دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 30 ژانویه 2023


سرفصل ها:

ثبت نام اولیه برای سال مالی 2024 H-1B Cap از 1 مارس باز می شود – مهلت ثبت نام اولیه به پایان خواهد رسید ظهر ET در 17 مارس 2023.

برخی از متقاضیان پناهندگی اکنون می توانند به صورت آنلاین برای مجوز کار درخواست دهند – متقاضیان مجوز استخدام تحت رده (c)(8)، پناهندگی معلق و خودداری از حذف متقاضیان و متقاضیان پناهندگی معلق تحت توافقنامه تسویه حساب ABC، اکنون می توانند فرم I-765، درخواست مجوز کار را به صورت آنلاین ارسال کنند.

اعتبار گرین کارت برای ،نان دائم مشروط با I-751 یا I-829 معلق تمدید شد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده اعتبار گرین کارت ها را برای متقاضی، که فرم I-751، دادخواست حذف شرایط اقامت، یا فرم I-829، درخواست سرمایه گذار برای حذف شرایط وضعیت اقامت دائم را به درستی ارسال می کنند، به مدت 48 ماه تمدید می کند. فراتر از تاریخ انقضای کارت

DHS اقداماتی را برای هائیتی‌ها در ایالات متحده اعلام می‌کند: TPS، امداد دانشجویی ویژه – و، امنیت داخلی اقدامات متعددی را برای ارائه کمک به هائیتی‌ها در ایالات متحده اعلام کرد، از جمله وضعیت حفاظت شده موقت و کمک‌های ویژه به دانشجویان.

پرزیدنت بایدن صلاحیت DED را برای برخی از ،نان هنگ کنگ تمدید و گسترش داد – پرزیدنت بایدن ،وج اجباری معوق (DED) را برای یک دوره اضافی 24 ماهه برای ،نان هنگ کنگ که در حال حاضر در ایالات متحده مقیم هستند و تحت کمک هزینه DED تا 5 فوریه 2023 هستند تمدید می کند و ،وج اجباری را برای سایر هنگ ها به تعویق می اندازد. ،نان کنگ که پس از اعطای اولیه DED وارد ایالات متحده شدند، به استثنای چند مورد.

USCIS انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 را تا 23 مارس گسترش می‌دهد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده برخی از انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 را تا 23 مارس 2023 گسترش می‌دهد.

قرارداد تسویه حساب جدید به همسران وابسته H-4 و L-2 کمک می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده به سیاست ،ت قبل از ترامپ برای قضاوت فرم I-539، درخواست تمدید/تغییر وضعیت غیرمهاجر و فرم I-765، درخواست مجوز استخدام برای مشتقات H-4 و L-2، به همراه با فرم زیربنایی I-129، دادخواست برای کارگران غیرمهاجر، زم، که این فرم ها همزمان بایگ، می شوند.

جزئیات:

ثبت نام اولیه برای سال مالی 2024 H-1B Cap از 1 مارس باز می شود

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که دوره ثبت نام اولیه برای سال مالی (سال مالی) 2024 سقف H-1B در ساعت باز خواهد شد. ظهر ET در 1 مارس 2023، و اجرا کنید ظهر ET در 17 مارس 2023.

متقاضیان بالقوه H-1B و یا نمایندگان آنها باید از یک حساب آنلاین myUSCIS برای ثبت نام الکترونیکی هر ذینفع برای فرآیند انتخاب استفاده کنند و هزینه ثبت نام H-1B مربوطه 10 دلار برای هر ثبت نام را بپردازند. متقاضیان بالقوه ای که ثبت نام خود را ارسال می کنند (کارفرمایان ایالات متحده و نمایندگان ایالات متحده، که در مجموع به ،وان “ثبت کننده” شناخته می شوند) از یک حساب “ثبت کننده” استفاده خواهند کرد. ثبت نام کنندگان می توانند حساب های جدید را از ظهر امروز به وقت محلی ایجاد کنند 21 فوریه 2023. نمایندگان می توانند در هر زمان مشتری، را به حساب خود اضافه کنند، اما هم نمایندگان و هم ثبت نام کنندگان باید منتظر بمانند تا 1 مارس USCIS گفت برای وارد ، اطلاعات ذینفع و ارسال ثبت نام با هزینه 10 دلاری. متقاضیان بالقوه یا نمایندگان آنها می توانند برای چندین ذینفع در یک جلسه آنلاین ثبت نام کنند.

