دسته‌ها
اخبار

تلاش بایدن برای کاهش بازداشت ICE، دوباره


پرزیدنت بایدن او را فرستاده است بودجه سال مالی 2024 به کاپیتول هیل، و – درست مانند سال گذشته – او در تلاش است تا بسترهای بازداشت ICE را برای بیگانگان غیرقانونی کاهش دهد، حتی در شرایطی که برخوردهای CBP در مرز ج، غربی در سطوح رکورد تاریخی شناور است. بدتر از آن، ،ت بیش از 163 میلیون دلار برای تخت‌های بلااستفاده برای مالیات‌دهندگان هزینه می‌کند، زیرا از اجرای دستورات بازداشت کنگره سرباز می‌زند و ا،اج بیگانگان مجرم محکوم می‌شود.

توجیه کنگره سال مالی 2024. بر اساس منطق بوروکراسی منحرف، اگر می‌خواهید دریابید که در سال گذشته در آژانس‌های فدرال چه اتفاقی افتاده است، باید درخواست‌های بودجه آن سازمان‌ها برای سال آینده، و به‌ویژه «توجیهات کنگره» سال مالی آن‌ها را بررسی کنید. شما می تو،د حقایق را از بازرسان نظارتی و رسانه ها پنهان کنید، اما باید به افرادی که چک می نویسند بگویید با این پول چه کرده اید.

توجیه کنگره سال مالی 2024 ICE کاملاً ناگوار است. به ،وان مثال، این آژانس توضیح می دهد که در سال مالی 2022، تنها 38447 بیگانه مجرم مجرم قابل جابجایی را حذف کرد.

من تقریباً فکر می‌کنم که آژانس در توضیح اینکه این «کاهش متوسط ​​۷۰۲ (۱.۸ درصدی) نسبت به ۳۹۱۴۹ سال مالی ۲۰۲۱» بود، صاحبان کنگره را تحت فشار قرار می‌دهد. آنها نباید آنقدر “متواضع” باشند، اما پس از آن، الخاندرو مایورکاس، معاون DHS، چیزهای زیادی برای متواضع بودن دارد.

آن را با سال مالی 2018 مقایسه کنید، زم، که ICE بیش از 145000 بیگانه مجرم محکوم را حذف کرد، رقمی که در سال مالی 2019 به بیش از 150000 افزایش یافت. همه گیری کووید-19 – که در سال 2018 اعلام شد. مارس 2020 – ظرفیت بازداشت ICE و در نتیجه توانایی آن در حذف بیگانگان مجرم محکوم را کاهش داد – اما آژانس همچنان موفق شد نزدیک به 104000 نفر از آنها را در آن سال مالی ا،اج کند.

به عبارت دیگر، سال مالی گذشته، ICE تنها بیش از 26 درصد مجرمان محکوم شده را در سال مالی 2018، کمتر از 26 درصد به اندازه سال مالی 2019، و 37 درصد به همان میزان در اعماق تعطیلی کووید-19 حذف کرد. در سال مالی 2020. آیا لابی بیگانگان جنایتکار قدرتمندی وجود دارد که بخواهد مجرمان بیگانه قابل جابجایی بیشتری اجازه اقامت داشته باشند؟

برش تخت های بازداشت. ICE نه تنها برای بیگانگ، که افسران و مأمورانش می گیرند، بلکه برای بیگانگان غیرقابل قبولی که CBP در مرزها و بنادر ورودی با آنها مواجه می شوند، بازداشت می کند. ICE ظرفیت بازداشت خود را بر اساس «میانگین جمعیت روزانه» (ADP)، تعداد تخت‌های بازداشتی که به صورت روزانه در دسترس است، تعریف می‌کند.

در آن سال مالی 2023 در توجیه بودجه، کاخ سفید برای ADP 25000 تخت بازداشت بزرگسال درخواست کرد که کاهش 26.5 درصدی نسبت به سال مالی 2022 (34000 تخت) است.

توجه داشته باشید که در سال مالی 2018 و سال مالی 2019 – با افزایش دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز ج، غربی در دوران ،ت ترامپ – ICE به ترتیب از بیش از 42000 و 50000 تخت بازداشت روزانه استفاده کرد.

این رقم در سال مالی 2019، به جز دو عامل، بالاتر بوده و باید باشد. اول، دموکرات‌هایی که کنترل کیف پول در کنگره را در دست داشتند، به طور کلی نگاه بدی نسبت به بازداشت مهاجرت داشتند و از تامین مالی بیشتر خودداری ،د.

