دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: پیروزی NIW برای یک مهندس زیست پزشکی از ایران، به لطف استراتژی آماده سازی مورد جامد ما به دست آمد.


گواهی مشتری:

“من واقعا خوشحالم که این روند را با تیم متخصصی مانند شما انجام دادم.”


در 27 میهفتمدر سال 2022، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) برای یک مهندس زیست پزشکی در زمینه مهندسی پزشکی (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: مهندسی پزشکی

سمت در زمان تشکیل پرونده: مهندس زیست پزشکی

کشور مبدا: ایران

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: هلند

تاریخ اطلاعیه تایید: 27 میهفتم، 2022

زمان پردازش: 15 ماه، 3 روز


خلاصه پرونده:

معمولاً، I-140 NIW (National Interest Waiver) به یک مورد محکم به نفع متقاضی نیاز دارد که شایستگی تلاش تحقیقاتی آنها را نشان می دهد و با داده های قابل توجهی که از رزومه ها، رونوشت ها، گواهینامه ها و غیره متقاضی جمع آوری شده است، پشتیب، می کند. بنابراین هنگامی که ما دریافت می کنیم در صورت درخواست برای ارسال یک دادخواست NIW، ما مطمئن می شویم که این اسناد را برای شواهد شایستگی مشتری بررسی می کنیم. این کاری است که ما برای یک مهندس زیست پزشکی ایر، انجام دادیم که می خواست NIW خود را ثبت کند. و تیم ما اطلاعات زیر را برای برنامه او پیدا کرد:

  • تحقیقات او بر روی توسعه پیشرفته ترین ایمپلنت های ارتوپدی ستون فقرات و دستگاه های تقویت کننده برای استفاده در درمان ش،تگی های فشاری مهره ها و تروما است.
  • تحقیقات او از این جهت حائز اهمیت است که فناوری و روش‌های درم، را برای شکل بسیار شایع آسیب ستون فقرات پیشرفت می‌دهد، به‌ویژه از آنجایی که ش،تگی‌های مهره یکی از شایع‌ترین ش،تگی‌های شکنندگی در سراسر جهان است، به‌ویژه برای افراد بالای ۵۰ سال. با توجه به این واقعیت که جمعیت افراد بالای 70 سال در سرتاسر جهان فقط از نظر اندازه به افزایش خود ادامه خواهد داد، به طور فزاینده‌ای ضروری است که گزینه‌های درم، پیشرفته‌تر برای این وضعیت ناتوان‌کننده با بیشترین سرعت ممکن ایجاد شود. چنین ا،امی به کار مشتری ما در این موضوع اهمیت زیادی می دهد.
  • تلاش پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد، زیرا طبق مطالعه ای که در سال 2017 منتشر شد، شیوع کلی ش،تگی های مهره در ایالات متحده بیش از 5٪ است و در مردان و ،ن مشابه است. با توجه به ماهیت سریع پیری جمعیت آمریکا، با تحقیق در مورد روش های پیشرفته تر برای درمان ش،تگی های مهره ها و آسیب های مشابه مرتبط با پوکی استخوان، مزایای قابل توجهی برای سلامت عمومی ملی وجود دارد. به این ترتیب، تحقیقات مشتری ما در این موضوع مستقیماً با منافع ایالات متحده همسو است.
  • با توجه به دانش و تخصص وی در زمینه ایمپلنت ستون فقرات، ساختارهای متخلخل و مواد بیومتا، او همچنین به طور مرتب برای انجام بررسی های همتا برای مجلات معتبر در این زمینه دعوت شده است و تا به امروز حداقل 9 بررسی را تکمیل کرده است.
  • تحقیقات او منجر به 15 مقاله در مجلات با داوری شده (5 مورد از آنها اولین نویسنده شده است)، 2 مقاله کنفرانس، 1 ثبت اختراع اعطا شده، 3 درخواست ثبت اختراع منتشر شده و 1 ثبت اختراع موقت.
  • نه تنها این، بلکه تحقیقات او بر همتایانش تأثیر گذاشته است. به این م،ا که این نشریات در مجموع 1471 بار به گفته Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند و بدین ترتیب نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه مهندسی بیومک،ک شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • او همچنین بر اساس نتایج تلاش های تحقیقاتی مختلف خود، کمتر از 5 پتنت منتشر کرده است.

بنابراین، 7 سال تحقیق او در این زمینه، تجربیات بسیار زیادی را به او داده است که قصد دارد از آن برای پیشرفت منطقه در ایالات متحده استفاده کند. بنابراین، تأیید او واقعاً برای ما خوشحال کننده بود و از او تشکر می کنیم که ما را به ،وان نماینده خود در این پرونده انتخاب کرد.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • پزشکی (داروسازی، فارماکولوژی، انکولوژی، فارماکوگنوزی، مهندسی زیست پزشکی، زیست پزشکی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-niw-victory-achieved-for-a-biomedical-engineer-from-iran-thanks-to-our-solid-case-preparation-strategy/