دسته‌ها
اخبار

تفاوت کاشت مژه با اکستنشن مژه کیوت مگ

اما قبل از آنکه انتخاب کنید باید فواید و عوارض هر روش را بدانید و شناخت بیشتری داشته باشید . خدمات کاشت اکستنشن و مژه مصنوعی از جمله خدماتی است که بیشتر در خود آرایشگاه های و سالن های زیبایی انجام می‌شود. قیمت کاشت مژه در آرایشگاه بستگی مستقیم به محل آرایشگاه و شهرت مژه کار شما دارد.

از طرفی چون فشار زیادی به پیاز مژه وارد می شود و ممکن است فرد مژه های خود را برای همیشه از دست بدهد. به همین دلیل در این مقاله به برسی عوارض اکستنشن مژه و خطرات آن میپردازیم. استفاده از مواد آرایشی نامناسب و مژه مصنوعی بی کیفیت می تواند به مژه ها آسیب برساند. زیرا چسب مژه مصنوعی می تواند نفوذ هوا و رطوبت به فولیکول های مژه را مسدود نموده و باعث خشک شدن و ریزش مژه ها شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، راهکار‌های کنترل استرس مانند مدیتیشن را امتحان کنید. مشکلات هورمونی از جمله کم‌کاری یا پرکاری تیروئید نیز در نازک شدن و ریزش مژه‌ها نقش دارند. اگر شخصی بعد از کاشت مژه تصمیم بگیرد آنها را بردارد بهتر است به کارشناسی که کاشت مژه را برایش انجام داده، مراجعه کند تا به وسیله پاک کننده مخصوص، مژه ها را بردارد. جراحان پلاستیک تحت بی حسی نوار از پوست سرجدا می کنند (میکروگرافت ) و سپس فولیکول های برداشت شده را به صورت تکی به مژه ها پیوند می زنند. موها را به صورت یکی یکی بعد از تزریق بی حسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش به پلک پیوند می زنند.

در روش والیوم بین هر دو مژه‌ی طبیعی دو الی سه مژه‌ی مصنوعی قرار می‌گیرد که در بین انواع روش‌های اکستنشن از حجم بیشتری برخوردار است.ضخامت مژه در این روش 0.5 است که در افزایش حجم آن تاثیر زیادی دارد. برای یادگیری کاشت و اکستنشن مژه می‌توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید و برای یادگیری آنها اقدامات لازم را انجام دهید. به طور متوسط مژه‌های کاشته شده ​​هر ۵ تا ۶ سال یکبار می‌ریزند و سپس دوباره به روش عادی ظاهر می‌شوند. به‌خاطر داشته باشید که وقتی اکستنشن مژه دارید نمی‌توانید چشم‌های خود را بمالید. این بدان معناست که هنگام شستن صورت خود، باید بااحتیاط اطراف چشم‌ها را تمیز کنید و زمان استحمام هم بیشتر مراقب چشم‌ و مژه‌های خود باشید. فرهای CC برای بیشتر فرم چشم‌ها مناسب نیستند و تقاضای بسیار کمی برای مژه‌های L وجود دارد.

توجه کنید که کاشت مژه به روش جراحی تنها باید توسط متخصص انجام گیرد و برای انجام آن به هیچ عنوان نباید به آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. تنها روشی که در آن بیشترین بازه‌ زمانی کاشت مژه می‌تواند بر مژه‌های شما باقی بماند، کاشت دائمی مژه با روش جراحی است. در این روش جراح و متخصص مژه‌ها را در خط آن‌ها می‌کارد و این مژه‌ها اگر به خوبی کاشته‌شوند و نگهداری از آنها به خوبی انجام شود، می‌توانند برای شما سال‌ها کاربرد داشته‌باشند. اگر می‌خواهد با انواع روش‌های کاشت و اکستنشن مژه آشنا شوید، توصیه می‌کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید و بهترین روش را برای مژه‌های خود انتخاب کنید.

در این روش، مژه‌های نرم و فوق سبک برای ایجاد جلوه‌ای حجیم روی چشم به‌کار گرفته می‌شوند. برخلاف مژه‌های کلاسیک که یک اکستنشن طبیعی روی مژه‌های طبیعی ایجاد می‌کنند، هدف اکستنشن روسی این است که حالت نرم‌تر و پُرتری به مژه‌ها ببخشد. این تکنیک نیز تا 3 الی 6 هفته ماندگاری داشته و در ضخامت‌ها و فرم‌های مختلف موجود است. اما درصورت استفاده نادرست یا استفاده از چسب نامناسب، می‌تواند باعث ناراحتی، عفونت و ریزش دائمی مژه شود. برخلاف مژه‌های موقت و مصنوعی که همگی روی یک نوار به پلک می‌چسبند، اکستنشن مژه با دقت و یکی یکی به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود. اما با این حال هر دو خاص و زیبا هستند و انتخاب هر کدام از آن ها کاملا به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.

بدون تغذیه مناسب و سالم، مو و ناخن های شما رشد نخواهند کرد و مژه های بلندی نخواهید داشت. به همین دلیل لازم است که به رژیم غذایی خود مواد مغذی را اضافه کنید. علاوه بر موارد فوق، تجهیزات آرایشگاه را هم نباید در تعیین قیمت کاشت مژه در آرایشگاه نادیده گرفت. با این حال قیمت کاشت مژه در آرایشگاه معمولا پایین تر از کلینیک های تخصصی تمام می شود.