دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 22 فوریه 2023


سرفصل ها:

بولتن ویزای مارس شامل به‌روزرس،‌هایی درباره در دسترس بودن ویزا در ماه‌های آینده است – بولتن ویزای و، امور خارجه برای مارس 2023 شامل به‌روزرس،‌هایی درباره در دسترس بودن ویزا در دسته‌های مختلف، از جمله عقب‌نشینی‌های احتمالی در ماه‌های آینده است.

E-Verify بازه‌های زم، را برای رفع برخی ناهماهنگی‌های تامین اجتماعی توصیه می‌کند. آ،ین مهلت 29 سپتامبر 2023 است – E-Verify توصیه می‌کند که کارمندان دارای موارد عدم تطابق آزمایشی E-Verify Social Security Administration (SSA) که در بازه‌های زم، مشخصی قرار می‌گیرند، از دفاتر SSA محلی خود در محدوده‌های تاریخی ترجیحی بازدید کنند، و همه کارمندان آسیب‌دیده باید برای رفع عدم تطابق خود تا سپتامبر به SSA مراجعه کنند. 29، 2023.

مدار نهم موافقت کرد که پرونده وضعیت محافظت شده موقت را تکرار کند – دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم با رسیدگی مجدد به یک پرونده موافقت کرده است. راموس در مقابل مایورکاس، توسط گیرندگان وضعیت محافظت شده موقت (TPS) و فرزندان آنها ثبت شده است، بنابراین حداقل یک مهلت موقت به حدود 300000 گیرنده TPS تحت تاثیر قرار می دهد.

دايره چهارم رد دادخواست كارفرما براي مدير اجرايي چند مليتي را تاييد كرد – دادگاه متذکر شد که برای تعیین اینکه آیا یک کارمند کار می کند یا در یک نقش مدیریتی یا اجرایی کار می کند، کارفرمای حامی باید فهرست دقیقی از وظایف مرتبط با شغلی که ذینفع فرضی انجام می دهد یا انجام داده است ارائه دهد. توضیحات کلی یا مبهم کافی نیست.

ایالات متحده و مکزیک یادداشت تفاهم در مورد کارگران خارجی موقت امضا ،د و، کار گزارش داد: ایالات متحده و مکزیک یادداشت تفاهمی برای تقویت حمایت از کارگران شرکت کننده در برنامه های موقت کارگران خارجی امضا ،د.

افسر ارشد دادرسی اداری از Amicus در مورد تقلب در اسناد مرتبط با مهاجرت درخواست می کند – و، دادگستری از عموم علاقمندان دعوت کرده است تا در مورد این سوال که آیا استفاده آگاهانه از یک سند جعلی، جعلی، تغییر یافته یا ساختگی نادرست برای استخدام و تکمیل فرم تایید صلاحیت استخدامی فرم I-9، خلاصه‌ای از amicus curiae ارسال کنند. به منزله «تخلف مستمر» برای مدت زمان استخدام است.

شرکت در اخبار

جزئیات:

بازگشت به بالا

بولتن ویزای مارس شامل به‌روزرس،‌هایی درباره در دسترس بودن ویزا در ماه‌های آینده است

بولتن ویزای و، امور خارجه برای مارس 2023 شامل به‌روزرس،‌هایی درباره در دسترس بودن ویزا در دسته‌های مختلف، از جمله عقب‌نشینی‌های احتمالی در ماه‌های آینده است:

  • در دسترس بودن ویزا در دسته ترجیحی EB-2 برای همه کشورها (از جمله چین و هند): استفاده بیشتر از تعداد مورد انتظار، بیشتر به دلیل ادامه پرونده های جدید توسط متقاضیان از همه کشورها با تاریخ های اولویت زودتر از تاریخ های اقدام نهایی تعیین شده، نیاز به اصلاح دارد. اقدامی در ماه‌های آینده برای نگه داشتن تعداد استفاده در حدا،ر مجاز طبق محدودیت سالانه سال مالی 2023.
  • در دسترس بودن ویزا در دسته ترجیحی EB-3: افزایش تقاضا در دسته سوم استخدام ممکن است نیاز به تعیین تاریخ اقدام نهایی جه، (از جمله مکزیک و فیلیپین) در ماه های آینده داشته باشد.
  • پسرفت بیشتر در رده ترجیحی EB-4: استفاده از تعداد و تقاضا در این دسته همچنان در حال افزایش است، که این امر مست،م عقب نشینی بیشتر تاریخ های اقدام نهایی و تاریخ های ثبت درخواست است.
  • بازگشت به عقب دسته ترجیحی EB-5 تاریخ اقدام نهایی برای هند: برای ماه مارس، تاریخ اقدام نهایی برای دسته EB-5 بدون رزرو برای هند در 01JUN18 تعیین شده است.

