دسته‌ها
اخبار

بایدن قصد دارد پوشش مراقبت های بهداشتی را به رویاپردازان گسترش دهد



رویاپردازان نشانه اعتراض آمریکایی هستند

رئیس جمهور بایدن روز پنجشنبه اعلام کرد در نظر دارد پوشش یارانه ای مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد تا گیرندگان برنامه اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی (DACA) را شامل شود.

DACA به 800000 جو، که در دوران کودکی به طور غیرقانونی به ایالات متحده آورده شده اند اجازه می دهد تا در ایالات متحده زندگی و کار کنند. این برنامه وضعیت قانونی اعطا نمی کند، با این حال، دسترسی به خدمات اجتماعی را برای به اصطلاح Dreamers دشوار می کند.

پیشنهاد و، بهداشت و خدمات انس، (HHS) به گیرندگان DACA اجازه می دهد تا در یک طرح مراقبت های بهداشتی از طریق Medicaid یا قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) ثبت نام کنند.

آیا می خواهید در خبرنامه هفتگی ما که همه امور مربوط به مهاجرت را پوشش می دهد ثبت نام کنید؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید

از توجه شما به خبرنامه ما متشکریم!

ما در دسترس خواهیم بود.

انتظار می رود HHS قانونی را معرفی کند که تعریف “حضور قانونی” را گسترش می دهد تا شامل ذینفعان DACA برای پوشش یارانه ای شود.

بایدن در ویدئویی گفت: «ما باید به رویاپردازان فرصت‌ها و حمایتی که شایسته آن‌ها هستند بدهیم به توییتر ارسال کرد. “مراقبت از سلامت باید یک حق باشد، نه یک امتیاز.”

یک قاضی فدرال در سال 2021 حکم داد که این برنامه غیرقانونی است و اولین بار متقاضیان DACA را از درخواست منع کرد. آینده این برنامه نامشخص است در حالی که همان قاضی قانونی بودن نسخه جدیدی از قانون را که سال گذشته اجرایی شد بررسی می کند.

بایدن در این بی،ه ویدئویی گفت: «ما به انجام هر کاری که می تو،م برای محافظت از رویاپردازان ادامه خواهیم داد و کنگره را تحت فشار قرار می دهیم تا به آنها و خانواده هایشان راهی برای شهروندی و در نهایت آرامشی که همه آنها سزاوار آن هستند بدهد.»


بی حد و حصر – برای افرادی که خواهان تخصص هستند
وکیل مهاجرت، نه بر،ب قیمت.




منبع: https://www.boundless.com/blog/biden-expand-healthcare-coverage-daca/