دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع

بسته به این که قرار است با چه روشی مهاجرت کنید، مدارک لازم متفاوت خواهد بود. مشاوره مهاجرت به کانادا باید شمارا در تمامی مراحل راهنمایی کند و قدم به قدم در کنار شما باشد. زیرا شما هیچ اطلاعاتی در مورد ریزه کاری های انجام کار ندارید و این مسئولیت وکیل و تیم حرفه ای او می باشد تا شما را از تمامی مسیر و مدارک و شرایط مورد نیاز اگاه کند. دریافت اقامت کانادا نیز اصلی ترین موضوعی می باشد که شما بعد از اینکه روش های مهاجرت به کانادا را بررسی کردید باید به آن بپردازید.

همانطور که گفته شد پناهنده شدن به کشوری، لازم است شرایطی داشته باشید که در صورتی که این شرایط نباشد، شخص نمی تواند درخواست پناهندگی بدهد. پس از اینکه چند هفته از ورودتان به کانادا بگذرد، دولت کمک های مالی اش را به شما آغاز می کند و ماهانه به حساب شما مقداری پول برای تامین مخارج واجب روزانه شخص به صورت مثال، خرج غذا، لباس، خرید وسایل لازم و غیره را واریز می نماید. جهت مهاجرت بدون هزینه می توان در کشورهایی که تابع سیستم خون اند، اقدام به فرزند آوری نمایند. این روش، راهی بسیار راحت و بدون هزینه برای مهاجرت به کانادا می باشد.

  • اعطای ویزای تحصیلی کانادا به ویژه برای ایرانیان آسان‌تر از کاری است؛ این قضیه احتمالا به سیاست‌های اقتصادی کانادا و ورود ارز قابل توجهی توسط دانشجویان بین‌المللی برمی‌گردد.
  • با موفقیت در این برنامه می‌توانید مستقیما اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی را برای خود و خانواده همراه خود به دست آورید.
  • چنانچه می خواهید از روش سرمایه گذاری به کانادا مهاجرت نمایید، استان کبک کانادا میتواند مورد خوبی برای شما به حساب بیاید.
  • برنامه‌های مهاجرتی کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین سیستم‌ها در دنیا می‌باشند که منجر به اقامت دائم متقاضیان می‌شوند.

دریافت ویزای دانش آموزی کانادا شرایط مخصوص به خود را دارد و کارشناسان متخصص پارس رادین تمام شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای دانش آموزی کانادا را برای شما در این مقاله قرارداده اند. به هزینه ای که دانشگاه ها برای بررسی مدارک شما دریافت میکنند اپلیکیشن فی گفته می شود. این هزینه به طور متوسط برای هر دانشگاه حدود 70 تا 160 دلار کانادا می باشد. رایج ترین آزمون های زبانی که به طور کلی دانشگاه های کانادا قبول میکنن رو براتون در جدول زیر با هزینه های مربوط به آنها قراردادیم. در صورتی که مدرک دیپلم داشته باشید امکان مهاجرت به کانادا وجود دارد. اتاوا به خاطر داشتن جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی بسیار زیاد، مقصد مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

هزینه مهاجرت به کانادا با همسر

بسیاری از دانشجویان بین المللی بعد از پایان تحصیلات خود تمایل پیدا می کنند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. پس از آماده سازی مدرک زبان و مدارک تحصیلی و شغلی خود نوبت به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا ، پذیرش تحصیلی از کالج های کانادا و یا پذیرش تحصیلی از مدارس کانادا می رسد. این مرحله یکی از اصلی ترین مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا می باشد، زیرا بدون دریافت پذیرش تحصیلی شما نمیتوانید ویزای تحصیلی دریافت کنید و به طبع بدون دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز نمیتوانید مهاجرت تحصیلی به کانادا داشته باشید. اگر قرار باشد مسیر کم هزینه ای را در نظر بگیریم که به صورت کاری نیز باشد، می توانید از طریق اکسپرس اینتری اقدام کنید که در این مورد بحث سن، سابقه کار، سطح زبان بسیار تعیین کننده است. اگر سابقه کار دولتی یا مدارک دولتی برای مالیات داشته باشید، می توانید از طریق برنامه های استانی هم اقدام کنید. تعداد ایرانیانی که موفق شده اند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند، در سال های اخیر رو به افزایش بوده و مسیر مهاجرت ایرانیان به کانادا هموارتر شده است.

برنامه استارت آپ کانادا

البته در بعضی موارد اگر 1 یا نیم نمره کمتر کسب کنید با درخواست همزمان شرکت در دوره زبان انگلیسی در کانادا می‌توانید پذیرش بگیرید. کاربران می‌توانند از خدمات مشاوره مهاجرت به کانادا بهره ببرند تا روند کارشان سریع‌تر پیش رود. من کارشناسی ارشد مدیریت مالی دارم وسابقه کار 17 سال د ربانک رادارم وهمسرم کارشناسی ارشد حسابداری وسابقه 25 سال در آموزش وپرورش رادارد وپسر 13 ساله دارم می خواستم بدانم در کانادا برای من وشوهرم کاری در شان ما پیدا می شود . با سلام، برای کار در کانادا در رشته عمران در ابتدا باید مدرک خود را معادلسازی کنید تا امکان کار را داشته باشید. با توجه به اینکه برای کانادا و استرالیا بیمه مورد نیاز است شما باید این سه سال کار در رشته مرتبط را سپری کنید.

تراست نماینده بیش از 300 مرکز آموزشی معتبر در کانادا است!

البته، در برخی از برنامه های مهاجرتی مانند برنامه های نامزدی استانی افرادی که در بازه سنی مناسب (۲۵ تا ۳۵ سال) قرار داشته باشند، حداکثر امتیاز را از این فاکتور به دست خواهند آورد. بعضی وکلا به هیچ عنوان اطلاعات ثبت شده برای کلاینت را در اختیار ایشان قرار نمی دهند و آن فرد را از روند انجام کار مطلع نمی کنند. همچنین، علاوه بر وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، همواره می توانید با مراجعه به سایت تراست که بهترین منبع فارسی زبان برای مهاجرت به کانادا است، از جدیدترین اخبار و موضوعات مرتبط با مهاجرت کانادا با خبر شوید. یکی دیگر از روش مهاجرت به کشور کانادا، شرکت در برنامه تجربه کبکی است که به اختصار PEQ نیز نامیده می شود.