دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: یک دانشیار مهندسی علمی در مهندسی الکترونیک از بنگلادش، به لطف کمک تیم ما، تاییدیه NIW را در کمتر از 5 ماه دریافت می کند.


گواهی مشتری:

“من می خواهم از صمیم قلب تشکر کنم زیرا I-140 من در ماه مه 2022 تایید شده است. من از حمایت شما بسیار سپاسگزارم.”


در 21 میخیابان، سال 2022، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک دانشیار مهندسی علمی در زمینه مهندسی الکترونیک (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: مهندس الکترونیک

سمت در زمان تشکیل پرونده: کارد، مهندسی علمی

کشور مبدا: بنگلادش

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: کالیفرنیا

تاریخ اطلاعیه تایید: 21 میخیابان، 2022

زمان پردازش: 4 ماه و 15 روز


خلاصه پرونده:

یکی از راه‌های مهم برای آزمایش شایستگی درخواست‌کننده برای ویزا، بررسی بودجه یا کمک‌های مالی است که ممکن است در گذشته دریافت کرده باشند. بنابراین، وقتی مشتری NIW (معافیت از بهره ملی) از بنگلادش گرفتیم، مطمئن شدیم وجوه دریافتی او را بررسی کردیم. در کمال تعجب متوجه شدیم که او 4 بودجه از سازمان‌های مختلف از سراسر جهان دارد، ی،ی مؤسسه ملی علوم پزشکی عمومی (NIGMS)، که بخشی از مؤسسه ملی بهداشت (NIH) است، و همچنین از بنیاد ملی علوم (NSF) و سازمان ملی هوانوردی و فضایی (ناسا).

همراه با این اطلاعات، ما برخی از حقایق دیگر مانند:

  • وی متخصص در زمینه مهندسی الکترونیک است و تلاش پیشنهادی وی ادامه تحقیقات خود در زمینه توسعه فرآیند ریزساخت نیمه هادی، طراحی و مشخصه سازی دستگاه، مدل سازی و مطالعات هواشناسی به منظور انجام کارهای پردازشی و تشخیصی برای بهبود دستگاه های مورد استفاده است. انجام تحقیقات علمی و بالینی.
  • کار او در رابطه با میکروساخت نیمه هادی دارای شایستگی اساسی و اهمیت ملی است. در میان سایر کاربردها، کار او مربوط به تحقیقات زیست پزشکی، مراقبت های بهداشتی و تولید است و کار او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا منجر به توسعه دستگاه های نیمه هادی پیشرفته و با کارایی بالا برای کاربردهای علمی بسیار متنوعی شده است.
  • او با چالش‌های موجود در این زمینه آشنایی دارد و بارها توانایی خود را در غلبه بر آنها از طریق نوآوری‌های فنی منحصربه‌فرد نشان داده است که حساسیت سنسور را نسبت به موجودات بیولوژیکی هدف افزایش می‌دهد و ویژگی آن را در تشخیص آن‌ها و غیرهدف‌ها بهبود می‌بخشد.
  • 14 سال کار او در این زمینه منجر به 5 مقاله در ژورنال با داوری شده است (همه آنها برای اولین بار نوشته شده اند). نه تنها این، بلکه تحقیقات او بر همتایانش تأثیر گذاشته است. ی،ی این نشریات در مجموع 36 بار به گفته Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند.
  • از سوی دیگر، واردات آثار او با 4 توصیه نامه تأیید شده است که یکی از آنها نوشته است:

بروز بیماری های مزمن فقط در حال افزایش است، به خصوص که پیشرفت های پزشکی و توسعه اقتصادی متوسط ​​طول عمر را افزایش می دهد. تشخیص زودهنگام مداوم کلید پیشگیری از مرگ و ناتو، بیش از حد در سراسر جهان است و حسگرهای زیست پزشکی ابزاری ضروری در این تلاش هستند. یکی از مهندسان برق که از این خط تحقیق پشتیب، می کند [the client]، که تحقیقات آنها بر روی نیمه هادی ها و ترانزیستورها توسعه حسگرهای بهبود یافته را برای این اه، تسهیل کرده است. کار پیشگامانه او برای توسعه مواد و پیکربندی‌های مؤثرتر برای دستگاه‌های الکترونیکی در مقیاس کوچک مستقیماً بر ساخت حسگرها برای استفاده در فناوری پزشکی تأثیر گذاشته است که نشان‌دهنده ارتباط آن در مقیاس جه، است. [Client’s] کمک های قابل توجهی به جامعه علمی او را به ،وان یک محقق برتر در زمینه مهندسی برق متمایز می کند.

از این رو، به طور کلی کار او در زمینه مهندسی حسگرهای نیمه هادی نقش مستقیمی در کمک به ایالات متحده برای حفظ و حفظ موقعیت خود به ،وان یک رهبر جه، در بازار شیمیایی و حسگرهای زیستی ایفا می کند. این استدلال‌ها به پیروز شدن پرونده او بدون RFE و آن هم در یک دوره کوتاه 4 ماه و 15 روزه کمک کرد. ما به او افتخار می کنیم و برای آینده اش آرزوی بهترین ها را داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مهندسی برق (مهندسی الکترونیک، مدارهای مجتمع، نیمه هادی، مایکروویو، الکترونیک قدرت)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-a-scientific-engineering-،ociate-in-electronic-engineering-from-،ladesh-obtains-niw-approval-in-less-than-5-months-thanks-to-our-teams-help/