دسته‌ها
اخبار

راهنمای ویزای طولانی مدت بازدید کننده


اگر می خواهید چندین بار در طول چندین سال از ،ستان بازدید کنید، ممکن است بخواهید برای ویزای بازدید طول، مدت ،ستان درخواست دهید. در حالی که این به شما اجازه نمی دهد که در هر زمان بیش از 6 ماه در بریت،ا بم،د، به شما امکان می دهد از بازدیدهای مکرر در طول چندین سال لذت ببرید، بدون نیاز به درخواست مجدد برای ویزا هر بار که می خواهید یک سفر دیگر داشته باشید

در این راهنمای ویزای طول، مدت بازدیدکننده بریت،ا، به شرایط ویزا و فرآیند درخواست، و همچنین مواردی که در این مسیر ویزا مجاز هستند – و مجاز نیستند – نگاه می کنیم.

ویزای بلند مدت ویزیتوری ،ستان چیست؟

ویزای طول، مدت بازدید کننده مجوزی است که توسط ویزا و مهاجرت ،ستان (UKVI)، بخش و، کشور مسئول سیستم ویزای بریت،ا، برای امکان بازدید از ،ستان برای مدت زمان معین داده شده است. به ،وان مثال، این می تواند برای اه، گردشگری و اوقات فراغت، مانند دیدار با دوستان و خانواده، یا گرفتن تعطیلات معمولی باشد. همچنین می تواند انجام طیف وسیعی از فعالیت های تجاری مختلف، مانند شرکت در جلسات یا کنفرانس ها باشد.

اگر ملیت ویزا هستید، به ،وان مثال؛ یک شهروند کشوری که واجد شرایط سفر بدون روادید به بریت،ا نیست، باید قبل از ورود به بندر ورودی بریت،ا، ویزای بازدیدکننده را از قبل برای دریافت مجوز ورود دریافت کنید. حتی اگر شما یک شهروند بدون ویزا هستید، اغلب توصیه می شود که یک ویزای طول، مدت برای چندین بازدید دریافت کنید. در حالی که این ،وماً ورود به بریت،ا را در هر من،ت تضمین نمی کند، زیرا همچنان باید مقامات مرزی را متقاعد کنید که یک بازدید کننده واقعی هستید و دلیل هر بازدیدی است، اما می تواند به اطمینان از روند روان تر کمک کند.

ویزای بازدید طول، مدت چه اجازه ای می دهد؟

قو،ن مربوط به ویزای بازدیدکننده در “ضمیمه V: بازدید کننده” قو،ن مهاجرت بریت،ا، از جمله مدت زمان ماندگاری این ویزا، تنظیم شده است. در بیشتر موارد، حدا،ر بیش از 6 ماه اجازه اقامت در بریت،ا را نخواهید داشت.

با این حال، در جایی که به دنبال چند بار بازدید از بریت،ا هستید، به ،وان مثال، به منظور دیدار با دوستان و خانواده، یا انجام چندین سفر کاری مختلف، ممکن است بتو،د برای ویزای بازدیدکننده با مدت اعتبار یکی از این دو درخواست بدهید. 2، 5 یا 10 سال. این به این م،ی است که شما می تو،د چندین بار از بریت،ا بازدید کنید، اگرچه هر اقامت نباید از حدا،ر مدت اقامت تایید شده در ویزای شما تجاوز کند، در بیشتر موارد، مدت زمان 6 ماه.

بنابراین ویزای بازدید طول، مدت بریت،ا می تواند ایده آل باشد، برای مثال، برای والدینی که فرزندان بزرگسالشان در بریت،ا اقامت کرده اند، جایی که آنها مایلند به طور منظم با فرزندان و نوه های خود ملاقات کنند. همچنین می تواند برای ،، که نیاز به بازدید منظم از ،ستان برای اه، جلسات کاری یا شرکت در کنفرانس ها در طول زمان دارند، من، باشد.

سایر فعالیت‌های مجاز در مسیر طول،‌مدت بازدیدکننده، همانطور که در بخش «بازدیدکننده ضمیمه: فعالیت‌های مجاز» قو،ن مهاجرت، شامل انجام برخی کارهای داوطلبانه برای یک موسسه خیریه ثبت‌شده برای مدت حدا،ر 30 روز است، مشروط بر اینکه این کار اصلی نباشد. دلیل سفر شما به بریت،ا همچنین می تواند شامل انجام یک دوره کوتاه مطالعه تفریحی، مجدداً تا 30 روز و تا زم، که دلیل اصلی هر سفر به ،ستان باشد، باشد.

