دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی سیاست جدید برای محافظت از کودکان “سالخورده”.


خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) یک خبر جدید را اعلام کرد به روز رس، سیاست روز سه‌شنبه می‌تواند از فرزندان صاحبان کار موقت در مقابل ،وج از کشور در حالی که والدین آنها منتظر رسیدگی به کارت سبز هستند محافظت کند.

بسیاری از این کودکان به ،وان افراد زیر سن قانونی وارد ایالات متحده می شوند که والدین آنها دارای ویزای کار موقت هستند، مانند H-1B. کارفرمایان می توانند از والدین خود برای دریافت گرین کارت حمایت مالی کنند، اما عقب ماندگی طول، گرین کارت به این م،ی است که آنها اغلب سال ها برای دریافت اقامت دائم صبر می کنند. اگر کودک «پیر» شود و 21 ساله شود در حالی که والدین هنوز در ویزای کار موقت یا در انتظار گرین کارت هستند، کودک وضعیت قانونی خود را از دست می دهد.

بیش از 200000 فرزند دارندگان ویزای موقت که در ایالات متحده بزرگ شده‌اند در معرض خطر از دست دادن وضعیت قانونی خود در سن 21 سالگی هستند. آنها یا باید برای ویزای دیگری درخواست دهند، یا بدون وضعیت قانونی در ایالات متحده بمانند، یا آن را ، کنند. حدود 10000 نفر از این به اصطلاح “رویاپردازان مستند” هر سال پیر می شوند. با توجه به موسسه کاتو

قانون حمایت از کودکان که در سال 2002 تصویب شد، به کودکان اجازه می‌داد تا سن خود را در زم، که درخواست گرین کارت والدینشان در حال بررسی بود، «تجمیع» کنند. پیش از این، USCIS سن کودک را بر اساس نمودار “تاریخ اقدام نهایی” در بولتن ویزا مح،ه می کرد که به متقاضیان اجازه می دهد بدانند چه زم، می توانند برای گرین کارت درخواست دهند. به‌روزرس، جدید، که بلافاصله اعمال می‌شود، به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تاریخ قبلی در نمودار «تاریخ‌های تشکیل پرونده» برای دریافت کارت سبز اقدام کنند (اگر همه این‌ها گیج‌کننده به نظر می‌رسد، راهنمای بی‌حد و مرز در مورد درک بولتن ویزا را بررسی کنید).

به ،وان بخشی از به روز رس،، کودک، که قبلاً به دلیل سنشان از دریافت گرین کارت محروم شده بودند، می توانند نسبت به این تصمیم تجدید نظر کنند.


منبع: https://www.boundless.com/blog/new-policy-update-protect-aged-out-children/