دوم، در نیمه‌ی آن سال مالی، ،ت ترامپ پروتکل‌های حمایت از مهاجران را اجرا کرد.MPP)، که بیشتر به ،وان “در مکزیک بم،د” شناخته می شود. بر اساس MPP، مهاجران غیرقانونی که در مرز ج، غربی دستگیر شده بودند، به مکزیک بازگردانده شدند تا در انتظار جلسه استماع حذف آنها باشند.

برخی پیشینه مختصر در مورد آن برنامه: بر اساس قانون مهاجرت و ملیت (INA)، DHS موظف است همه بیگانگ، را که به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده می شوند، از لحظه دستگیری تا زم، که پناهندگی اعطا می شود یا ا،اج می شوند، بازداشت کند.

با این حال، در سال مالی 2019، ماموران گشت مرزی در مرز ج، غربی آنقدر افراد غیرقانونی (بیش از 851500 نفر) را دستگیر ،د که فاقد فضای بازداشت برای نگهداری همه آنها بود.

هر چند مشکل ساز بود، موضوع بازداشت با حکم دادگاه منطقه ای در سال 2015 پیچیده تر شد. فلورس علیه لینچ، که (به نظر من اشتباه) سال 1997 را تفسیر کرد فلورس توافقنامه تسویه حساب (FSA). قرار بود FSA بر بازداشت و آزادی ،دسالان بیگانه در بازداشت سرویس مهاجرت و تابعیت (INS) آن زمان حکومت کند.

دستور سال 2015 DHS را م،م می‌کرد تا مهاجران بزرگسال و کودک، را که به طور غیرقانونی وارد «واحدهای خانوادگی» (FMU) می‌شوند را ظرف 20 روز آزاد کند.

،ت اوباما از این دستور به مدار نهم شکایت کرد، که در 2016 معتقد بود که DHS می تواند بزرگسالان را بازداشت کند، اما مجبور شد بچه ها را در آن بازه زم، 20 روزه آزاد کند. با این حال، برای جلوگیری از “جدایی خانواده”، بزرگسالان و کودکان معمولاً با هم آزاد می شوند.

از بیش از 851500 مهاجری که در سال مالی 2019 در مرز ج، غربی دستگیر شدند، نزدیک به 474000 نفر در واحدهای خانوادگی بودند. همانطور که یک هیئت فدرال دو حزبی در آوریل 2019، نیاز به انتشار 20 روزه در فلورس بحران مرزی را تشدید کرد، زیرا از کنگره خواست تا یک “فلورس ثابت”.

کنگره از اقدام خودداری کرد، بنابراین ،ت ترامپ از اختیارات خود در این زمینه استفاده کرد بخش 235 (ب) (2) (C) از INA برای ساخت Remain در مکزیک، که تا تابستان 2019 به طور کامل اجرا شد.

همانطور که DHS در آن تعیین شده است اکتبر 2019 ارزیابی این برنامه، MPP “ابزاری ضروری برای رسیدگی به بحران جاری در مرز ج،ی و بازگرداندن یکپارچگی به سیستم مهاجرت” بود، به ویژه در رابطه با خانواده‌های بیگانه. پرونده های پناهندگی تحت این برنامه تسریع شد و MPP انگیزه هایی را برای بیگانگان برای ارائه ادعاهای ضعیف یا ساختگی در هنگام دستگیری حذف کرد.

مهمتر از همه برای این تجزیه و تحلیل، DHS مجبور نبود مهاجران غیرقانونی مشمول MPP را در تأسیسات ICE بازداشت کند، که فضای محدود تخت را آزاد کرد.

یکی از اولین اقدامات جو بایدن به ،وان رئیس جمهور تعلیق این برنامه بود و در دو سال گذشته ،ت او با تلاش ایالت های تگزاس و میسوری مبارزه کرده است. تگزاس v. بایدن) آن را مجبور به پیاده سازی مجدد MPP کنید. در هر صورت، از آن زمان هیچ بیگانه ای تحت این برنامه بازگردانده نشده است آگوست 2022.

