دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 17 اکتبر 2022


سرفصل ها:

DHS می گوید، کارفرمایان باید حتی پس از انقضای 31 اکتبر به استفاده از فرم فعلی I-9 ادامه دهند. ICE افزونه انعطاف پذیری I-9 را اعلام کرد – و، امنیت داخلی یک اطلاعیه ثبت فدرال برای اعلام فرم جدید I-9 هنگامی که در دسترس قرار گرفت منتشر می کند. اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده از تمدید انعطاف‌پذیری‌های فرم I-9 برای اولین بار در مارس 2020 تا 31 جولای 2023 خبر داد.

DHS برای تکمیل کلاهک H-2B با نزدیک به 65000 ویزا اضافی برای سال مالی 2023. کارگروه حفاظت از کارگران اعلام شد – مکمل H-2B شامل تخصیص 20000 ویزا برای کارگران از هائیتی، هندوراس، گواتمالا و السالوادور است. 44716 ویزای تکمیلی باقیمانده برای کارگران بازگشتی که ویزای H-2B دریافت کرده‌اند یا وضعیت H-2B را در یکی از سه سال مالی گذشته دریافت کرده‌اند، در دسترس خواهد بود.

DHS “فرایند اجرایی مهاجرت” جدیدی را برای ونزوئلا اعلام می کند – از جمله، روند جدید تا 24000 ونزوئلایی واجد شرایط را وارد ایالات متحده می کند و مجوز کار را برای آنها فراهم می کند. ،، که بدون مجوز از مرز بین بنادر ورودی عبور کنند، واجد شرایط نیستند.

DOL قانون نهایی بازنگری در مقررات صدور گواهینامه موقت کار را منتشر می کند – پس از بررسی نظرات دریافت شده در پاسخ به قانون پیشنهادی، و، پیشنهادات را به دو فعالیت قانون گذاری تفکیک کرد. این قانون اول همه قانون پیشنهادی را به جز روش نرخ دستمزد اثر نامطلوب (AEWR) در بر می گیرد. دوم به تغییرات مت،وژی AEWR می پردازد.

USCIS رهنمودهای خط مشی را در مورد EB-5 اصلاحات و قانون یکپارچگی 2022 صادر می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده رهنمودهای خط مشی مربوط به قانون EB-5 را صادر کرد که دادگاه فدرال در 22 ژوئن 2021 آن را لغو کرد.

CBP قانون نهایی را در مورد نمایندگان رسانه ای از چین که به دنبال ورود به ایالات متحده هستند منتشر می کند – این قانون حدا،ر مدت اقامت 90 روزه را برای نمایندگان خاصی از رسانه های اطلاعاتی خارجی از چین حذف می کند و به وزیر امنیت داخلی اجازه می دهد حدا،ر مدت اقامت را تا یک سال تعیین کند.

CBP برای پروازهایی که مسافران اوگاندا را حمل می کنند، محدودیت هایی برای ورود اعمال می کند – تا اطلاع ثانوی، گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده همه پروازها را به ایالات متحده که حامل افرادی هستند که اخیراً از اوگاندا سفر کرده اند یا در داخل آن حضور داشته اند، هدایت کرده است تا به یکی از پنج فرودگاه ایالات متحده برسند که اقدامات بهداشت عمومی را افزایش داده اند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS می گوید، کارفرمایان باید حتی پس از انقضای 31 اکتبر به استفاده از فرم فعلی I-9 ادامه دهند. ICE افزونه انعطاف پذیری I-9 را اعلام کرد

و، امنیت داخلی (DHS) در 11 اکتبر 2022 به کارفرمایان هشدار داد که باید به استفاده از فرم فعلی I-9، تأیید صلاحیت اشتغال، حتی پس از انقضای آن در 31 اکتبر 2022 و «تا اطلاع ثانوی» ادامه دهند. DHS اعلام کرد که یک اطلاعیه ثبت فدرال برای اعلام فرم جدید I-9 هنگامی که در دسترس قرار گیرد منتشر خواهد کرد.

همچنین، اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده تمدید انعطاف‌پذیری‌های فرم I-9 را برای اولین بار در مارس 2020 تا 31 ژوئیه 2023 اعلام کرد. این انعطاف‌پذیری‌ها شامل تعویق ا،امات حضور فیزیکی توسط DHS است که برای کارفرمایان و محل‌های کاری که از راه دور کار می‌کنند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS برای تکمیل کلاهک H-2B با نزدیک به 65000 ویزا اضافی برای سال مالی 2023. کارگروه حفاظت از کارگران اعلام شد

و، امنیت داخلی (DHS)، با مشورت و، کار (DOL)، در نظر دارد مقرراتی را صادر کند تا علاوه بر 66000، 64716 ویزای H-2B کارگر غیرکشاورزی موقت اضافی برای سال مالی 2023 در اختیار کارفرمایان قرار دهد. ویزای H-2B که به طور معمول در هر سال مالی در دسترس است.