بولتن همچنین اشاره می کند که مرکز ملی ویزا ارائه کرده است مجموع متقاضیان در دسته بندی های محدود عددی مختلف برای پردازش در پست های خارج از کشور ثبت شده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

E-Verify بازه‌های زم، را برای رفع برخی ناهماهنگی‌های تامین اجتماعی توصیه می‌کند. آ،ین مهلت 29 سپتامبر 2023 است

E-Verify در 15 فوریه 2023 به کارفرمایان اطلاع داد که توصیه می کند کارمندان دارای موارد عدم تطابق آزمایشی E-Verify Social Security Administration (SSA) که در بازه های زم، مشخصی قرار دارند، از دفاتر SSA محلی خود در محدوده تاریخ ترجیحی بازدید کنند:

E-Verify گفت که این بازه‌های زم، «توصیه می‌شود» و همه کارمندان آسیب‌دیده باید تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ برای رفع عدم تطابق خود از SSA بازدید کنند، در غیر این صورت پرونده‌های آنها یک عدم تأیید نهایی دریافت خواهد کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

مدار نهم موافقت کرد که پرونده وضعیت محافظت شده موقت را تکرار کند

دادگاه استیناف حوزه نهم ایالات متحده با رسیدگی مجدد به یک پرونده موافقت کرده است. راموس در مقابل مایورکاس، توسط گیرندگان وضعیت محافظت شده موقت (TPS) و فرزندان آنها ثبت شده است، بنابراین حداقل یک مهلت موقت به حدود 300000 گیرنده TPS تحت تاثیر قرار می دهد.

بی،ه اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در کالیفرنیای ج،ی (ACLU SoCal) توضیح داد که ذینفعان TPS و فرزندان شهروند آمریکایی آنها در سال 2018 پس از لغو TPS برای افراد از السالوادور، هائیتی، نیکاراگوئه و سودان، شکایت ،د. بعداً برای نپال و هندوراس. ACLU SoCal خاطرنشان کرد، اگرچه ،ت بایدن از آن زمان TPS را برای هائیتی و سودان مجدداً طراحی کرده است، ،ت این حمایت ها را برای چهار کشور دیگر تمدید نکرده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

دايره چهارم رد دادخواست كارفرما براي مدير اجرايي چند مليتي را تاييد كرد

الیزور اینترنشنال، شرکتی که محصولات شیشه ای زینتی تولید می کند، در سال 2018 یک درخواست گرین کارت مبتنی بر اشتغال را به منظور استخدام دائم C،cheng Ren، شهروند چینی، در ایالات متحده به ،وان یک مدیر اجرایی یا مدیر چند ملیتی ارائه کرد. خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) درخواست الیزور را رد کرد. الیزور و آقای رن به جای درخواست تجدیدنظر اداری، در دادگاه فدرال شکایت ،د و ش،ت خوردند. در 14 فوریه 2023، دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده برای بخش چهارم رد را تأیید کرد.

دادگاه خاطرنشان کرد که برای تعیین اینکه آیا یک کارمند کار می کند یا در یک نقش مدیریتی یا اجرایی کار می کند، خواهان (کارفرمای حامی) باید فهرست دقیقی از وظایف مرتبط با شغلی را که فرد انجام می دهد یا انجام داده است ارائه دهد. توضیحات کلی یا مبهم کافی نیست. دادگاه گفت، اما شرح شغل کامل کافی نیست. شرح همچنین باید نشان دهد که وظایف ذینفع بوده یا خواهد بود در درجه اول ماهیت مدیریتی یا اجرایی به ،وان مثال، اظهارات صرف، مانند مورد اینجا، مبنی بر اینکه ذینفع «رهبری مدیریتی و اجرایی برای عملکردهای بازاریابی/توسعه محصول ارائه کرده است» و «ابتکارات ،ب ،ب و کار جدید را اجرا کرده است»، برای مثال، کافی نیستند. دادگاه خاطرنشان کرد که مطالب ارسالی شرکت «پر از توضیحات کرکی بدون هر گونه ماده واقعی بود. در واقع، بیشتر شبیه مجموعه‌ای از یک خط مفید برای تهیه پیش‌نویس رزومه است تا توصیف م،ادار وظایفی که رن در واقع انجام می‌دهد.