USCIS خاطرنشان کرد که و، ،انه داری ایالات متحده افزایش موقت سقف تراکنش روزانه کارت اعتباری را از 24999.99 دلار به 39999.99 دلار در روز برای فصل مالی 2024 H-1B تصویب کرده است. USCIS توضیح داد: “این افزایش موقت در پاسخ به حجم ثبت نام های قبلی H-1B است که از حد مجاز کارت اعتباری روزانه فراتر رفته است.”

USCIS گفت که قصد دارد تا 31 مارس به دارندگان حساب اطلاع دهد.

برای سال مالی 2023، USCIS 483,927 ثبت نام H-1B را دریافت کرد و در ابتدا 127,600 ثبت نام را انتخاب کرد که برای رسیدن به تخصیص های عددی سال مالی 2023 پیش بینی شده بود. برای سال مالی 2022، USCIS 308613 ثبت نام H-1B دریافت کرد و در ابتدا 87500 ثبت نام را انتخاب کرد. USCIS انتخاب دوم را در جولای 2021 از بین 27717 ثبت نام اضافی به دلیل حجم کم پرونده از انتخاب اولیه انجام داد. USCIS همچنین انتخاب سومی را در نوامبر 2021 از میان 16753 ثبت نام دیگر انجام داد. این منجر به مجموع 131970 ثبت نام منتخب برای سال مالی 2022 شد. بسیاری از مردم فکر می کنند تعداد ثبت نام کنندگان اولیه امسال بیشتر خواهد بود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

برخی از متقاضیان پناهندگی اکنون می توانند به صورت آنلاین برای مجوز کار درخواست دهند

متقاضیان مجوز استخدام تحت رده (c)(8)، پناهندگی معلق و خودداری از حذف متقاضیان و متقاضیان پناهندگی معلق تحت توافقنامه تسویه حساب ABC، اکنون می توانند فرم I-765، درخواست مجوز کار را به صورت آنلاین ارسال کنند.

برای درخواست سند مجوز استخدام (EAD) بر اساس درخواست پناهندگی در حال انتظار تحت رده (c)(8) واجد شرایط بودن، متقاضی می تواند فرم I-765 را 150 روز پس از تسلیم درخواست پناهندگی ارسال کند. تاریخ تشکیل پرونده، تاریخی است که خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) فرم I-589، درخواست پناهندگی و خودداری از حذف را دریافت می کند. تاریخ را می توان در اعلامیه رسید یافت.

برای ثبت فرم I-765 به صورت آنلاین، متقاضی ابتدا باید یک حساب آنلاین USCIS ایجاد کند. هیچ هزینه ای برای ایجاد یک حساب کاربری وجود ندارد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

اعتبار گرین کارت برای ،نان دائم مشروط با I-751 یا I-829 معلق تمدید شد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعتبار کارت های اقامت دائم (کارت های سبز) را برای متقاضی، که به درستی فرم I-751، دادخواست حذف شرایط اقامت، یا فرم I-829، دادخواست سرمایه گذار برای حذف شرایط را ارسال می کنند، تمدید می کند. وضعیت اقامت دائم، به مدت چهار سال پس از تاریخ انقضای کارت. این تغییر در 11 ژانویه 2023 برای فرم I-829 و در 25 ژانویه 2023 برای فرم I-751 آغاز شد. قبلاً این فرم ها دو سال اعتبار داشتند.

USCIS گفت که این تغییر را «برای تطبیق زمان‌های پردازش فعلی برای فرم I-751 و فرم I-829، که در سال گذشته افزایش یافته‌اند، انجام می‌دهد». USCIS زبان فرم I-751 و فرم I-829 را به روز کرده است تا اعتبار گرین کارت را به مدت 48 ماه برای افرادی که فرم I-751 یا فرم I-829 به تازگی ثبت کرده اند تمدید کند. این آژانس گفت که اخطارهای دریافتی جدیدی را برای ،نان دائمی مشروط واجد شرایط که قبلاً اخطاریه‌هایی با تمدید کمتر از 48 ماه دریافت کرده‌اند و پرونده‌های آنها هنوز در جریان است، صادر خواهد کرد. این اخطارهای دریافت را می توان با یک کارت سبز منقضی شده به ،وان مدرکی مبنی بر ادامه وضعیت ارائه کرد، در حالی که پرونده در USCIS در حال بررسی است، آژانس گفت: «با ارائه اخطار رسید به روز شده همراه با گرین کارت منقضی شده، شما مجاز به کار و سفر به مدت 48 هستید. ماه‌ها از تاریخ انقضا در جلوی گرین کارت منقضی شده شما.»

