دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: با وجود یک انتظار طولانی، یک دستیار فوق‌دکتری در رشته شیمی مواد از ایران، به لطف تلاش تیم ما، تأییدیه NIW را دریافت کرد.


گواهی مشتری:

“از پیام هیجان انگیز شما بسیار متش،! از کمک، کمک، و صبر شما در مورد من و سوالات/چالش هایی که داشتم بسیار سپاسگزارم. بدون هیچ تردیدی، من موسسه حقوقی شما را به همه ،، که ممکن است پیشنهادات خود را بپرسند توصیه می کنم. علاوه بر این، مطمئناً شما مستحق امتیاز پنج ستاره هستید حتی اگر پرونده من تأیید نشده باشد.


در 1 سپتامبرخیاباندر سال 2022، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (National Interest Waiver) برای دستیار فوق دکترا در زمینه شیمی مواد (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: شیمی مواد

سمت در زمان تشکیل پرونده: دستیار فوق دکتری

کشور مبدا: ایران

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: نیویورک

تاریخ اطلاعیه تایید: 1 سپتامبرخیابان، 2022

زمان پردازش: 13 ماه و 6 روز


خلاصه پرونده:

“[Client] موقعیت ایده آلی دارد تا بر صنعت انرژی ملی تأثیر مثبت بگذارد، که به طور فزاینده ای به فناوری های نوظهور فوتوالکتروشیمیایی (PEC) به ،وان ابزاری برای دستیابی به استقلال و امنیت انرژی پایدار نگاه می کند. به گفته و، انرژی ایالات متحده، ذخیره سازی پیشرفته انرژی راه حلی برای برخی از حیاتی ترین نیازهای انرژی آمریکا فراهم می کند… کار او در نهایت کیفیت، پایداری و مقرون به صرفه بودن تولید و ذخیره انرژی در ایالات متحده را افزایش می دهد و بنابراین دارای ملی قابل توجهی است. ارزش… [Client] در میان این گروه از کارشناسان ارزشمند ملی، رئیس‌جمهور است و بنابراین، ایالات متحده باید تمام امتیازات لازم را برای حمایت از تحقیقات خود در این کشور ارائه دهد.»

این یکی از چهار توصیه‌ای است که ما برای مشتری خود از سایر کارشناسان در این زمینه دریافت کردیم، آنها نامه‌های پشتیب، ارائه کرده‌اند که تأیید می‌کند تاریخچه تحقیقات موفقیت‌آمیز مشتری ما، همانطور که توسط سوابق انتشار و استناد وی نشان می‌دهد، نشان‌دهنده تأثیر ثابت شده بر روی این دستاوردها او را به خوبی برای ادامه تلاش های پیشنهادی و ادامه تحقیقات خود در زمینه طراحی و سنتز نانوخوشه های ف،ی نجیب و نانومواد نیمه هادی جدید با خواص اپتوالکترونیکی خاص و با استفاده از طیف سنجی الکتروشیمیایی لومینسانس، اندازه گیری های تک ذره ای تک جریان نوری و جریان فوتوجریان ادامه می دهد. میکروسکوپ فلورسانس برای بهینه سازی عملکرد فوتوالکتروکاتالیستی آنها برای فرآیندهای تبدیل انرژی.

مشتری ما، یک دستیار فوق دکترا در زمینه شیمی مواد، به ما مراجعه کرد تا در دادخواست NIW (National Interest Waiver) به او کمک کنیم. تیم ما متقاعد شده بود که کار مورد نظر او با توسعه نانومواد جدید با کاربردهای عملی متنوع، به ویژه در صنعت انرژی های تجدیدپذیر در ایالات متحده مرتبط است. بنابراین، ما موافقت کردیم که یک بسته دادخواست محکم از طرف او با ارائه اطلاعات مهم در دادخواست او تهیه کنیم:

  • ما متذکر شدیم که تحقیقات او منجر به 51 مقاله در مجلات با داوری شده (19 مورد از آنها اولین نویسنده) و 1 ثبت اختراع منتشر شده است. و این انتشارات در مجموع 1354 بار بر اساس Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند. به ،وان شواهد دیگری از تخصص تایید شده او در این زمینه، ما مشخص کردیم که او همچنین در جامعه علمی به ،وان داور همتا برای مجلات بسیار تحسین شده فعال است و تاکنون حداقل 5 بررسی انجام داده است.
  • با تأکید بیشتر بر اهمیت ملی کار او، اضافه کردیم که کار او با حمایت مالی از سوی شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا (NSERC)، دفتر تحقیقات ارتش، و، انرژی ایالات متحده، تحقیقات مواد بنیاد ملی علوم حمایت شده است. مراکز علوم و مهندسی (MRSEC)، و دفتر تحقیقات علمی نیروی هوایی. این بودجه برای تحقیقاتی که منافع ملی را پیش می برند، از جمله تحقیقاتی که از نظر اقتصادی به نفع ایالات متحده است و تضمین می کند که ایالات متحده در طیف گسترده ای از زمینه های تحقیقاتی علمی یک رهبر جه، باقی بماند، اختصاص دارد.

با توجه به مزایای عمده کار او، بدیهی است که نیاز مستمر به مشارکت مستمر او در زمینه شیمی مواد در اینجا در ایالات متحده وجود دارد. بنابراین، پس از قضاوت دقیق پرونده‌اش، ۱۳ ماه پس از ثبت پرونده‌اش، او تأییدیه NIW خود را از USCIS دریافت کرد. ما خوشحالیم که تلاش‌های ما به ثمر نشست و واقعاً از حمایت مشتری خود در طول این فرآیند و همچنین به ما اجازه داد تا بخشی از این داستان برنده شگفت‌انگیز باشیم. از آنجایی که او ما را برای درخواست I-485 خود نیز حفظ کرده است، و برای او آرزوی بهترین ها را داریم تا هر چه زودتر یک پیروزی دیگر دریافت کند.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • شیمی (شیمی آلی، بیوشیمی، مهندسی بیوشیمی، مهندسی الکتروشیمی، شیمی فیزیک، مهندسی ماکرو مولکولی، شیمی پلیمر، مهندسی شیمی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-despite-a-long-wait-a-postdoct،-،istant-in-the-materials-chemistry-field-from-iran-secures-niw-approval-thanks-to-our-teams-diligence/