دسته‌ها
اخبار

در جلسات دوئل مرزی، اکثریت مجلس جدید، روایت حزبی را بر حقایق تحت فشار قرار می‌دهد


در ژانویه، جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست گرفتند. پس از حل شدن دعوای طول، بر سر رئیس مجلس، ا،ریت جدید وقت خود را برای برگزاری جلسات متعدد در مورد وضعیت فعلی در مرز ج،ی تلف ن،د. متأسفانه جلساتی که در قوه قضائیه و کمیته‌های نظارت برگزار شد، بیشتر بر پیگیری روایت‌های جناحی متمرکز بود تا درک و تلاش برای رسیدگی به مسائل پیچیده در مرزها.

در هر دو جلسه، گفت،ا پیرامون قاچاق فنت،ل غالب بود. دموکرات های مجلس نمایندگان ارائه ،د داده های سخت و سالها شواهد نشان می دهد که ا،ریت قریب به اتفاق فنت،ل وارد کشور می شود از طریق درگاه های ورودی وارد می شود، اغلب توسط قاچاق شهروندان ایالات متحده در مقابل، جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، بدون هیچ مدرکی اصرار داشتند که فنت،ل در کوله پشتی از مرز می ریزد.

در طول جلسات استماع، هر زمان که دموکرات‌های مجلس خواهان تمرکز بر فنت،ل در مکان‌هایی هستند که می‌د،م این دارو وارد کشور می‌شود، جمهوری‌خواهان مجلس اصرار می‌،د که داده‌های مربوط به کشفیات مواد مخدر نامربوط است. این مخالفت حتی پس از جلسه استماع با حساب توییتر مجلس شورای اسلامی جمهوری خواه ادامه یافت دروغگو ، گزارش واشنگتن پست برای بررسی واقعیت ادعاهای اندی بیگز (R-AZ) در مورد محل ورود بیشتر فنت،ل به کشور.

به طور مشابه، جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های مجلس نمایندگان بر سر اه، این جلسات با هم دعوا ،د، دموکرات‌ها روایت‌های بیگانه‌هراسی را مطرح ،د و جمهوری‌خواهان اصرار داشتند که جلسات استماع صرفاً برای نظارت بر وضعیتی است که برخی آن را به ،وان بی‌کفایتی کامل یا توطئه عمدی برای باز ، مرز به دلایل شوم توصیف ،د. .

دموکرات‌های مجلس از این فرصت استفاده ،د و یک دور پیروزی در برابر جمهوری‌خواهان مجلس گرفتند ش،ت مداوم برای عبور لایحه نماینده چیپ روی (R-TX) که اساساً به سیستم پناهندگی پایان می دهد. دموکرات ها مکرراً نقل قول های نمایندگان میانه رو جمهوری خواه را که لایحه را غیرقابل قبول خواندند، خواندند و مخالفت دو حزب را برجسته ،د. از رهبران مذهبی.

در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان، دو شاهد که ا،ریت جمهوری خواه انتخاب شدند شهادت دادند. ابتدا، مارک دان،، کلانتر شهرستان کوچیس، به اصطلاح “کلانتر قانون اساسی”، در مورد افزایش قاچاق مواد مخدر در منطقه خود در ج، شرقی آریزونا شهادت داد. اگرچه دان، شهادت خود را با اذعان به اینکه وضعیت منطقه او به دلیل ال،ای مهاجرت جغرافیایی نسبتاً منحصر به فرد بود، آغاز کرد، ا،ریت مجلس مکرراً به او مراجعه ،د تا نظریه های مختلف خود را در مورد وضعیت در آن سوی مرز تأیید کنند.

دان، اذعان کرد که تعداد کمی از مهاجران برای درخواست پناهندگی به منطقه او می‌رسند. برخلاف یوما در غرب آریزونا، شهرستان کوچیس شاهد سطوح بی سابقه ای از ورود مهاجران نبوده است، و دستگیری ها در سرتاسر بخش توسان گشت مرزی کمتر از نیمی از قله های مشاهده شده در 15 تا 20 سال است.