دادگاه همچنین دریافت که درخواست آژانس برای شواهد تکمیلی در مورد “وظایف روزانه خاص” و “درصد زمان صرف شده برای هر وظیفه” من، است. دادگاه خاطرنشان کرد: «عدم ارائه مدارک از سوی یک شاکی در مورد وظایف خاص روزانه، مؤلفه مش، رد دادخواست‌های فرم I-140 توسط سازمان و بررسی دادگاه‌ها از این ردها را تشکیل می‌دهد.

این مورد به کارفرمایان یادآوری می کند که مزایای درخواست اقامت دائم I-140 برای یک مدیر اجرایی یا مدیر چند ملیتی از مزایای ویزای غیر مهاجرتی L-1A برای یک مدیر اجرایی یا مدیر چند ملیتی متمایز است. این شامل این واقعیت است که برای مزایای اقامت دائم I-140، یک کارفرما باید ثابت کند که ذینفع در خارج از کشور دارای یک سمت مدیر یا سطح اجرایی نیز بوده است، در حالی که این معیاری برای وضعیت/ویزای L-1A نیست.

جزئیات:

بازگشت به بالا

ایالات متحده و مکزیک یادداشت تفاهم در مورد کارگران خارجی موقت امضا ،د

و، کار گزارش داد که ایالات متحده و مکزیک یک یادداشت تفاهم (MOU) برای تقویت حمایت از کارگران شرکت کننده در برنامه های موقت کارگران خارجی امضا کرده اند.

تفاهم نامه شامل اقدامات مختلفی از جمله ترویج استخدام منصفانه و رعایت قو،ن، قو،ن و مقررات است. منع تبعیض؛ تقویت و افزایش مسئولیت‌پذیری، حقوق کار و شفافیت، از جمله از طریق بهبود آگاهی کارگران در مورد ساختار برنامه‌های H-2 و فرآیندهای کاربردی و حقوق آنها؛ برنامه ریزی و اجرای مش، آموزش های قبل و بعد از ورود در مورد قو،ن و مقررات ضد تبعیض کار و استخدام برای مقامات و افسران کنسولی. و کاوش در اشکال همکاری برای پلت فرم جدید مکزیک در زمینه تحرک نیروی کار.

این تفاهم نامه خواستار تشکیل جلسات سه ماهه سازمان های ،تی ذیربط برای نظارت بر اجرای قو،ن، قو،ن و مقررات استخدامی مربوط به کارگران موقت خارجی، از جمله از طریق نظارت و اجرای قو،ن کار، به منظور پاسخگویی کارفرمایان و عوامل آنها در قبال تخلفات و تخلفات است. از طریق تلاش برای اتصال کارگر، که آسیب یا استثمار را تجربه کرده‌اند به کمک و مراقبت در ایالات متحده و مکزیک.

جزئیات:

بازگشت به بالا

افسر ارشد دادرسی اداری از Amicus در مورد تقلب در اسناد مرتبط با مهاجرت درخواست می کند

مدیر ارشد دادرسی اداری و، دادگستری (CAHO) برای پرونده های مرتبط با مهاجرت، از افراد علاقه مند از مردم دعوت کرده است تا در مورد این سؤال خلاصه های amicus curiae را ارسال کنند:

آیا نقض 8 USC § 1324c(a)(2) برای استفاده آگاهانه از یک سند جعلی، جعلی، تغییر یافته یا ساختگی نادرست به منظور استخدام و تکمیل فرم I-9 تأیید صلاحیت استخدام، یک “نقض مستمر” است. ” برای مدت زمان استخدام در کارفرمایی که سند به او ارائه شده است؟ یا آیا استفاده آگاهانه فقط در زمان ارائه سند برای به دست آوردن استخدام و تکمیل فرم I-9 تأیید صلاحیت استخدام انجام می شود؟ [Amicus Invitation No. 23-15-02]

جزئیات:

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

کوروش مهتا در 16 فوریه 2023 یک سخنران دعوت شده در AILA New York Chapter H-1B 101 CLE بود که در آن درباره مسائل اخلاقی ناشی از تمرین H-1B صحبت کرد.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/02/22/immigration-update-february-22-2023/