مکمل H-2B شامل تخصیص 20000 ویزا برای کارگران هائیتی، هندوراس، گواتمالا و السالوادور است. 44716 ویزای تکمیلی باقیمانده برای کارگران بازگشتی که ویزای H-2B دریافت کرده‌اند یا وضعیت H-2B را در یکی از سه سال مالی گذشته دریافت کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. DHS گفت که مقررات این ویزاهای تکمیلی باقیمانده را برای کارگران بازگشتی بین نیمه اول تا نیمه دوم سال مالی اختصاص خواهد داد تا نیاز به کارگران فصلی اضافی را در نظر بگیرد، و بخشی از تخصیص نیمه دوم برای پاسخگویی به تقاضای کارگران در طول دوره اختصاص داده شده است. اوج فصل تابستان

DHS و DOL همچنین اعلام ،د که یک کارگروه حفاظت از کارگران جدید تشکیل شده توسط کاخ سفید تشکیل شده است. DHS توضیح داد که Task Force بر روی موارد زیر تمرکز خواهد کرد: (1) تهدیدات یکپارچگی برنامه H-2B. (2) آسیب‌پذیری‌های اساسی کارگران H-2B، از جمله توانایی محدود آن‌ها برای ، شغل سوء‌استفاده‌کننده بدون به خطر انداختن وضعیت مهاجرت‌شان. و (3) استفاده غیرمجاز از این برنامه برای جلوگیری از استخدام کارگران آمریکایی. DHS و DOL انواع گزینه های سیاست را ارزیابی می کنند و فرصتی را برای ذینفعان مربوطه فراهم می کنند تا ورودی ارائه دهند. در ماه‌های آینده، DHS همچنین قصد دارد اطلاعیه‌ای در مورد قو،ن پیشنهادی مربوط به برنامه‌های H-2 صادر کند. این آژانس گفت که قانون پیشنهادی شامل سیاست هایی می شود که حفاظت از کارگران H-2 را تقویت می کند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS “فرایند اجرایی مهاجرت” جدیدی را برای ونزوئلا اعلام می کند

در 12 اکتبر 2022، و، امنیت داخلی (DHS) اقدامات مش، با مکزیک را برای کاهش تعداد افرادی که به مرز ج، غربی می‌رسند و «ایجاد فرآیندی منظم‌تر و امن‌تر برای افرادی که از بحران انس، و اقتصادی در ونزوئلا فرار می‌کنند» اعلام کرد. ” این اقدامات شامل فرآیند جدیدی برای آوردن 24000 ونزوئلایی واجد شرایط به ایالات متحده و ارائه مجوز کار به آنها است. ،، که بدون مجوز از مرز بین بنادر ورودی عبور کنند، واجد شرایط نیستند. DHS همچنین گفت که این فرآیند را «بدون اینکه مکزیک تلاش مستقل اما موازی خود را برای پذیرش بازگشت اتباع ونزوئلا که این فرآیند را دور می‌زنند و تلاش می‌کنند به طور نامنظم وارد شوند، اجرا نمی‌کند».

برای واجد شرایط بودن، ونزوئلایی ها باید:

  • یک حامی در ایالات متحده داشته باشید که حمایت مالی و سایر موارد را ارائه دهد.
  • گذراندن غربالگری و بررسی بیومتریک و بیوگرافی امنیت ملی و امنیت عمومی؛ و
  • وا،یناسیون کامل و سایر ا،امات بهداشت عمومی.

ونزوئلایی ها واجد شرایط نیستند اگر:

  • در پنج سال گذشته دستور ،وج از ایالات متحده صادر شده است.
  • بدون مجوز از مبادی ورودی پس از 12 اکتبر 2022 عبور کرده اند.
  • پس از تاریخ اعلام به طور نامنظم وارد مکزیک یا پاناما شده باشند، یا مقیم دائم یا تابعیت دوگانه هر کشور دیگری به جز ونزوئلا هستند، یا در حال حاضر در هر کشوری دارای وضعیت پناهندگی هستند. یا
  • وا،یناسیون و سایر ا،امات بهداشت عمومی را تکمیل نکرده باشید.

DHS گفت اطلاعات تکمیلی “در روزهای آینده” در صفحه “فرآیند برای ونزوئلایی ها” خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. برخی از ونزوئلایی‌هایی که قبلاً در مسیر ایالات متحده بوده‌اند، گفته‌اند که سیاست جدید آنها را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد و به نفع ،، است که از وضعیت مالی خوبی برخوردارند یا دارای ارتباط خوبی هستند. برخی پیاده هستند و همه چیزهایی را که برای پیاده روی داشتند فروختند. ،ن زده می شود که 180000 ونزوئلایی در سال جاری از طریق مرز با مکزیک وارد ایالات متحده شده اند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DOL قانون نهایی بازنگری در مقررات صدور گواهینامه موقت کار را منتشر می کند

و، کار (DOL) یک قانون نهایی را در 12 اکتبر 2022 منتشر کرد که مقررات خود را در مورد صدور گواهی اشتغال به کار کارگران غیرمهاجر در استخدام موقت کشاورزی و اجرای تعهدات مربوط به کارفرمایان کارگران H-2A و کارگران شاغل مشابه تجدید نظر می کند. در ایالات متحده.