در مرحله بعد، براندون دان، پدری که پسر 15 ساله خود را بر اثر مصرف بیش از حد فنت،ل از دست داد، داست، دل،اش از راه هایی که مرگ پسرش بر خانواده و جامعه آنها تأثیر گذاشته است را تعریف کرد. در طول جلسه، اعضای هر دو طرف از او به خاطر شجاعتش در شهادت تشکر ،د و پیشنهاد ملاقات با او را دادند.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان، قاضی شهرستان ال پاسو، ریکاردو آ. سام،گو را صدا زدند که به‌،وان کمیسر منطقه عمل می‌کند. در طول جلسه استماع، سام،گو در مورد روش هایی صحبت کرد که جامعه ال پاسو با ،ت فدرال برای واکنش به افزایش مهاجرت کار کرده است. وی همچنین تاکید کرد که یک رابطه کاری قوی بین ،ت فدرال و ،ت‌های ایالتی و محلی می‌تواند به کاهش اختلالات ناشی از آزادی برخی از مهاجران در مرز کمک کند.

قاضی سام،گو به‌،وان فردی که اغلب با مجریان قانون در منطقه کار می‌کند، دوز مورد نیاز از واقعیت روی زمین را نیز به جلسه داد. او تأیید کرد که در ال پاسو، تقریباً تمام فنت،ل از طریق بنادر ورودی قاچاق می‌شود. وی همچنین از تلاش‌های ،ت برای لکه‌دار ، کار سازمان‌های غیر،تی در منطقه که به مهاجران تازه وارد کمک می‌کنند عقب نشینی کرد و تأکید کرد که گشت مرزی بارها از همکاری آنها تمجید کرده و آن را بخش مهمی از مدیریت مرز می‌داند.

این موضوع در جلسه استماع کمیته نظارت مجلس در 7 فوریه، جایی که دو تن از روسای بخش گشت مرزی شهادت دادند، ادامه یافت. گلوریا چاوز، رئیس بخش دره ریو گراند، به همراه جان مدلین، رئیس بخش توسان شهادت دادند. هنگامی که از سوی دموکرات ها مورد سوال قرار گرفتند، هر دو رئیس جمهور با تمام وجود از حمایتی که سازمان های غیر،تی به گشت مرزی برای کمک به مهاجر، که در مرز آزاد می شوند، ارائه می کنند، حمایت ،د.

جلسه استماع کمیته نظارت مجلس تا حد زیادی منع، کننده جلسه اول بود، با هر دو طرف دوباره بر سر حقایق اساسی و روایت گسترده تر. اما شاید آشکارترین تبادل نظر از جانب ما،ول فراست (D-FL)، عضو جدید کنگره انجام شد پرسید هر دو رئیس یک سوال ساده. آیا ،ت بایدن در واقع به آنها دستور داده بود که مرزها را باز کنند و اجرای قو،ن مهاجرت را متوقف کنند؟ هر دو مامور مرزب، به شدت این ادعا را رد ،د.

این جلسات، واقعیت جدید را در کنگره نشان داد. در حالی که هر دو طرف در مورد آنچه در مرز اتفاق می‌افتد و راه‌حلی که باید باشد اختلاف نظرهای مهمی دارند، برخی از اعضا ارزش بسیار بیشتری را در تسلیح ، وضعیت نسبت به تلاش برای دستیابی به راه‌حل پایدار می‌دانند. متأسفانه، با وجود یک کنگره ت،یم شده، این نشانه بدی برای توانایی کنگره برای انجام هر کاری در زمینه مهاجرت است.

ثبت شده در: سیاست مرزی، کنگره




منبع: https://immigrationimpact.com/2023/02/10/at-dueling-border-hearings-new-،use-majority-pushes-partisan-narrative-over-facts/