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS اقداماتی را برای هائیتی‌ها در ایالات متحده اعلام می‌کند: TPS، امداد دانشجویی ویژه

و، امنیت داخلی (DHS) اقدامات متعددی را برای ارائه کمک به هائیتی‌ها در ایالات متحده، از جمله وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) و امداد ویژه دانشجویان اعلام کرد.

وضعیت محافظت شده موقت

DHS تعیین هائیتی را برای TPS به مدت 18 ماه از 4 فوریه 2023 تا 3 آگوست 2024 تمدید کرد. DHS همچنین هائیتی را برای TPS مجدداً تعیین کرد و به اتباع هائیتی اضافی (و افراد فاقد ملیت که آ،ین اقامت در هائیتی بوده اند) اجازه می دهد. از 6 نوامبر 2022 به طور مداوم در ایالات متحده اقامت داشته و از 4 فوریه 2023 به طور مداوم در ایالات متحده حضور داشته اند تا برای اولین بار در طول دوره ثبت نام اولیه برای TPS درخواست دهند.

DHS اطلاعاتی درباره نحوه ثبت نام یا ثبت نام مجدد برای TPS تحت تمدید و طراحی مجدد هائیتی منتشر کرد. دوره ثبت نام اولیه از 26 ژانویه 2023 آغاز شد و تا 3 آگوست 2024 ادامه دارد.

متقاضیان جدید برای TPS تحت طراحی مجدد هائیتی باید فرم I-821، درخواست برای وضعیت حفاظت شده موقت را در طول دوره ثبت نام اولیه ارسال کنند. متقاضیان TPS هائیتی می توانند فرم I-821 را به صورت آنلاین ارسال کنند. هنگام ثبت درخواست TPS، متقاضیان همچنین می توانند با ارسال فرم I-765، درخواست مجوز استخدام، با فرم I-821 یا به طور جداگانه در تاریخ بعدی، مجوز کار را درخواست کنند. متقاضیان همچنین می توانند فرم I-765 را به صورت آنلاین ارسال کنند.

ویژه امداد دانش آموزی

از 4 فوریه 2023 تا 3 آگوست 2024، DHS برخی از ا،امات قانونی را برای دانشجویان غیرمهاجر F-1 که کشور تابعیت آنها هائیتی است، صرف نظر از کشور محل تولد (یا افرادی که هیچ ملیتی ندارند و آ،ین بار در هائیتی اقامت داشته‌اند، به حالت تعلیق در می‌آورد). و ،، که “در نتیجه مستقیم بحران فعلی در هائیتی با مشکلات شدید اقتصادی روبرو هستند.” چنین دانش‌آموز، ممکن است درخواست مجوز استخدام کنند، تعداد ساعات بیشتری را در حین تحصیل در مدرسه کار کنند، و در حالی که همچنان وضعیت دانشجویی غیرمهاجر F-1 خود را حفظ می‌کنند، دوره‌های آموزشی خود را کاهش دهند. DHS گفت که در صورتی که دانشجوی غیرمهاجر حداقل شرایط مورد نیاز درسی را برآورده کند که از طریق این اطلاعیه مجوز استخدام دریافت کرده است، در طول مدت مجوز کار، در یک دوره تحصیلی کامل شرکت خواهد کرد. اطلاع.

