دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: یک رئیس ویتنامی در زیست شناسی مولکولی تنها در 4 ماه و 24 روز تاییدیه NIW را دریافت می کند، به لطف سوابق انتشار بسیار زیاد او و کمک تیم ما


گواهی مشتری:

“از کمک شما بسیار سپاسگزاریم!”


در 28 میهفتمدر سال 2022، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک رئیس در زمینه زیست شناسی مولکولی (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: زیست شناسی مولکولی

سمت در زمان تشکیل پرونده: دین

کشور مبدا: ویتنام

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ویتنام

تاریخ اطلاعیه تایید: 28 میهفتم، 2022

زمان پردازش: 4 ماه و 24 روز


خلاصه پرونده:

هر زمان که درخواستی برای ارسال هر نوع درخواستی برای مشتری دریافت می کنیم، مطمئن می شویم که از سفارشی سازی به ،وان ابزاری برای دادن مزیت خاصی به مشتری بسته به موارد آنها استفاده می کنیم. این معمولاً مست،م آن است که اسناد آکادمیک و حرفه ای آنها را مرور کنیم و داده هایی مانند سابقه انتشار یا تعداد استناد آنها، تعداد کارشناسان توصیه کننده و غیره را جمع آوری کنیم. به طور خاص، تاریخچه انتشار به ،وان یک نشانگر مهم در تعیین تخصص مشتری در هر زمینه انتخابی عمل می کند.

بنابراین، هنگامی که ما درخواستی برای یک دادخواست NIW (National Interest Waiver) از یک متخصص زیست شناسی مولکولی دریافت کردیم، مطمئن شدیم که تعداد انتشارات او را بررسی کردیم. به زودی مشخص شد که او عضو ارزشمندی از جامعه علمی است زیرا ما متوجه شدیم که تحقیقات او منجر به 43 مقاله در مجلات با داوری شده (1 مورد از آنها اولین نویسنده)، 10 مقاله کنفرانس، 1 فصل کتاب و 5 کتاب شده است. او همچنین به‌،وان نویسنده متناظر برای مجموع 52 مقاله در مجلات و کنفرانس‌های با داوری همتایانش فهرست شده است. به گفته Google Sc،lar نه تنها این، بلکه کار او نیز در مجموع 202 بار مورد استناد قرار گرفته است، بنابراین نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده ای در زمینه زیست شناسی مولکولی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.

ما به زودی توانستیم به این نتیجه برسیم که کار او از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در حال پیشرفت فرآیندهای غربالگری، تشخیصی و درم، برای بسیاری از انواع سرطان، از جمله سرطان سینه است. با توجه به اینکه سازمان بهداشت جه، (WHO) گزارش می دهد که حدود 685000 زن در سال 2020 بر اثر سرطان سینه در سراسر جهان جان خود را از دست داده اند، کار او در سطح جه، اهمیت جدیدی پیدا می کند. به همین دلیل یکی از 4 توصیه کننده او گفت:

“[Client’s] تحقیقات بر روی تشخیص مولکولی مک،سمی را برای بهبود پاسخ ایالات متحده به تهدیدات سلامت جه، آتی مانند کرونا با بهبود زمان تشخیص و درمان فراهم می‌کند، بنابراین آسیب‌های ناشی از همه‌گیری‌های آینده را محدود می‌کند. از این رو، تلاش‌های تحقیقاتی او برای سلامت عمومی در این کشور و همچنین برای محافظت از اقتصاد از آسیب‌های بلندمدت ناشی از عفونت‌های ویروسی بسیار مهم است.»

در همان زمان، او حداقل 6 بررسی را تا به امروز تکمیل کرده است و تحصیل او از بنیاد ملی توسعه علم و فناوری و و، آموزش و پرورش ویتنام کمک مالی دریافت کرده است. بنابراین، 17 سال کار او در این زمینه، ،وجی علمی بسیار خوبی را هم از نظر آکادمیک و هم از نظر دیگر به همراه داشته است. کار او توسط یکی دیگر از کارشناسان به شرح زیر قدرد، شد:

“[The client] همچنان به دنبال تحقیقات مهمی است که داده های اساسی مهمی را برای سایر محققین فراهم می کند تا در کار خود بر اساس آن بسازند. یافته‌های او همانطور که در اینجا شرح داده شد، الهام‌بخش بحث‌های مهمی در این زمینه بوده و از بسیاری جهات به ،وان کار اساسی مهم عمل کرده است. دانشمند، که تمایل به به چالش کشیدن باورهای دیرینه دارند، دارایی کلیدی برای جامعه علمی هستند، و این به ویژه در ایالات متحده صادق است، زیرا این کشور به دنبال حفظ برتری علمی خود در جامعه جه، است.

بدين ترتيب، بديهي بود كه كار او براي اينكه آمريكا در كمتر از 5 ماه تاييدش را به دست آورد، لازم بود. ما خوشحالیم که این فرصت را داشته ایم تا به او در این روند کمک کنیم و برای او بهترین ها را در تلاش های آینده اش آرزو می کنیم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • زیست شناسی (آسیب شناسی و ایمونولوژی، ژنتیک انس،، ژنومیک، زیست شناسی مولکولی، جانوری، گیاهی، میکروبیولوژی، ژنتیک، گیاه شناسی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-a-vietnamese-dean-in-molecular-biology-gets-niw-approval-in-just-4-months-and-24-days-thanks-to-her-immense-publication-record-and-our-teams-help/