به ازدواج کودکان تصویب ،د. تنها هفت نفر از این افراد با تعیین حداقل سن 18 سال به طور کامل به ازدواج کودکان پایان داده اند، بدون استثنا. 23 ایالت باقیمانده رویکردهای مختلفی را برای محدود ، ازدواج کودکان اتخاذ کرده‌اند، در حالی که نتوانسته‌اند به طور کامل به آن پایان دهند.

شرم آور است که Tahiih انرژی خود را در 99 نهاد قانونگذاری ایالتی هدر می دهد (نبراسکا تک مجلسی است) در حالی که باید روی این دو در واشنگتن متمرکز شود. اما طاهریح می‌خواهد در حین خوردن کیک خود (پایان دادن به ازدواج کودکان) را نیز بخورد (در مهاجرت دامادهای بیگانه دخالت نکند).




منبع: https://cis.org/North/Handling-ImmigrationRelated-issue-Child-Marriage-Odd-Way