دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه

هزینه سالیانه کتاب و لوازم التحریر نیز حدود 150 الی 400 دلار می باشد و هزینه بیمه دانشجویی نیز در سال حدود 500 الی هزار دلار می شود. در کنار هزینه تحصیل در کانادا می بایست به هزینه های زندگی در این کشور نیز توجه داشته باشید. هزینه زندگی به لایف استایل و سبک زندگی همچنین ایالت محل زندگی وابسته می باشد، به طور متوسط ماهیانه هزار الی 2 هزار دلار می باشد.

در موسسه MIE می توانید مطمئن باشید که تمامی ریسک ها با شما مطرح می شود و حتی راه های جایگزین و برنامه های پشتیبان در نظر گرفته می شود. نکته قابل توجه دیگر در خصوص تابعیت کانادا این است که دارندگان ویزای توریستی کانادا نمی توانند تابعیت و پاسپورت کانادا را کسب نمایند. در واقع ویزای توریستی قابل تبدیل نمی باشد و به اقامت دائم و تابعیت نیز منجر نمی گردد. کشور کانادا یکی از بهترین سیستم های خدماتی در زمینه درمان را دارد به طوری که مراقبت های پزشکی، بیمارستانی و عمل های جراحی در این کشور رایگان می باشد.

در وهله‌ی اول، مشاوران تراست به دنبال امکان سنجی برای موفقیت شما در این مسیر مهاجرتی خواهند بود و ریسک کار مهاجرت شما را به حداقل خواند رساند. در صورتی که احتمال قبولی شما با توجه به کیس‌های دیگر قابل قبول باشد، مشاورین و وکلای تراست در راستای انجام هر چه بهتر روند مهاجرتی شما دست به کار خواهند شد. استفاده از خدمات مهاجرتی تراست، روند کار را سریع‌تر و شانس پذیرش شما را افزایش خواهد داد.

  • شرایط مورد نیاز با توجه به نوع برنامه انتخابی می‌تواند متغیر باشد، اما به طور کلی متقاضیان باید تحصیلات حداقل کاردانی، 1 سال سابقه کار مرتبط، دانش زبان انگلیسی معادل آیلتس 5.5 و سنی کمتر از 50 سال داشته باشند.
  • دولت کانادا به مهاجران دارندهٔ ویزای استارتاپ کمک مالی نمی‌کند.
  • البته باید دقت داشته باشید، سخت گیری بسیاری در این حیطه از سوی افسران ویزای کانادا حکم فرماست.
  • با توجه به این موضوع که استان کبک در کانادا استانی فرانسوی زبان محسوب می شود، برنامه های مهاجرتی به این استان به شکلی کاملاَ مستقل از سایر برنامه های استانی تعریف شده است.
  • این ایده استارتاپی باید مورد تایید یکی از مراکز رشد بیزینس مورد تایید کانادا قرار گیرد تا بتوانید برای اقامت کانادا درخواست دهید.
  • می توان با مشورت با یک وکیل مهاجرتی جواب، پرسش هایی که درباره مهاجرت وجود دارد را به دست آورد.

خیلی از افرادی که تمایل به صرف هزینه کمی برای مهاجرت دارند، و واجد شرایط اکسپرس انتری نیز نیستند ممکن است برای دریافت نامزدی استانی یا PNP واجد شرایط باشند. اگر فرد عجله ای برای مهاجرت نداشته باشد و از طرفی تمایلی به ریسک هم نداشته باشد روش های استانی (که از فرد جاب آفر نخواهند) می توانند گزینه های مناسبی برای آنها باشد. این قسمت اختیاری است اما با ارائه درخواست ویزای کار و شروع کسب و کارتان جدی بودن شما برای اداره مهاجرت کانادا مشخص شده و احتمال موافقت با ویزای شما افزایش می یابد. مهمترین این فاکتورها سن، تحصیلات، سابقه کار، نمره زبان انگلیسی یا فرانسوی و داشتن اقوام در کانادا هستند که در محاسبه امتیاز شما تاثیر دارند. هر یک از این برنامه های مهاجرتی شرایط مخصوص به خود را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا در نظر گرفته اند.