تحت ویزای بازدید طول، مدت ،ستان مجاز به انجام چه کارهایی نیستید؟

هنگام درخواست برای ویزای بازدید طول، مدت، UKVI همیشه دلیل درخواست ویزا را در مدت زمان طول، به دقت بررسی می کند. کارمند پرونده UKVI که با درخواست شما سروکار دارد باید متقاعد شود که شما در پایان هر سفر بریت،ا را ، خواهید کرد. آنها همچنین باید متقاعد شوند که شما قصد ندارید از ویزای خود برای اقامت طول، مدت در بریت،ا از طریق بازدیدهای مکرر یا متوالی استفاده کنید، یا اینکه بریت،ا را خانه اصلی خود قرار دهید.

به همین ترتیب، ویزای بازدید طول، مدت برای ،، که به دنبال استخدام با حقوق در بریت،ا هستند طراحی نشده است. اگر قصد کار ،، جستجوی کار یا راه اندازی ،ب و کار خود را دارید، در عوض باید تحت یکی از مسیرهای کاری مختلف برای ویزا درخواست دهید.

نکته مهم این است که از آنجایی که در مدت اقامت در بریت،ا با ویزای بازدید طول، مدت اجازه کار ندارید، باید بودجه کافی برای حمایت از خود در طول اقامت خود داشته باشید. این به این دلیل است که به شما اجازه دسترسی به بودجه عمومی داده نخواهد شد، حتی اگر از نظر قانونی نمی تو،د شغلی پیدا کنید.

شرایط ویزای بازدید طول، مدت ،ستان

شرایط واجد شرایط بودن برای ویزای بازدید کننده مجدداً در ضمیمه V قو،ن مهاجرت مشخص شده است. برای واجد شرایط بودن برای هر زیرمجموعه ویزای بازدید کننده، باید نشان دهید که:

  • شما واقعاً به دنبال بازدید از ،ستان برای هدفی هستید که طبق قو،ن بازدیدکننده مجاز است
  • شما می تو،د در تمام مدت هر اقامت از خود حمایت کنید
  • شما می تو،د هزینه های معقول مربوط به هر بازدید از ،ستان را بدون انجام کار با حقوق یا دسترسی به بودجه عمومی بپردازید و می تو،د هر سفر برگشتی یا آینده را پوشش دهید.
  • شما هیچ فعالیت ممنوعه ای انجام نخواهید داد
  • شما در پایان هر بازدید بریت،ا را ، خواهید کرد
  • شما به دنبال اقامت طول، مدت در بریت،ا از طریق بازدیدهای مکرر یا متوالی نخواهید بود، و همچنین بریت،ا را خانه اصلی خود قرار نمی دهید.

وقتی ،ت به ویزای بازدیدکنندگان بلندمدت می‌رسد، و خطر استفاده از آن برای زندگی طول، مدت در بریت،ا، باید UKVI را متقاعد کنید که دارای ثبات مالی و همچنین روابط قوی با کشور خود هستید. اساسا، UKVI باید متقاعد شود که شما یک بازدیدکننده واقعی هستید، و دلیل خوبی برای بازدید منظم از بریت،ا در طی 2، 5 یا 10 سال دارد.

نحوه درخواست ویزای بازدید طول، مدت ،ستان

برای درخواست ویزای بازدید طول، مدت، باید به صورت آنلاین از خارج از بریت،ا با استفاده از وب سایت GOV.UK در فرم «درخواست ویزای بازدید از ،ستان» درخواست دهید. شما باید هزینه مربوطه را بپردازید، اطلاعات بیومتریک خود را در یک مرکز درخواست ویزای خارج از کشور، در صورت ،وم، ارسال کنید، و مدرک هویت و ملیت خود را ارائه دهید. همچنین بسته به دلیل بازدیدهای متعدد خود، باید اسناد مختلفی را برای پشتیب، ارائه دهید.

اولین زم، که می تو،د برای ویزای طول، مدت ویزیتوری درخواست دهید، 3 ماه قبل از سفر به ،ستان است، و شما باید ظرف 3 هفته پس از حضور در مرکز درخواست ویزا، از UKVI تصمیم بگیرید. با این حال، در حال حاضر حدا،ر 5 هفته طول می کشد تا تصمیم گیری شود.

