دسته‌ها
اخبار

برخی از اصول مهاجرت تجاری به ایالات متحده در سال 2023


ایالات متحده کشوری با فرصت های عالی به خصوص برای افراد تجاری است. کشوری که دارد قوی ترین اقتصاد جهان الهام بخش مردم برای آمدن به اینجا، ایجاد یک تجارت و رونق است.

همراه با کشش قوی رویای آمریکایی، دموکراسی دیرینه و قو،ن مالیاتی نسبتاً چابک این کشور را ساخته است. مطلوب برای کارآفرینان. راه اندازی یک ،ب و کار در ایالات متحده آسان تر از بسیاری از جاهای دیگر در جهان است.

اگرچه راه اندازی ،ب و کار خود چالش برانگیز است، اما مزایای زیادی نیز دارد. شما رئیس خود هستید، به این م،ی که وقت خود را صرف ساختن ،ب‌وکاری می‌کنید که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به آن علاقه‌مند هستید، نه فقط به خاطر حقوق.

شکی نیست که باید برای مق، با چالش های مختلف در راه آماده باشید. همه ما تأثیر همه گیری جه، را دیدیم! اما، با توجه به اینکه همه ما نیاز به کار در یک اقتصاد دیجیتالی تر داریم، این چالش می تواند به م،ای امکانات جدیدی باشد، مانند ایجاد یک استارتاپ کاملا آنلاین.

ارائه یک ایده تجاری خوب می تواند سخت باشد، بدون شک. وقتی با مشتریان احتمالی صحبت می‌کنم، اغلب به آنها توصیه می‌کنم که به چیزی که در مورد آن آگاه و علاقه‌مند هستید فکر کنند – این می‌تواند به شما اشاره‌ای بدهد که از کجا شروع کنید. پس از توسعه ایده ،ب و کار خود، می تو،د نگاهی به اطراف بیندازید و ببینید که آیا تقاضا برای نوع خدمات یا محصولی که می خواهید ارائه دهید وجود دارد یا خیر.

با توجه به اقتصاد جه،، ممکن است به سمت یک شرکت بازاریابی دیجیتال، یک آژانس طراحی گرافیک، یک ،ب و کار کپی‌نویسی یا ارائه محتوا، یا حتی با باز شدن دوباره جهان، یک شرکت گردشگری پایدار نگاه کنید.

خوب، اما چه گزینه هایی برای راه اندازی ،ب و کار در ایالات متحده وجود دارد؟ قانون مهاجرت آمریکا با کارآفرینان چگونه رفتار می کند؟

یک پاسخ ساده برای آن وجود دارد – برای اینکه بتو،د شرکت خود را در اینجا راه اندازی کنید، لازم نیست شهروند آمریکایی باشید یا حتی در ایالات متحده اقامت داشته باشید. چندین برنامه ویزا اعمال می شود و برخی از آنها منجر به اقامت دائم می شوند. ما نگاهی دقیق تر به برخی از برنامه های مهاجرت تجاری خواهیم داشت که می توانند به شما در پیاده سازی و توسعه ایده های تجاری خود در ایالات متحده کمک کنند.

ویزای E-2

این برنامه ویزا به اندازه برخی دیگر از ویزاهای تجاری ایالات متحده به سرمایه گذاری نیاز ندارد. نکته کلیدی این است که شما باید شهروند کشوری باشید که در توافقنامه معاهده ایالات متحده ثبت نام کرده است. تقریباً 80 عضو معاهده وجود دارد. با توجه به شرایط ویزای E-2 شما باید 100000 دلار در تجارت خود در ایالات متحده سرمایه گذاری کنید. این برنامه ویزا به خانواده شما اجازه می دهد تا با شما به ایالات متحده نقل مکان کنند. ویزای E-2 معمولا به مدت 5 سال اعطا می شود.

می تو،د در مورد مشخصات ویزای E-2 در یک نمونه زنده اطلاعات بیشتری ،ب کنید. در این ویدئو مطالعه موردی، داستان زندگی یک مهندس نرم افزار کانادایی الاصل و پدر 4 فرزند – مایکل را خواهید دید که قبلاً به ،وان متخصص فناوری اطلاعات در کانادا کار می کرد و اکنون یک تاجر موفق در میامی است. وقتی همه‌گیری کووید-19 شروع شد، او فهمید که زمان آن فرا رسیده است که همه چیز را رقم بزند. او در زندگی خود چرخشی کرد و یک کافه در فلوریدا ،ید. مایکل سپس برای ویزای E-2 درخواست داد و با خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کرد.

ویزای L-1

ویزای L-1 یک ویزای غیر مهاجرتی برای مدیران چند ملیتی، مدیران اجرایی یا افرادی با دانش تخصصی است. همچنین به یک شرکت خارجی اجازه می دهد تا به ایالات متحده گسترش یابد. این شرکت می تواند یک مدیر اجرایی یا یک مدیر را برای ایجاد یک دفتر وابسته به ایالات متحده بفرستد. این برنامه مهاجرت تجاری دارد معیارهای خاص که باید ارضا شوند

به ،وان یک متقاضی می تو،د همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود را به ایالات متحده بیاورید ویزای L-1 تا 7 سال قابل تمدید است.

ویزای EB-5

این برنامه سرمایه گذار مهاجر ایالات متحده است و مقدار سرمایه گذاری آن زیاد است: بیش از 1 میلیون دلار در ،ب و کار خودتان. شرط دیگر ایجاد 10 شغل تمام وقت دائمی برای کارگران آمریکایی است. مزیت اصلی این برنامه ویزا، به غیر از گرین کارت، این است که نه تنها شما، بلکه خانواده نزدیک شما (همسر و فرزندان زیر 21 سال شما) می توانند با شما به ایالات متحده نقل مکان کنند.

همانطور که می بینید، گزینه های متعددی برای صاحبان مشاغل و مدیران ارشد وجود دارد تا آینده خود را بسازند، قانون مهاجرت آمریکا به زبان ساده پیچیده است، اما یک وکیل مهاجرت خوب می تواند از گزینه های شما صحبت کند و شما را برای موفقیت آماده کند.

***

اعضای AILA علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های مهاجرت تجاری ممکن است موارد زیر را مفید بدانند:

کارآفرینان ملی خارجی: رویکردهای خلاقانه برای توسعه استراتژی مهاجرت

گزینه های مهاجرت برای سرمایه گذاران و کارآفرینان، ویرایش چهارم.

گزینه های غیر مهاجر برای کارآفرینان

گزینه های گرین کارت برای کارآفرینان


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2023/01/27/some-basics-of-business-immigration-to-the-u-s-in-2023/