مهاجرت هنرمندان به کانادا

در ادامه قصد داریم با گروه مهاجرتی بالدانو، در زمینه راه‌های مهاجرت به این کشور با شما صحبت کنیم. اطلاعاتی که در ادامه در خصوص انواع مهاجرت به کانادا کسب می‌کنید، توسط کادری مجرب و متخصص از مجموعه مهاجرتی بالدانو در اختیارتان قرار داده شده است. دریافت اقامت دائم از طریق ویزای سرمایه‌گذاری کانادا به روش‌های مختلف، هم برای فرد و هم برای اعضای خانواده‌اش امکان‌پذیر است. از ژوئن ۲۰۱۴ کانادا پذیرش از طریق سرمایه‌گذاری غیرفعال (به جز در استان کبک) را متوقف کرده است. هرچند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری فعال به‌مفهوم راه‌اندازی یا خرید کسب‌وکار و کارآفرینی در قالب برنامه‌های مختلف مهاجرتی امکان‌پذیر است.

ارزیابی رایگان کانادا

لازم به ذکر است که داشتن درخواست کاری از سوی یک کارفرما در کانادا می تواند امتیاز مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت به حساب بیاید. برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیازی به مدرک تحصیلی ندارند؛ اما توجه داشته باشید که ارائه آن امتیاز و شانس شما را افزایش می‌دهند. برنامه‌های مهاجرتی کانادا یکی از آسان ترین و سریع ترین سیستم‌ها در دنیا می‌باشند که منجر به اقامت دائم متقاضیان می‌شوند. وکلا و مشاورین خبره با شناخت دقیق از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با این قوانین، اقدام به درخواست ویزا می‌کنند. هر چه شناخت وکیل و مشاور از قوانین مهاجرتی عمیق‌تر باشد، او امکان ارائه پرونده قویتری را داشته و این موضوع به اخذ نتیجه مطلوب کمک می‌کند. در واقع یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند شانس ویزای شما را افزایش دهد.

می توان از مسیر نوآوری یا استارتاپ در کانادا به عنوان برترین مسیر مهاجرتی و اخذ اقامت دائم این کشور نام برد. در این مسیر از همان ابتدا به شما اقامت دائم کانادا داده می شود. روش ثبت شرکت از روش های سرمایه گذاری در کانادا می باشد اما چون منجربه اقامت و مهاجرت نمی گردد افراد باید یا از طریق کار یا کار آفرینی اقدام نمایند که هر کدام از این روش ها دارای هزینه خاص خود می باشد. یکی از موارد مورد علاقه زوج های جوان برای اخذ اقامت، این است که به کشورهای مورد علاقه خود از طریق ویزای توریستی سفر نموده و فرزند خود را در آن کشورها به دنیا بیاورند تا بتوانند برای خود و فرزندشان اقامت و تابعیت اخذ نمایند. ولی تمامی کشورها این شرایط را برای شهروندان خارجی ارائه نمی کنند بلکه تنها کشورهای تابع اصل خاک این شرایط را دارا می باشند. کشورهای جهان در بحث اعطای تابعیت از دو سیستم خاک و خون تبعیت می کنند.

برخی تیم‌های مهاجرتی اطلاعات کافی از شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مهاجرت به کانادا ندارند. روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد. برنامه نامزد استانی به متقاضیان مهاجری که پیشنهاد کاری از کانادا دارند این شانس را می دهد که به صورت دائم به این کشور مهاجرت نمایند و در یکی از 13 استان با منطقه آن مستقر شوند. هر پی ان پی برنامه ها و طرح های گوناگونی دارد که با قصد رفع احتیاج های بازار کار در استان یا منطقه انجام می شود.

سقف ویزای مولتی هم 10 سال است اما با توجه به اعتبار 5 ساله پاسپورت ایران، به آن ویزای 5 ساله هم می‌گویند. برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از دو روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید. کسانی که قصد دارند ویزا دریافت کنند باید هزینه صدور آن را نیز پرداخت کنند.

در نهایت درخواست مهاجرت آنها در آخر به درستی و خوبی ارائه نشده و مورد تایید قرار نمی گیرد. کانادا برای آن گروه از اشخاص که به دنبال افزایش درآمد در حوزه کاری و فردی خود می باشند، یک مورد خوب می باشد. به همین دلیل اطلاعات از مقررات جدید، می تواند راهگشای شما در مهاجرت موفق به کانادا شود.