دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه

شرکت کانادایی e-visa Immigration که بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا می‌باشد، تا کنون به بیش از 50 کشور از سراسر جهان خدمات مشاوره مهاجرت ارائه داده است. این شرکت که در شهرهای ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران دفتر دارد، به لطف 8 مشاور رسمی ICCRC بیش از پرونده موفق در این حوزه داشته است. ما موسسه e-visa Immigration را برای کسانی تاسیس کرده‌ایم که قصد دارند با هدف یک زندگی بهتر به کانادا مهاجرت کنند. اعضای تیم ای ویزا نه تنها در مسیر ورود به کانادا، بلکه در تمامی مراحل دیگر در کنار شما هستند.

  • از آنجایی که مهاجرت در ذات خود با دشواری هایی نیز همراه است، کاملاَ منطقی است که از مشاوره و راهنمایی افراد آگاه، صاحب نظر و باتجربه در امور مرتبط با مهاجرت استفاده شود.
  • به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت سه سال ساپورت مالی همسر خود را به عهده خواهد گرفت.
  • مهاجرانی که در کشور خودشان نیز با هزینه بالای مسکن روبرو بودند، تحمل این شرایط برای آنها کمی آسان‌تر خواهد بود.
  • حتی ممکن است که برای شروع کارتان به شما سرمایه یا امکانات کار هم بدهند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.
  • از آنجایی که کانادا به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است، روش های مهاجرتی بسیاری را برای متقاضیان فراهم کرده است تا آنها بتوانند با دریافت انواع ویزای کانادا به این کشور سفر کنند.

به جز افرادی که در کانادا متولد می شوند، سایر مهاجران برای دریافت پاسپورت کانادا، در صورت خوگیری و ادغام با جامعه می توانند برای شهروندی درخواست خود را ارائه دهند. اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا به صورت توریستی امکان پذیر است مگر اینکه از طرق دیگر اقامت دائم را کسب کنند. همچنین اگر میخواهید اطلاعات ریز تر و جزئی تری در خصوص اوضاع و شرایط سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا به دست بیاورید، اکیدا توصیه می کنیم که لینک های زیر را نیز مطالعه بفرمایید. سلام ثبت شرکت کانادا به فاکتورهای مختلفی بستگی داره پیشنهاد میدم فرم مشاوره سایت رو پر کنید تا مشاورانمون بتونن دقیقتر راهنماییتون کنن. مثلا در اکسپرس اینتری شما می توانید همسر و فرزندان را به همراه داشته باشید اما برای پدر و مادر این امکان را ندارید.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم ؟

توصیه می شود اگر قطعا از طریق ازدواج واقعی قصد ورود به کشور کانادا را دارید دست به این عمل بزنید در غیر این صورت با ردی ویزا روبرو خواهید شد. برای ویزا شدن از طریق ازدواج فرد متقاضی باید مدارک محکم و مستدلی را جهت ورود به کشور کانادا و قانع کردن آفیسر سفارت ارائه دهد. در حقیقت هر دو طرف این ازدواج باید مدارکی کامل ارائه نمایند تا در نهایت موفق به دریافت ویزا گردند. شرایط مهاجرت رایگان از طریق ازدواج و پیوست به خانواده نیز وجود دارد و هر فرد با توجه به شرایط خود می تواند در این مسیر گام بردارند.

کانادا و پناهندگی

به طور کلی یکی از راه‌های تسریع روند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی می‌باشد. در این روش با مشارکت بین دولت کانادا و دولت‌های استانی افرادی برای مهاجرت به کانادا، بسته به شرایطی که دارند انتخاب می‌شوند. همانطور که گفتیم روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، بنابراین مدارک مورد نیاز برای هر روش مهاجرتی نیز با روش دیگر، تفاوت دارد. اما به طور کلی باید مدارک زیر را به سفارت کشور کانادا ارائه بدهید. تیم پارس رادین از کارشناسان بسیار با تجربه و متخصص با 15 سال تجربه موفق در انجام صد ها پرونده مهاجرتی ، پذیرش و ویزای تحصیلی و همچنین ویزای کاری تشکیل شده است. مورد مهم در این برنامه این است که متقاضیان باید مدارک کافی برای اثبات سابقه کاری تخصصی به میزان حداقل 12 ماه پیوسته یا معادل ناپیوسته آن در هر کشوری را ارائه دهند.

مهمترین قسمت درخواست ویزا، وارد کردن صحیح و دقیق اطلاعات، قانع کردن آفیسر از قصد تحصیل و بازگشت به کشورتان بعد از اتمام تحصیل است که با نشان دادن وابستگی یا Tie امکان پذیر است. همچنین باید منابع مالی در دسترس تان را به خوبی ارائه دهید تا افیسر مطمئن شود که از پس مخارج خود برمی آیید. شایان ذکر است که فرد متقاضی باید این مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا را تا قبل از سابمیت درخواست آماده داشته باشد.

برای کم کردن ریسک این نوع مهاجرت پیشنهاد می شود از موسسات معتبر مهاجرتی و وکلای مهاجرت کمک بگیرید و با اطلاعات دقیق از شرایط مهاجرت به کانادا تصمیم به شروع این فرآیند بگیرید. در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد و شما با هر سوابق تحصیل و تجربه کاری می‌توانید در آن شرکت کنید اما لازمه آن این است که شرایطی را که در بالا به آنها اشاره شد، داشته باشید. برای برنامه استارتاپ کانادا همچنین می‌توانید به صورت تیمی و متشکل از حداکثر ۵ نفر اقدام کنید به صورتی که یک طرح تجاری واحد را ارائه دهید.