جزئیات:

بازگشت به بالا

پرزیدنت بایدن صلاحیت DED را برای برخی از ،نان هنگ کنگ تمدید و گسترش داد

کاخ سفید یادداشتی را در 26 ژانویه 2023 منتشر کرد و اعلام کرد که بایدن، رئیس جمهور بایدن تشخیص داده است که “دلایل قانع کننده ای در سیاست خارجی” برای تمدید ،وج اجباری به تعویق افتاده (DED) برای یک دوره اضافی 24 ماهه برای ،نان هنگ کنگ که در حال حاضر در هنگ کنگ ،ن هستند وجود دارد. ایالات متحده که تا 5 فوریه 2023 تحت کمک هزینه DED بودند، و به تعویق انداختن ،وج اجباری برای سایر ،نان هنگ کنگ که پس از اعطای اولیه DED به ایالات متحده وارد شدند، به استثنای چند مورد.

استثناها شامل ،، است که پس از تاریخ یادداشت به هنگ کنگ یا جمهوری خلق چین بازگشته اند یا به طور مداوم در ایالات متحده اقامت نداشته اند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با COVID-19 را تا 23 مارس گسترش می‌دهد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) برخی از انعطاف‌پذیری‌های مرتبط با کووید-19 را تا 23 مارس 2023 تمدید می‌کند. تحت این انعطاف‌پذیری‌ها، USCIS قبل از انجام هر اقدامی، پاسخی را که ظرف 60 روز تقویمی پس از موعد مقرر برای درخواست‌ها یا اعلامیه‌های زیر دریافت می‌شود، در نظر می‌گیرد. ، اگر درخواست یا اخطار بین 1 مارس 2020 و 23 مارس 2023 صادر شده باشد:

  • درخواست برای اثبات
  • ادامه درخواست شواهد (N-14)
  • اعلامیه های قصد انکار
  • اعلامیه های قصد لغو
  • اعلامیه های قصد لغو
  • اعلامیه های قصد پایان دادن به مراکز منطقه ای
  • اعلامیه های قصد عقب نشینی از وضعیت محافظت شده موقت
  • درخواست برای بازگشایی N-400 مطابق با 8 CFR 335.5، دریافت اطلاعات تحقیرآمیز پس از اعطا

علاوه بر این، USCIS گفت که فرم I-290B، اخطار تجدیدنظر یا حرکت، یا فرم N-336، درخواست استماع در مورد یک تصمیم در روند رسیدگی به تابعیت (طبق بخش 336 INA) را بررسی خواهد کرد، اگر:

  • این فرم حدا،ر تا 90 روز تقویمی پس از صدور تصمیمی که USCIS گرفته است، ثبت شده است. و
  • USCIS این تصمیم را بین 1 نوامبر 2021 و 23 مارس 2023 گرفته است.

USCIS گفت: «پیش‌بینی می‌کند که، به‌جز تغییرات ارائه‌شده توسط همه‌گیری، این تمدید نهایی این اقامتگاه‌ها خواهد بود و متقاضیان باید با ا،امات پاسخ مندرج در هر درخواست یا اطلاعیه‌ای به تاریخ پس از 23 مارس 2023 مطابقت داشته باشند.»

انعطاف پذیری امضای بازتولید شده که در مارس 2020 اعلام شد در 25 ژوئیه 2022 به خط مشی دائمی تبدیل شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

قرارداد تسویه حساب جدید به همسران وابسته H-4 و L-2 کمک می کند

و، امنیت داخلی (DHS) به یک توافق حل و فصل دست یافت Edakunni v. مایورکاس این خبر خوبی برای همسران وابسته به H-4 و L-2 است. از 25 ژانویه 2023، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به سیاست ،ت قبل از ترامپ برای قضاوت فرم I-539، درخواست برای تمدید/تغییر وضعیت غیرمهاجر و فرم I-765، درخواست مجوز استخدام برای H- بازگشته است. مشتقات 4 و L-2، همراه با فرم زیربنایی I-129، دادخواست برای کارگران غیرمهاجر، زم، که این فرم ها همزمان بایگ، می شوند.

این در مواردی که با استفاده از پردازش استاندارد یا حق بیمه تشکیل شده اند اعمال می شود. اگر این فرم ها به طور جداگانه بایگ، شوند، USCIS قضاوت فرم ها را دسته بندی نمی کند.

جزئیات:

«USCIS دعوی‌ای را که باید به همسران ویزای H-1B و L-1 کمک کند، حل و فصل می‌کند،» فوربس، 21 ژانویه 2023.


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/01/30/immigration-update-january-30-2023/