به جای بازگرداندن آن مهاجران غیرقانونی به مکزیک تحت MPP یا برنامه ای مشابه، ،ت بایدن به سادگی آنها را به ایالات متحده رها کرده است که باعث شده ایالت فلوریدا (در فلوریدا علیه آمریکا) برای طرح شکایت در دادگاه فدرال در مارس 2021، مخالفت با آن آزادسازی های مرزی.

در 8 مارس، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده که به این موضوع رسیدگی می کند، T. Kent Wetherell II، نظری را صادر کرد و دریافت که آن آزادسازی های مرزی ناقض قو،ن فدرال است. در او نظرقاضی وترل خاطرنشان کرد:

اندکی پس از روی کار آمدن پرزیدنت بایدن، DHS درخواست کاهش به 32500 ADP برای سال مالی 2022 کرد. و برای سال مالی 2023، DHS درخواست کاهش بیشتر به 25000 ADP کرد.

درست است که کنگره در نهایت مسئول تخصیص بودجه مورد نیاز برای بازداشت بیشتر بیگانگان است. با این حال، DHS کنگره را به این باور رساند که به ظرفیت بازداشت بیشتری نیاز ندارد زیرا در سال مالی 2022 و 2023 درخواست های بودجه خود را ارائه کرد که «کاهش سطح ظرفیت بازداشت مانع توانایی ICE برای دستگیری، بازداشت و حذف غیرشهروندان حاضر نمی شود. تهدیدی برای امنیت ملی، امنیت مرزها و امنیت عمومی است.»

در آن سال مالی 2023 لایحه بودجه فدرال همه جانبه، کنگره (هوشمندانه) رد شد درخواست ،ت برای کاهش بازداشت بیگانگان، و باقی ماندن بودجه برای ADP ICE در 34000 تخت بازداشت بزرگسال. که من را به توجیه بودجه سال مالی 2024 ICE می رساند.

کاخ سفید که خود را در کنگره 117 تحت کنترل دموکرات ها ناموفق می دید، تصمیم گرفته است که در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان در کنگره 118 شانس بهتری داشته باشد و دوباره خواستار کاهش تخت های ADP به 25000 تخت شده است.

در اینجا توجیه آن برای کاهش این است: «تامین مالی یک ADP 25000، توانایی ICE را برای مدیریت مؤثر جریان جمعیت فعلی بازداشتی خود حفظ می کند. ICE توانایی دستگیری، بازداشت و حذف غیرشهروند، را که تهدیدی برای امنیت ملی، امنیت مرزی و امنیت عمومی هستند حفظ می کند.“. (تأکید اضافه شده است.)

آشنا بنظر رسیدن؟ به احتمال زیاد به قاضی وترل نیز خواهد رسید. همانطور که در نظر خود توضیح داد:

بنابراین، مانند کودکی که پدر و مادر خود را می کشد و سپس برای یتیم بودن به دنبال ترحم است، گرفتن آن دشوار است. [the administration’s] ادعا می کنند که مجبور شده اند بیگانگان بیشتری را به دلیل محدودیت ظرفیت بازداشت به طور جدی در زم، که تصمیم گرفته اند از یکی از ابزارهای ارائه شده توسط کنگره استفاده نکنند، آزاد کنند. [section 235(b)(2)(C) of the INA] و آنها همچنان خواستار ظرفیت بازداشت کمتر شده اند.

میلیون ها بودجه هدر رفته اوضاع بدتر می‌شود، زیرا اگرچه کنگره بودجه آن تخت‌ها را تامین کرد، اما ،ت بایدن از پر ، آن‌ها امتناع کرد – ADP واقعی آن در سال مالی 2022 22630 بود که میلیون‌ها بودجه هدر رفته برای مالیات دهندگان هزینه داشت.

اعداد به شرح زیر است: در سال مالی 2022، ICE ،ن زد که هزینه نگهداری هر بیگانه در روز کمتر از 142.44 دلار است، اما هزینه واقعی به 162.50 دلار در روز رسید، افزایش روزانه بیش از 20 دلار (20.06 دلار به ازای هر تخت). دقیق باشد) در روز.