پس از بررسی نظرات دریافت شده در پاسخ به قانون پیشنهادی، و، پیشنهادات را به دو قانون تفکیک کرد. این قانون اول تقریباً تمام قانون پیشنهادی را به جز روش نرخ دستمزد اثر نامطلوب (AEWR) در بر می گیرد. دوم به تغییرات مت،وژی AEWR می پردازد.

قانون نهایی به حداقل استانداردها و شرایط استخدامی می پردازد که کارفرمایان باید به کارگران ارائه دهند. اختیارات DOL را برای استفاده از ابزارهای اجرایی، مانند حذف برنامه برای نقض اساسی ا،امات برنامه، گسترش می دهد. فرآیندی را مدرن می کند که طی آن و،خانه دستورات شغلی و درخواست های کارفرمایان را برای گواهینامه های موقت کار کشاورزی، از جمله استخدام کارگران ایالات متحده، دریافت و پردازش می کند. و استانداردها و رویه های تعیین نرخ دستمزد رایج را بازبینی می کند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS رهنمودهای خط مشی را در مورد EB-5 اصلاحات و قانون یکپارچگی 2022 صادر می کند

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) رهنمودهای خط مشی مربوط به قانون سرمایه گذار مهاجر EB-5 را صادر کرد که دادگاه فدرال در 22 ژوئن 2021 آن را لغو کرد. نکات مهم عبارتند از:

  • حذف مفاد خالی قانون EB-5؛
  • با افزودن اینکه متقاضی می‌تواند فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت را همزمان با فرم I-526، درخواست مهاجرت توسط سرمایه‌گذار مستقل، در صورتی که ویزای مهاجرت فوراً در دسترس باشد، ارسال کند.
  • بازنگری در میزان سرمایه گذاری و فرآیند تعیین منطقه اشتغال هدفمند؛ و
  • به روز رس، نام فرم I-526 در جلدهای 7 و 8 راهنمای سیاست USCIS از “دادخواست مهاجر توسط کارآفرین بیگانه” به “دادخواست مهاجر توسط سرمایه گذار مستقل” و افزودن ارجاع به فرم I-526E، دادخواست مهاجر توسط سرمایه گذار مرکز منطقه ای .

جزئیات:

انتشار USCIS، 11 اکتبر 2022.

EB-5 پرسش و پاسخ: EB-5 اصلاحات و یکپارچگی قانون 2022.

بازگشت به بالا

CBP قانون نهایی را در مورد نمایندگان رسانه ای از چین که به دنبال ورود به ایالات متحده هستند منتشر می کند

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) قانون نهایی را در 13 اکتبر 2022 منتشر کرد که حدا،ر مدت اقامت 90 روزه را برای برخی از نمایندگان رسانه های اطلاعاتی خارجی از چین حذف می کند و به وزیر امنیت داخلی اجازه می دهد حدا،ر مدت اقامت را تعیین کند. اقامت، تا یک سال

قانون نهایی برای اتباع خارجی اعمال می‌شود که به‌،وان نماینده رسانه‌های اطلاعاتی خارجی به‌،وان نماینده رسانه‌های اطلاعاتی خارجی به‌دنبال ورود به ایالات متحده در وضعیت غیرمهاجرتی «I» هستند و گذرنامه‌ای صادر شده توسط جمهوری خلق چین (PRC)، به استثنای ویژه هنگ‌کنگ ارائه می‌کنند. دارندگان پاسپورت منطقه اداری (SAR) یا ماکائو SAR.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP برای پروازهایی که مسافران اوگاندا را حمل می کنند، محدودیت هایی برای ورود اعمال می کند

تا اطلاع ثانوی، گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده (CBP) همه پروازها را به ایالات متحده که حامل افرادی هستند که اخیراً از اوگاندا سفر کرده اند یا در داخل اوگاندا حضور داشته اند، هدایت کرده است تا به یکی از پنج فرودگاه ایالات متحده که اقدامات بهداشت عمومی افزایش یافته را اجرا می کنند، برسند. این فرودگاه ها عبارتند از JFK، نیوآرک لیبرتی، واشنگتن-دا،، هارتسفیلد-،ون آتلانتا، و شیکاگو اوهار.

CBP فردی را به‌تازگی از اوگاندا سفر می‌کند، در صورتی که آن شخص از اوگاندا خارج شده باشد یا در طی 21 روز از تاریخ ورود یا تلاش برای ورود به ایالات متحده از اوگاندا خارج شده باشد. این اطلاعیه شامل خدمه و پروازهایی که فقط محموله دارند (بدون مسافر یا غیر خدمه) نمی باشد.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/10/17/immigration-update-october-17-2022/