دسته‌ها
اخبار

تاب آوری در برابر سیاست های خصمانه مهاجرت


AILA با افتخار از این پست وبلاگ از دریافت کننده بورسیه تحصیلی دانشجویی حقوق کمیته حقوق، آنتونی ونگ، بخشی از مجموعه ای با هدف برجسته ، راه های مهمی که در آن تنوع، برابری و شمول قانون و سیاست های مهاجرتی اطلاع رس، می کند، استقبال می کند. اطلاعات بیشتر در مورد کمیته DEI AILA و کار مهم آن در وب سایت آیلا موجود است

از سال 2017 تا 2021، جامعه قانون مهاجرت یکی از خصمانه ترین ،ت های ریاست جمهوری در تاریخ را تجربه کرد. از زمان روی کار آمدن در سال 2016، ،ت سابق فعالانه تلاش کرد تا نقش ،ت ایالات متحده در پردازش مهاجرت را منحرف کند و زندگی تمرین‌کنندگان و مهاجران را در تلاش برای جلوگیری از جریان مهاجرت قانونی و غیرقانونی بدتر کند.

اگرچه ،ت سابق از قدرت خارج شد، دروازه ضرب المثل برای روی کار آمدن یک ،ت حیله گرتر ضد مهاجرت باز شد. در سال 2023، مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان قرار گرفت امکان بالایی دارد ممکن است شاهد انتخاب رای دهندگان یک ،ت جمهوری خواه دیگر در کاخ سفید و سنا در سال 2024 باشیم. افزایش احساسات ملی گرایانه و بومی گرایانه در سراسر جهان.

به این ترتیب، تمرین‌کنندگان باید درس‌ها و تجربیات چهار سال گذشته را به یاد بیاورند و برای مبارزه با سازمان‌های خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) و و، امور خارجه، در صورتی که یک ،ت جدید ضدمهاجر در ژانویه 2025 قدرت را در دست بگیرد، آماده‌سازی شوند. پست وبلاگ سه درس کلیدی را که در چهار سال گذشته آموخته و مشاهده کرده ام، به ویژه دوره مارس 2020 تا اوت 2021 قبل از عزیمت من به دانشکده حقوق، فهرست می کند. امید من این است که این درس‌ها برای تمرین‌کنندگان برای رویارویی با آنچه ممکن است در راه است، انعطاف‌پذیری ایجاد کند.

ابتدا، شاغلین باید عملیات خود را ارزیابی کنند و کتاب بازی تهیه کنند که بهترین شیوه ها، موفق ترین رویکردها، و کاستی های مختلف را برای هر نوع مورد در اوج ،ت قبلی منع، کند. با انجام این کار، در صورتی که USCIS و و، امور خارجه به موضعی مشابه یا حتی خصمانه‌تر برگردند، تمرین‌کنندگان پایه مهمی برای کار خواهند داشت.

دوم، پزشکان باید سیستم هشدار اولیه بهتری را برای شناسایی رویدادهای تاثیر بالقوه بر عملیات ایجاد کنند. با توجه به تجربه و گفت،ای من با همکاران، به نظر می رسد که نظارت بر رویدادهای ژئوپلیتیکی در حال انجام یا دیگر رویدادهای با تأثیر بالقوه بالقوه وجود ندارد که اساساً چشم پزشکان را نادیده می گیرد و همه را مجبور می کند به جای فعال بودن واکنش نشان دهند. احساس جمعی از خوش بینی ساده لوحانه مبنی بر اینکه بدترین اتفاق بر ما تأثیر نمی گذارد، برنامه ای برای موفقیت نیست. به ،وان مثال، بولتن ویزا در اوا، سال 2020 رایج می شود. با توجه به پایین بودن تاریخی درخواست های ویزای مهاجرتی در خارج از کشور به دلیل تعطیلی کنسولگری در سراسر جهان، منطقی بود که استنباط کنیم که این احتمال وجود دارد که بولتن ویزا رایج شود، و شاغلین. باید برای هجوم پرونده ها آماده می شد. اجازه دهید تاکید کنم که من در اینجا قصد نقد ندارم. اتفاقی که افتاده رخ داده است و همه ما خوب یا بد از آن عبور کرده ایم. نکته اصلی در اینجا تأکید بر مستاجر اساسی حرفه ما است. ما متخصصان حقوقی هستیم. ما خطر را پیش بینی و کاهش می دهیم. وظیفه ما این است که نقش وکیل م،ع شیطان را بازی کنیم و آماده باشیم و انتظار بدترین ها را داشته باشیم – مهم نیست چقدر برای خودمان، مشتریانمان و دیگر، که با ما کار می کنند ناخوشایند یا ناراحت کننده باشد.

سوم، تمرین‌کنندگان باید از همکاران خود مراقبت کنند. این راز نیست که ما در مشاغل پر استرس با نرخ فرسودگی بالا کار می کنیم. این حرفه ای است که همه ما با کمال میل انتخاب کردیم وقتی تصمیم گرفتیم به دانشکده حقوق برویم و وکالت بگیریم یا زم، که تصمیم گرفتیم در یک ارائه دهنده خدمات حقوقی استخدام شویم. مطمئناً، مواقعی وجود دارد که ،تیک باید با جاده برخورد کند و باید دادخواست ارائه شود. با این حال، اجازه دادن به شرایط مع، است مردم را بسوزانند و در هنگام ،وج یا اصلاً آنها را جایگزین کنند یا حجم کار را به پیمانکاران “برون سپاری” کنند. گردش مالی بالا می تواند فرآیندها و رویه ها را متحول کند و به رابطه مشتری آسیب برساند. در مقایسه، یک تیم شاد و با تجربه که کنترل کاملی بر محصول کاری خود دارند، کارآمدتر و مایل به انجام کار هستند، تا زم، که به خوبی جبران شده باشند، تحرک رو به بالا داشته باشند و برای مدت طول، مورد توجه و احترام قرار گیرند. مدت، اصطلاح. البته، من می دانم که در دنیای رقابتی خدمات حقوقی که مشتریان به دنبال کمترین قیمت پیشنهادی هستند، اما من با این عقل متعارف مخالفت می کنم و به این نکته اشاره می کنم که شرکت هایی وجود دارند که در آن افراد برای نمایندگی بسیار عالی، دلار بالایی می پردازند، زیرا تیم کار خواهد کرد. تا مطمئن شوید که پرونده مشتری به طور کامل ارائه و استدلال شده است. همه ما باید برای رسیدن به آن آرمان تلاش کنیم و با احترام و همراهی با یکدیگر رفتار کنیم.

در مجموع، این سه درس کلیدی است که من از بیش از پنج سال کار خود به ،وان یک متخصص مهاجرت گرفتم. امید و قصد من این است که جامعه قانون مهاجرت را مورد انتقاد قرار ندهم، بلکه راه‌هایی را پیشنهاد کنم تا اطمینان حاصل کنیم که آمادگی بیشتری برای مق، با طوفان بعدی داریم.


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2023/02/08/resiliency-in-the-face-of-،stile-immigration-policies/