دسته‌ها
اخبار

تلاش خانواده برای کمک به ساکنان کلرادای بدون مدرک از مدت ها قبل، زمانی که مکزیک 6 پناهنده یهودی را نجات داد – اخبار خارجی – قانون مهاجرت آغاز شد.


دایان کارمن، ک،ادو سان، 25 ژانویه 2023

صندوق کارگران Left Behind که توسط مارک نیوهاوس ایجاد شد، به توزیع 38 میلیون دلار به افرادی کمک کرد که پس از این همه‌گیری بیکار نشدند، به طور قانونی قادر به دریافت کمک‌های ،تی نبودند.

زم، که کووید-19 بخش عمده ای از اقتصاد ک،ادو را در سال 2020 تعطیل کرد، مارک نیوهاوس، مهندس برق که دوران حرفه ای خود را در صنعت فناوری گذرانده بود، نگران شد. او دید که چگونه تلاش هایی مانند برنامه حفاظت از چک حقوق فدرال، کمک به اجاره، بیکاری انجام شده است. غرامت و سایر اشکال کمک های اضطراری ده ها هزار ک،ادای آسیب پذیر را از دست داده بودند.بسیاری از این کارگران برای غرامت بیکاری و سایر برنامه های شبکه ایمنی از طریق چک های حقوقی خود پرداخت کرده بودند، اما زم، که از کار بیکار شدند، واجد شرایط دریافت هیچ یک از این کمک ها نبودند، زیرا در میان آنها هستند. 5 درصد از کارگران ایالتی که فاقد مدرک هستند. او احساس می کرد مجبور به انجام کاری است و فکر می کرد که در عرض چند ماه تبدیل به آن می شود صندوق کارگران عقب مانده. کمتر از سه سال بعد، نیوهاوس و گروهی از رهبران غیرانتفاعی ک،ادو را در خط مقدم تلاش‌ها برای حمایت از کارگران از طریق صندوق بازیابی مزایا جدید ایالت قرار دادند که دسترسی به غرامت بیکاری و سایر برنامه‌های جایگزینی دستمزد را بدون توجه به وضعیت مهاجرت فراهم می‌کند. آنها همچنین AidKit را توسعه داده اند، یک پلت فرم فناوری در دسترس سایر سازمان ها که پرداخت های نقدی مستقیم را به خانواده های نیازمند ارائه می کند. اما برای درک اینکه چگونه این برنامه ها شکل گرفت و چرا کمک به مهاجران غیرقانونی برای او بسیار مهم بود، باید کمی تاریخ را بد،د.


منبع: https://www.lexisnexis.com/legalnewsroom/immigration/b/outsidenews/posts/family-s-quest-to-help-undo،ented-coloradans-began-long-ago-when-mexico-saved-6-jewish-refugees