دسته‌ها
اخبار

در میان کمبود شدید دستیاران بهداشتی خانه، مهاجران به مراقبت از سالمندان ما کمک می کنند


ایالات متحده باید هر سال تا سال 2031 تقریباً سه چهارم میلیون شغل باز را برای دستیاران بهداشت خانگی و مراقبت شخصی پر کند. در حال حاضر، کارگران مهاجر این مشاغل را به تعداد زیاد پر می کنند. بدون پیوستن کارگران بیشتر به نیروی کار، کمبود شدید دستیاران می‌تواند میلیون‌ها آمریکایی را بدون توانایی ماندن در خانه‌های خود در زم، که به مراقبت طول،‌مدت نیاز دارند، رها کند.

نیاز فزاینده به دستیاران

تجزیه و تحلیل داده‌های اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) توسط شورای مهاجرت آمریکا نشان می‌دهد که شغل دستیاران بهداشت در خانه و مراقبت شخصی یکی از مشاغل در حال رشد است. ،ن زده می شود که از سال 2021 تا 2031 هر سال به طور متوسط ​​711700 شغل باز می شود.

این تا حد زیادی توسط بی سابقه رشد جمعیت سالمندان در این کشور در باره 10000 بچه 65 ساله می شوند هر روز، و از هر 10 7 نفر به مراقبت طول، مدت نیاز دارند در طول عمرشان پیش بینی می شود تعداد آمریکایی های بالای 85 سال از سال 2019 تا 2040 بیش از دو برابر شود. از 6.6 میلیون به 14.4 میلیون.

در نتیجه، انتظار می‌رود تعداد مشاغل دستیار بهداشتی و مراقبت شخصی در خانه 25.4 درصد در یک دهه جهش کند، از 3.6 میلیون در سال 2021 به 4.6 میلیون در سال 2031. این شغل بیشترین افزایش مشاغل جدید را در بین مشاغل دیگر تجربه خواهد کرد دوره و تا سال 2031 به بزرگترین شغل کشور تبدیل خواهد شد.

کمبود بحر، مراقبین

با وجود تقاضای فزاینده برای نیروی کار، تعداد کارگران موجود در کشور به سختی رشد خواهد کرد. ،ن زده می‌شود که تعداد آمریکایی‌های در سن کار برتر، آن‌هایی که بین ۲۵ تا ۶۴ سال سن دارند، خواهد بود. تا سال 2035 به میزان ناچیز 0.3 درصد در سال افزایش یافته است– و فقط به دلیل ورود مهاجران و فرزندانشان.

از سال 2021 تا 2031، پیش بینی می شود که 332300 دستیار بهداشتی و مراقبت شخصی در خانه هر سال به دلیل بازنشستگی یا دلایل دیگر از نیروی کار خارج شوند. علاوه بر این، انتظار می رود 287000 دستیار بهداشتی و مراقبت شخصی در خانه در سال شغل خود را در جستجوی کار دیگر رها کنند. این شغل پر تقاضا دارای نرخ گردش مالی است که تقریباً از هر شغل دیگری فراتر رود.

تجزیه و تحلیل شورا از آگهی های شغلی جمع آوری شده توسط پخش نور دریافت که اگرچه این موقعیت به مدرک تحصیلی یا مجوز نیاز ندارد، اما مست،م طیف وسیعی از مهارت‌های فیزیکی، رو، و عاطفی است، از جمله توانایی انتقال ایمن افراد و برخورد با بیماران آ،ایمر.

دستیاران رنج می برند نرخ آسیب بالاتر از حد متوسط و استرس زیاد و حقوق کم را ذکر می کنند. داده‌های BLS نشان می‌دهد که دستیاران بهداشت در خانه و مراقبت شخصی کمتر از تقریباً هر شغل پشتیب، مراقبت‌های بهداشتی دیگر درآمد دارند. در سال 2021، متوسط ​​دستمزد سالانه برای دستیاران بهداشت در خانه و مراقبت شخصی 29430 دلار بود، یا 14.7 دلار در ساعت برای کار تمام وقت.

کمک به مهاجران به ما کمک کنید

ا،ر افراد سالخورده و ناتوان ترجیح می دهند در خانه بمانند– گزینه ای که همچنین هزینه کمتری برای ملت دارد نسبت به اسکان افراد در خانه های سالمندان. اما با افزایش سن آمریکایی ها، بسیاری از آنها نمی توانند در خانه خود بمانند مگر اینکه بتو،م کارگران بیشتری را برای خدمت به ،وان دستیار بهداشتی در خانه جذب کنیم.

در طول همه‌گیری، کمک‌های بهداشتی در خانه به‌ویژه کمبود داشتند و تصویری تلخ از آنچه ممکن است برای آمریکایی‌ها در پیش باشد ترسیم می‌،د.

مراقبت های بهداشتی خانگی بایادا، که در 350 مکان در 22 ایالت خدمات ارائه می دهد، گفت اخبار بهداشت و درمان در منزل به دلیل کمبود دستیاران در دسترس، مجبور شدند نزدیک به دو سوم درخواست‌های جدید مراقبت از خانه را رد کنند.

در حال حاضر در برخی از ایالت ها تلاش هایی برای اجباری ، دستمزدهای بالاتر در جریان است کمپین پرداخت منصفانه برای مراقبت از خانه در نیویورک و قانون تثبیت مراقبین در مینه سوتا. و و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده در سال 2022 اعلام کرد که ایالت ها تا سال 2025 فرصت خواهند داشت برای دسترسی به 12.7 میلیارد دلار از قانون طرح نجات آمریکا برای تقویت خدمات مراقبت های بهداشتی در خانه و جامعه برای دریافت کنندگان Medicaid تا تا حدی “کاهش اتکای غیر ضروری به مراقبت های سازم،”.

چنین سیاست هایی به ویژه برای کارگران مهاجر، که در حال حاضر نقش بزرگی در ارائه مراقبت از جمعیت سالخورده و معلول ما ایفا می کنند، مهم است.

در سال 2019، 36.5 درصد از تمام دستیاران بهداشتی در خانه در ایالات متحده مهاجر بودند، نرخی که دو برابر سهم آنها از نیروی کار ایالات متحده بود.17.1٪). این شامل کارگران بدون مدرک می شودکه حدود 6.9 درصد از دستیاران بهداشتی در خانه و 4.4 درصد از دستیاران مراقبت شخصی را تشکیل می دهند.

ما به سیاست‌های مهاجرتی نیاز داریم که بتواند کمک‌های بهداشتی خارجی بیشتری را جذب و حمایت کند. این امر در تامین مراقبت های بسیار مورد نیاز از جمعیت سالخورده ما در سال های آینده بسیار مهم است.

ثبت شده در: بهداشت و درمان


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/01/26/s،rtage-،me-health-aides-immigrants/