دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: NAILG به لطف PP و اعتبارنامه‌هایش، در یک ماه تأییدیه‌های NIW و EB1-A را برای یک استادیار پژوهشی هندی در زیست‌شناسی مولکولی دریافت کرد.


گواهی مشتری:

“متش،!! کار ، با گروه شما تجربه بسیار خوبی بوده است. شما در پاسخگویی سریع به تمام سوالات و ایجاد اعتماد در طول فرآیند بسیار صبور بوده اید. از کمک شما در این روند صمیمانه تشکر می کنم.»



زمینه عمومی: زیست شناسی مولکولی

سمت در زمان تشکیل پرونده: استادیار پژوهشی

کشور مبدا: هند

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: واشنگتن

تاریخ اطلاعیه تایید: 6 فوریههفتم، 2023 (NIW) و 10 فوریههفتم2023 (EB-1A)

زمان پردازش: 4 ماه، 18 روز (NIW) و 1 ماه (EB-1A) (پردازش حق بیمه درخواست شده)


خلاصه پرونده:

گروه حقوقی مهاجرت آمریکای شمالی چندین سال است که با مشتری، از سراسر جهان در مورد ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی آنها کار می کند، در این مدت ما هزاران مشتری و بیش از 32000 پرونده موفق را جمع آوری کرده ایم. این امر تجربه لازم را برای برخورد با انواع مراجعین از اقشار مختلف به ما داده است. بنابراین وقتی یک مشتری هندی گرفتیم که یک استادیار پژوهشی است که در زمینه زیست شناسی مولکولی کار می کند، کارهایمان را برایمان قطع ،د. پس از کار با مشتریان مشابه در گذشته، مسیری را که باید طی کنیم، می دانستیم.

بنابراین، تیم ما با یک بررسی سریع از حرفه دانشگاهی و حرفه ای او شروع کرد و به امضای قرارداد وکیل-موکل با او پرداخت. بلافاصله پس از این، ما شروع به جمع آوری جزئیاتی مانند تلاش پیشنهادی او، مزایای برای ایالات متحده، انتشارات، نقل قول ها، تاریخچه بودجه، توصیه نامه ها و غیره کرده بودیم. این عوامل در دادخواست او گنجانده شد تا زمینه محکم مورد نیاز برای اثبات اهمیت کار او برای ایالات متحده فراهم شود.

برخی از این عوامل تعیین کننده عبارت بودند از:

  • گفتیم که او یکی از معدود متخصصان برجسته آسیب و ترمیم DNA در زیست شناسی مولکولی است و به رکورد ثابت و قابل توجهی در موفقیت و تأثیرگذاری در این زمینه های مطالعاتی دست یافته است.
  • ما نشان دادیم که کار او پیامدهای مثبت بزرگی برای بسیاری از محقق، که از کمک‌های بی‌شمار او در زمینه زیست‌شناسی مولکولی مطلع و راهنمایی شده‌اند، داشته است.
  • همچنین گفتیم که او سال‌ها به بررسی مسائل مربوط به شناسایی عملکردهای ناشناخته پروتئین‌های ترمیم‌کننده و کشف پروتئین‌های جدید دخیل در جهش‌زایی و سرطان پرداخته است و به ،وان یک مرجع در این زمینه شناخته می‌شود. این حوزه با دعوت از او برای بررسی و ارزیابی کار همتایانش حداقل 22 بار اقتدار او را تشخیص داده است.
  • ما اضافه کردیم که حاصل کار او 15 مقاله علمی و 1 فصل کتاب است. و این انتشارات 185 بار توسط محققین در حداقل 20 کشور جهان به گفته Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند، در نتیجه نشان می دهد که این انتشارات به طور گسترده در زمینه زیست شناسی مولکولی شناخته شده و مورد اعتماد هستند.
  • علاوه بر این، گفتیم که مطالعه او با بودجه بنیاد ملی علوم، مؤسسه ملی بهداشت و و، انرژی حمایت شده است.
  • علاوه بر این، ما از او خواستیم حداقل 4 نامه مرجع (3 مستقل و 1 وابسته) برای کار خود از کارشناسان دیگری که اهمیت کار او را در این زمینه درک کرده اند، تهیه کند. دو نفر از آنها در توصیه های خود چنین نوشتند:

“[The client] کار خود را وقف مطالعه مسیرهای ترمیم DNA کرده است که بینشی در مورد پاتوژنز سرطان ارائه می دهد. طبق گزارش سازمان بهداشت جه،، سرطان تنها در سال 2020 باعث مرگ حدود 10 میلیون نفر در سراسر جهان شده است. سرطان علاوه بر تأثیر منفی بر سلامت و رفاه انسان، بار اقتصادی قابل توجهی را در سطح جه، نشان می دهد. به ،وان شاهدی بر این، هزینه سرطان در سال 2008 بیش از 890 میلیارد دلار بود. بهبود درمان سرطان از اهمیت بالایی برخوردار است. در این رابطه، [the client’s] تحقیق یک موهبت است.»

“[The client] در مورد مک،سم های مقاومت سرطان به سیس پلاتین، یک داروی شیمی درم، پرمصرف به دلیل پروتئین Set2، بینشی به دست آورد. به این ترتیب او گام های بلندی در تسهیل بهبود درمان سرطان برداشته است. سرطان همچنین مخارج عمده منابع اقتصادی است، با توجه به اینکه مراقبت از سرطان در سال 2019 بیش از 21 میلیارد دلار هزینه برای کشور داشته است و تقریباً 8.1 میلیارد دلار هر ساله برای درمان سرطان پوست هزینه می شود. [The client] به دنبال کاهش بار سرطان، با تمرکز ویژه بر سرطان پوست، در ایالات متحده است، و بنابراین، تحقیقات او یک سرمایه برای ملت است.

بر اساس این عوامل، تیم ما توانست طوماری محکمی را برای او آماده کند که در کمتر از 5 ماه او را برنده جایزه National Interest Waiver (NIW) کند. حتی قبل از تایید NIW، او تصمیم گرفته بود که خدمات ما را برای درخواست بیگانه توانایی فوق‌العاده (EB1-A) خود که تنها در عرض 1 ماه برای او برنده شدیم، حفظ کند. این تا حدی به دلیل آماده‌سازی عالی پرونده ما، اعتبار مشتری و ارتقای پردازش برتر بود.

ما خوشحالیم که در هر دو مورد با او کار کرده ایم و برای او در تلاش های آینده اش آرزوی موفقیت داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و سابقه اثبات شده ای در میزان موفقیت بالا برای دسته بندی های: EB2-NIW (معافیت از منافع ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) داریم. و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد نحوه قضاوت USCIS در مورد پرونده های I-140 داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و همکاران خود خوشحال هستند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.


منبع: https://www.wegreened.com/blog/eb1/success-stories-nailg-wins-niw-and-eb1-a-approvals-in-the-same-month-for-an-indian-research-،istant-professor-in-molecular-biology-thanks-to-pp-and-his-credentials/