دسته‌ها
اخبار

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در سال 2022-اصیل بخرید

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ در سال 2022-اصیل بخرید

همراه سیـب درخشان فعالیت خود را در زمینه ی واردات موبایل و خدمـات پس از فروش در راستای ارتقای خدمات پویا تر به هموطنان گرامی و با هدف بهبود و ارتقای عرضه محصولات اپل در ایران آغـاز نموده. ما با داشتن تیمی پویا و کارآمد تفاوتی شگرف در زمیـنه عرضه محصولات و خدمات پـس از فروش آن ایـجاد کردیم که رضایـت مندی بالای مشتریان مصداق بارز آن است. شرکت‌هایی مثل رپو، تسکو و حتی لاجیتک گزینه‌های ارزان و مناسبی در زمینه هدست های گیمینگ دارد که در مطلب زومجی می‌توانید جزییات آن‌ها را بخوانید.

  • با این برنامه شما می‌تواند ویژگی گردش DSEE را خاموش یا روشن کنید.
  • برای بازه ۲ میلیون تومان، هدفون Anker Air2 ، هدفون بی‌سیم سامسونگ گلکسی بادز ۲ و انکر ساندکور Q20 انتخاب‌های هوشمندانه‌ای هستند.
  • راحتی در این هدفون ها بیشتر با سختی گیره متصل به کاپ ها مشخص می شود.
  • کابل هدفون بازی TSCO TH 5155 هم پلاستیک اما با پوشش ضخیم است که مزیت آن، دوام بالاتر نسبت به کابل‌های نازک معمولی است.
  • خوشبختانه شما از طریق برنامه و EQ می‌توانید صدای خروجی را به طور کامل شخصی سازی کنید.

قاب همراه آن علاوه بر ایمن نگه داشتن هدفون، به عنوان ایستگاه شارژ نیز عمل می‌کند. کیفیت صدای بهترین هدفون بی سیم سامسونگ یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. همچنین طراحی فوق‌العاده و جذاب این محصول باعث شده تا در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شود. این محصول برای ورزشکاران و کسانی که مدت طولانی با تلفن صحبت می‌کنند مناسب است.

بهترین هدفون بی سیم بیش از ۴ میلیون تومان

قابلیت نویز کنسلینگ عالی درحد wh1000xm4 بزرگ که روی گوشی هست تشکر از دیجی کالا و تامین کننده برای ارسال به موقع. به نظر من اصلی ترین مشکل این دستگاه نداشتن نشانگر مقدار شارژ کیس هست که ممکنه تموم بشه و متوجه نشدید. هدفون های بلوتوثی معمولا برای سهولت در حمل، گوشی های کوچکی دارند و ممکن است که به خوبی روی گوش کاربر قرار asilbekharid نگیرند. اگر سایز و ابعاد گوشی های یک هدفون برایتان مهم است، هدفون مدل TH 5346 از برند تسکو انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. طراحی گوشی های این هدفون برخلاف اکثر هدفون های بلوتوثی ارزان، کاملا گرد و دایره ای نیست و مقداری بزرگتر از آنها است، همین موضوع باعث می شود که بهتر روی گوش قرار بگیرد.

بهترین لپ تاپ برای فیلم دیدن و وب گردی؛ انتخابی هوشمندانه و اقتصادی

اما نکته‌ای که باید آن را به خاطر بسپارید این است که به خواندن یک نقد بسنده نکنید. شاید نقدهای دیگری نیز وجود دارند که چراغ روشنی باشد برای شما که در شلوغی این بازار پر آب و رنگ بتوانید کالای مدنظر خود را بیابید. ایرپادز مکس اپل دارای دستیار صوتی و کنترل‌گر لمسی بر روی گوشی‌ها برای انجام تنظیمات لازم است و با داشتن میکروفون‌های مجهز به فناوری بیم‌فورمینگ بهترین کیفیت برقراری تماس صوتی را دارد. از نظر ما دو مدل Mi Earphones 2 Pro و buds 3 بهترین هدفون های شیائومی در رنج 1 میلیون تومان هستند.

دیگر لازم نیست نگران حذف جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری از گوشی‌های هوشمند باشید؛ چراکه در این راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی می‌کنیم. هایپر ایکس برندی آمریکایی هست که در زمینه تولید انواع محصولات گیمینگ، هدفون های گیمینگ و لوازم جانبی کامپیوتر ها فعالیت میکند. از جمله بهترین هدفون های گیمینگ که در سال های اخیر این کمپانی به بازار عرضه کرده هدفون سیم دار گیمینگ هایپر ایکس مدل Cloud Alpha هست.