مدارک پشتیبان ویزای بازدید طول، مدت

نوع مدارکی که برای پشتیب، از درخواست خود برای ویزای بازدید طول، مدت نیاز دارید به دلیل بازدید شما از بریت،ا بستگی دارد. با این حال، در همه موارد، باید UKVI را قانع کنید که نیت شما واقعی است و پس از هر سفر قصد بازگشت به خانه را دارید. این بدان م،ی است که شما باید یک پاسپورت یا شناسه سفر معتبر دیگر همراه با اسناد اضافی برای اثبات هدف سفرهای پیشنهادی خود به بریت،ا ارائه دهید.

علاوه بر این، باید نشان دهید که پول کافی برای پوشش تمام هزینه‌های معقول در رابطه با بازدیدهای خود دارید، و هر وجوهی که به آن تکیه می‌کنید در یک مؤسسه مالی تنظیم‌شده نگهداری می‌شود که کارمند پرونده UKVI می‌تواند بررسی‌های راستی‌آزمایی رضایت‌بخشی را انجام دهد. تحت ضمیمه امور مالی قو،ن مهاجرت مجاز است. برای درخواست های طول، مدت ویزای بازدید کننده، UKVI به دنبال ،، است که درآمد ثابت یا ثروت کافی دارند.

نکته مهم این است که از آنجایی که اعطای ویزای بازدید طول، مدت تضمینی برای ورود به بریت،ا نیست، در بدو ورود به بندر ورودی، باید مدارک کافی برای متقاعد ، مقامات مرزی مبنی بر اینکه شما یک بازدیدکننده واقعی هستید، در اختیار داشته باشید. شما می تو،د بدون انجام کار یا دسترسی به بودجه عمومی در طول اقامت خود از خود حمایت کنید.

ویزای بلند مدت ویزیتوری ،ستان چقدر است؟

هزینه ویزای شما بستگی به مدت زمان درخواست شما دارد. برای درخواست ویزای استاندارد یک بار ورود یا چند بار ورود تا 6 ماه، هزینه 100 پوند است. برای ویزای بازدید طول، مدت 2 ساله هزینه 376 پوند است. برای ویزای بازدید طول، مدت 5 ساله هزینه 670 پوند است. و برای ویزای بازدید طول، مدت 10 ساله هزینه 837 پوند است. با این حال، اگر می خواهید زمان تصمیم گیری UKVI را تسریع کنید، برای پردازش حق بیمه هزینه اضافی دریافت خواهید کرد.

ممکن است بتو،د در عرض 5 روز کاری از UKVI با استفاده از سرویس اولویت، با هزینه اضافی 250 پوند، یا حتی تا پایان روز کاری بعدی با استفاده از سرویس اولویت فوق العاده، با هزینه ای از یک تصمیم بگیرید. 956 پوند شما باید با مرکز ویزا که در آن درخواست خود را ارائه می کنید بررسی کنید تا ببینید آیا این خدمات در دسترس هستند یا خیر.

اگر UKVI معتقد است که نمی‌تو،د تمام شرایط واجد شرایط بودن را برای مدت زمان ویزای درخواستی برآورده کنید، ممکن است ویزای کوتاه‌تر از ویزای درخواستی به شما داده شود. اگر ویزای کوتاه تری به شما اعطا شود، جزئی از هزینه درخواست بازپرداخت نخواهید شد. به همین ترتیب، اگر درخواست شما رد شود، مجدداً حق بازپرداخت نخواهید داشت. نکته مهم این است که پرداخت یکی از خدمات اولویت دار نتیجه مطلوبی را برای درخواست شما برای ویزای بازدید طول، مدت و همچنین اعطای ویزای طول، مدت برای مدت زمان مورد نظر تضمین نمی کند.

اگر درخواست ویزای بازدید طول، مدت شما رد شود چه اتفاقی می افتد؟

دلایل مختلفی برای رد درخواست شما وجود دارد. این ممکن است به این دلیل باشد که شما نمی تو،د UKVI را برآورده کنید که به ،وان یک بازدید کننده طول، مدت برای هدف مورد نظر خود تمام شرایط لازم را برآورده کنید. UKVI همچنین باید متقاعد شود که شما یک بازدیدکننده واقعی هستید و قصد دارید پس از هر سفر بریت،ا را ، کنید. برای مثال، اگر نتو،د نشان دهید که دارای ثبات مالی و روابط قوی با کشور خود هستید، ممکن است استنباط نامطلوبی حاصل شود که قصد دارید در بریت،ا کار کنید. به همین ترتیب، اگر از سابقه سفر قبلی مشخص باشد که قصد دارید ،ستان را خانه خود کنید، درخواست شما رد خواهد شد.

