دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: یک کارمند در زمینه تصویربرداری پزشکی از هند با موفقیت برنده دو تأییدیه درخواست I-140 (NIW + EB1A) شد.


گواهی مشتری:

“آی!! از شما برای این خبر خوب و برای همه کمک شما در تایید این خبرها بسیار سپاسگزارم!! کل فرآیند از بررسی مشخصات من تا جمع‌آوری داده‌ها، تهیه پیش‌نویس اسناد و جمع‌آوری دادخواست‌ها بسیار واضح و آسان شد. وکلا همیشه بسیار سریع و مفید بودند. به طور کلی این تجربه باعث شد احساس کنم در دستان خوبی هستم.”



زمینه عمومی: تصویربرداری پزشکی

سمت در زمان تشکیل پرونده: همکار کارکنان

کشور مبدا: هندوستان

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: نیوجرسی

تاریخ اطلاعیه تایید: 17 آگوستهفتم، 2022 (EB-1A) و 21 سپتامبرخیابان2022 (NW)

زمان پردازش: 7 ماه، 27 روز (EB-1A) (پریمیوم پردازش درخواستی) و 12 ماه، 4 روز (NIW)


خلاصه پرونده:

مشتری ما یکی از معدود متخصصان پیشرو در پردازش تصاویر و تجزیه و تحلیل داده ها در تصویربرداری پزشکی است و به رکورد ثابت و قابل توجهی از موفقیت و تأثیرگذاری در این زمینه مطالعاتی دست یافته است. هنگامی که او ما را برای کمک به او در جمع آوری یک دادخواست EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) استخدام کرد، ما شروع به تشخیص اسناد او کردیم و تحقیقات او را در مورد مدیریت تصویربرداری تحقیقاتی بیماری های متابولیک استخوان از طریق طراحی پروتکل های اکتساب تصویر، الگوریتم های تجزیه و تحلیل تصویر و داده ها و تجزیه و تحلیل کردیم. انتشارات بنابراین، ما نتیجه گرفتیم که تحقیقات او به برخی از مبرم‌ترین مسائل کشور ما، از جمله پرداختن به نیاز به تکنیک‌های غربالگری مؤثر برای ارزیابی سلامت استخوان، می‌پردازد.

هدف ما متقاعد ، USCIS بود که تحقیقات مشتری ما با غربالگری ش،تگی‌های استخوان و استانداردسازی و هماهنگ ، داده‌ها در نسل‌های اسکنر مرتبط است. هنگامی که پرونده NIW او را به USCIS ارائه کردیم، پس از مدتی او همچنین تصمیم گرفت ما را حفظ کند تا به او در ارائه دادخواست دیگری تحت ،وان ویزای EB-1A (بیگانه توانایی فوق‌العاده) کمک کنیم تا شانس خود را برای دستیابی به موفقیت گرین کارت بدون هیچ گونه درخواستی افزایش دهیم. موانع بیشتر از آنجایی که چندین درخواست کننده بیش از یک دادخواست ارائه می کنند تا گامی مهم به دریافت گرین کارت خود نزدیکتر شوند.

در مقایسه، هر دو دادخواست NIW و EB1A منحصر به فرد هستند، اما در هنگام تشکیل دادخواست خود، شباهت های کمی دارند. در اینجا ما تعدادی از دستاوردهای او را از مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی زیست پزشکی تا برجسته ، رکورد فوق‌العاده او در 17 مقاله مجلات بررسی شده (4 مورد از آنها اولین نویسنده)، 1 مقاله کنفرانس، 30 چکیده پوستر کنفرانس (9 مورد اول- تالیف شده است)، و 1 فصل کتابی که برای اولین بار در مجلات بین المللی نوشته شده است، با 320 استناد از حداقل 31 کشور منتشر شده است. تعدادی از انتشارات او نیز با نرخ بسیار بالاتری نسبت به سایر محققان در این زمینه مورد استناد قرار گرفته اند. همچنین، او 18 داوری را انجام داده است که دستاوردهای چشمگیر خود را در کارنامه خود از نظر همتایان به نمایش گذاشته است، که بخش مهمی از فرآیند انتشار است و در خدمت حفظ استاندارد برتری مجلات علمی است، بنابراین خدمات او به ،وان داور همتا گواهی است. به نقش مهم او در رشته خود و در جامعه علمی بزرگتر.

علاوه بر این، ما به تفصیل توضیح دادیم که کار او از سوی بنیاد همکاران غدد درون ریز و مؤسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و کلیوی زیر نظر مؤسسه ملی بهداشت حمایت مالی شده است. از این پس، این فعالیت مالی اهمیت ملی عملی تحقیقات او در اینجا در ایالات متحده را تأیید می کند.

شواهد موجود، مستقل و عینی که نشان می‌دهد مشارکت‌های اصلی او از اهمیت عمده‌ای برخوردار است، توسط اظهارات متنی چهار متخصص دیگر در زمینه او پشتیب، می‌شود. شواهد عینی ارائه شده، که شامل شواهدی از بودجه ملی قابل توجه او، سابقه انتشار و استناد او، و سابقه کلی موفقیت و تأثیر قابل توجه او در این زمینه است، نشان می دهد که یافته های او در واقع اصیل بوده و نشان دهنده کمک های منحصر به فرد و اساسی به دانشگاه است. زمینه تحقیقات. گزیده توصیه زیر از یکی از چهار توصیه نامه ارائه شده است،اج شده است:

“با مهارت منحصر به فرد خود و کالیبر بالای مشارکت های تحقیقاتی خود، [client] یک دارایی با ارزش برای ایالات متحده و مبارزه آن با این بیماری ناتوان کننده است. بنابراین ضروری است که هر منبع لازم برای ادامه تحقیقات خود در ایالات متحده بدون وقفه در اختیار او قرار گیرد.»

علیرغم انتظار برای ماه ها، مشتری ما با موفقیت هر دو درخواست NIW و EB1A را با فاصله 1 ماه به دست آورد. ما واقعاً از مشتری خود برای انتخاب گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی برای نمایندگی برنامه های I-140 خود تشکر می کنیم و برای او در تمام تلاش های آینده اش آرزوی موفقیت داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.


منبع: https://www.wegreened.com/blog/eb1/success-stories-a-s،-،ociate-in-the-field-of-medical-imaging-from-india-successfully-wins-two-i-140-pe،ion-approvals-niw-eb1a/