تورم همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد، اما چرا «متوسط ​​هزینه مستقیم تخت بزرگسالان در روز» تقریباً 14 درصد افزایش یافته است؟ این آژانس در بهترین بوروکراتی خود توضیح می دهد:

یک متغیر کلیدی در مح،ه نرخ است [ADP] در سراسر بازداشتگاه ها نرخ هدف 142.44 دلار با این فرض مح،ه شد که ICE یک ADP بزرگسال 31500 را برای سال محقق کند. برای سال مالی 2022، ADP 22346 بزرگسال بود. بخشی از هزینه بازداشت به سطوح ADP گره خورده است، با این حال ا،ر هزینه های بازداشت ثابت هستند و تحت تأثیر ADP نیستند. افزایش در ADP نرخ بستر را کاهش می دهد و بالع،، همه چیز برابر است. … با این وجود، ICE همچنان با اجرای عملیات به شیوه ای کارآمد و موثر به ماموریت خود دست می یابد.

هیچ چیز «کارآمد»، چه رسد به «موثر» وجود ندارد که چگونه ICE تخت‌های بازداشت را خالی می‌گذارد، و ادعاهای آن‌ها بر خلاف آن توهین‌آمیز است. اما اجازه دهید آن سالاد کلمه دی سی را ترجمه کنم.

زم، که ICE میانگین هزینه مستقیم تخت بزرگسالان خود را در روز برآورد کرد، ICE فرض کرد که این تخت‌ها را پر می‌کند. باید قرارداد یا مستقیماً برای تخت‌های بازداشت بپردازد، و بسیاری از این هزینه‌ها ثابت هستند، به این م،ی که چه تخت‌ها اشغال شده باشند و چه نباشند، باید پرداخت شود.

با این حال، بازداشت ن، آن بیگانگان یک انتخاب بود. در سال مالی 2022 هیچ مهاجرت دسته جمعی از بیگانگان بالقوه قابل جابجایی وجود نداشت که است، زند،ان موجود را خشک کند. در واقع، ICE احتمالاً در سال مالی گذشته تعداد بیگانگان بیشتری نسبت به هر سال گذشته در تاریخ داشته است.

که در سال مالی 2022ماموران گشت مرزی در مرز ج، غربی بیش از 2.2 میلیون مهاجر غیرقانونی را دستگیر ،د. کمی بیش از 1.54 میلیون نفر از آنها تحت دستور CDC صادر شده بر اساس ،وان 42 قانون ایالات متحده در پاسخ به همه گیری کووید-19 ا،اج شدند، به این م،ی که بیش از 1.152 میلیون نفر دیگر برای حذف تحت INA پردازش شدند.

،ر ، کودکان بیگانه بدون همراه (که تحت قو،ن متفاوتی هستند) و بیگانگان در واحدهای خانوادگی مشمول استاندارد آزادی 20 روزه در فلورس، هنوز بیش از 636000 مهاجر بالغ مجرد وجود داشت که باید بازداشت می شدند. ،ت به سادگی ا،ر آنها را نگه نداشت.

بگذارید حساب کنم تا توضیح دهم که چقدر برای شما هزینه دارد. با میانگین 22346 بزرگسال بازداشت شده در روز، برابر 20.06 دلار اضافی در روز، که بیش از 448250 دلار در روز هزینه های هدر رفته یا بیش از 163.5 میلیون دلار برای تمام 365 روز در سال مالی 2022 است.

این رقم 17 میلیون دلار بیشتر از رقم قبلی است کل بودجه برای و، کار و این همه ضایعات کاملاً اختیاری است.

بدتر از آن، همانطور که قاضی وترل متوجه شد، امتناع ،ت از بازداشت مهاجر، که در معرض بازداشت هستند، فاجعه را در مرز ج، غربی ایجاد می کند:

[T]او شواهد نشان می دهد که [the administration has] با اولویت دادن به «جایگزین‌های بازداشت» بر بازداشت واقعی و با آزاد ، بیش از یک میلیون بیگانه در کشور، مرز ج، غربی را به یک خط بی‌م،ا در شن و ماسه تبدیل کرد و چیزی بیش از یک سرعت‌گیر برای بیگانگ، که سیل وارد کشور می‌شوند.

توجیه بودجه سال مالی 2024 ICE ،ت خیلی چیزها را می گوید، هیچ کدام خوب نیست. حذف بیگانگان جنایتکار در حال کاهش است و آزادسازی مرزهای ج، غربی ادامه دارد، حتی در حالی که تخت های بازداشت ICE با هزینه بیش از 163 میلیون دلار خالی است. به ،وان یک مالیات دهنده، من راضی نیستم.




منبع: https://cis.org/Arthur/Biden-Tries-Cut-ICE-Detention-A،n