دسته‌ها
اخبار

دستورالعمل I-134 اعلامیه حمایت مالی


دستورالعمل های بخش I-134

مشخص کنید چه ،ی فرم I-134 را پر خواهد کرد. پرونده کننده ذینفع یا فرد دیگری خواهد بود. به طور کلی، فردی که به ،وان حامی عمل می کند، فردی غیر از ذینفع است. برای ذینفع غیرعادی است که فرم I-134 را از طرف خود پر کند، اما در شرایط محدود امکان پذیر است.

بخش 2: اطلاعات در مورد ذینفع

اطلاعات مربوط به ذینفع را ارائه دهید. ذینفع غیر مهاجری است که وارد ایالات متحده می شود و از این اظهارنامه بهره مند خواهد شد. برای مدت اقامت پیش بینی شده ذینفع، تاریخ های ،نی مربوط به اقامت ذینفع در ایالات متحده را ارائه دهید. داشتن “بدون تاریخ پایان” غیرمعمول است مگر اینکه ذینفع از طریق آزادی مشروط بشردوستانه حضور داشته باشد. برای اطلاعات مالی ذینفع، تمام افراد تحت تکفل ذینفع و سهم آنها در درآمد خانوار (در صورت وجود) را فهرست کنید. همچنین اگر می‌خواهید در نظر گرفته شود، باید دارایی‌های خانواده ذینفع را فهرست کنید. تقریباً می تو،د هر نوع دارایی را فهرست کنید. با این حال، فقط ارزش خالص را وارد کنید و آماده باشید تا هنگام ارائه اظهارنامه، ارزش را مستند کنید.

،مت 3: اطلاعات در مورد توافق فردی برای حمایت مالی از ذینفع نام‌برده در ،مت 2 (حامی)

اگر «فرد دیگری که ذینفع است» را در ،مت 1 انتخاب کرده اید، شما حامی هستید. ،مت 3 برای اطلاعات در مورد شما است.

جزئیات مربوط به نام(های)، آدرس، تولد و سایر اطلاعات خود را ارائه دهید. همیشه از a استفاده کنید آدرس پستی جایی که می تو،د به طور قابل اعتماد از USCIS نامه دریافت کنید. اگر نامه ای را در خانه شخص دیگری دریافت کردید، نام آن شخص را در خط “در مراقبت” وارد کنید.

برای اطلاعات استخدامی، جزئیات مربوط به کارفرمای خود را ارائه دهید. صرف نظر از اینکه شما بیکار یا بازنشسته هستید، باید درآمد خود را مستند کنید تا دستورالعمل های فقر فدرال را برای اندازه خانوار خود رعایت کنید. در بخش مربوط به اطلاعات مالیهمه افراد تحت تکفل و سهم آنها در درآمد خانوار (در صورت وجود) را فهرست کنید. اگر می‌خواهید در نظر گرفته شود، دارایی‌های خانواده حامی را فهرست کنید. حامیان نیز باید در صورت داشتن چنین چیزی افشا کنند مسئولیت مالی برای سایر ذینفعان که می تواند بر منابع موجود تأثیر بگذارد. این شامل سایر افراد می شود که قبلاً از طریق فرم I-134 پشتیب، شده اند. در نهایت، اگر دارید مشخص کنید قصد ارائه کمک های خاص به ذینفع. این مکان من،ی برای فهرست ، هر اتاق، تخته یا کمک نقدی است که قصد دارید در طول بازدید به ذینفع ارائه دهید.




منبع: https://citizenpath.com/i-134-instructions/