علاوه بر این، ممکن است تحت «،مت 9: دلایل امتناع» قو،ن مهاجرت مورد امتناع قرار بگیرید. در برخی موارد، درخواست شما ممکن است به دلایل اجباری رد شود، در حالی که در موارد دیگر، این به صلاحدید کارفرما UKVI است که در مورد درخواست شما تصمیم می گیرد. به ،وان مثال، اگر به دلیل یک جرم جنایی در بریت،ا یا خارج از کشور به زندان رفته اید، جایی که محکومیت شما به مدت 12 ماه یا بیشتر بوده است، درخواست ویزای شما “باید” رد شود. در مقابل، اگر به جرمی محکوم شده باشید که برای آن کمتر از 12 ماه حبس یا حکمی غیر حبس دریافت کرده اید، درخواست شما «ممکن است» رد شود.

اگر درخواست شما برای ویزای بازدید طول، مدت توسط UKVI رد شود، شما اجازه سفر به ،ستان را نخواهید داشت. در این شرایط، برای ارسال درخواست جدید، باید از یک متخصص مهاجرت مشاوره حقوقی بخواهید. ارائه موفقیت آمیز درخواست پس از رد می تواند دشوار باشد، اما با توضیح دقیق و شواهد من، در حمایت از دلایل ارائه شده برای امتناع، این امکان وجود دارد.

نکته مهم، حتی اگر ویزای بازدید طول، مدت به شما اعطا شود، نمی توان از آن به ،وان وسیله ای برای زندگی در ،ستان با گذراندن 6 ماه، ،وج و بازگشت فوری استفاده کرد، زیرا این امر قانون عدم زندگی طول، مدت در بریت،ا را نقض می کند. . چندین اقامت طول، که هر بار به حدا،ر 6 ماه می رسد ممکن است این ظن را ایجاد کند که نیت شما واقعی نیست. در این شرایط ممکن است از ورود شما امتناع شود. شما همچنین این خطر را دارید که ویزای بازدیدکننده شما به طور کلی لغو شود و مشکلات بسیار واقعی در درخواست ویزای جدید ایجاد کند.

به کمک نیاز دارید؟

مسافران بریت،ا باید توجه داشته باشند که حتی با داشتن ویزای بازدیدکننده معتبر، همچنان ممکن است در مرز بریت،ا توسط مقامات مهاجرت مورد بازجویی قرار بگیرید تا تأیید شود که شما یک بازدیدکننده واقعی هستید و از قو،ن ویزای بازدیدکننده پیروی می کنید. در مواردی که مقامات نگران هستند که شما ممکن است بیشتر از تاریخ ویزای خود بم،د، یا اگر فعالیت های شما بر اساس قو،ن بازدیدکننده ممنوع است، ممکن است از ورود شما منع شود. برای مشاوره تخصصی ویزای ،ستان و مهاجرت با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول ویزای طول، مدت بازدید کننده

چگونه ویزای توریستی بلند مدت ،ستان را دریافت کنم؟

برای درخواست ویزای توریستی طول، مدت، باید از خارج از بریت،ا به صورت آنلاین درخواست دهید. شما همچنین باید هزینه مربوطه را بپردازید، اطلاعات بیومتریک خود را در صورت ،وم ارسال کنید و مدرک هویت و ملیت خود را ارائه دهید.

ویزای استاندارد بلند مدت ویزیتوری ،ستان چقدر است؟

برای ویزای استاندارد استاندارد 2 ساله، هزینه 376 پوند است. برای ویزای بازدید طول، مدت 5 ساله هزینه 670 پوند است. و برای ویزای 10 ساله هزینه 837 پوند است.

ویزای بازدیدکننده چقدر می تواند در ،ستان بماند؟

ویزای استاندارد بازدید کننده معمولاً 6 ماهه است، اگرچه می تو،د برای ویزای با مدت اعتبار 2، 5 یا 10 سال برای بازدیدهای منظم حدا،ر تا 6 ماه هر بار درخواست دهید.

ویزای 2 ساله ویزیتوری ،ستان چقدر است؟

هزینه درخواست برای ویزای بازدید طول، مدت 2 ساله 376 پوند است، اگرچه می تو،د برای تسریع در زمان لازم برای تصمیم گیری، هزینه اضافی بپردازید.

آ،ین به روز رس،: 6 دسامبر 2022


منبع: https://www.davidsonmorris.com/long-term-visitor-visa/