دسته‌ها
اخبار

اصول تشکیل پرونده مالیات برای مهاجران


مهاجری که مالیات را ثبت می کند

امروز ما یک پست مهمان از MYRA، شرکتی که خدمات برنامه ریزی مالی مجازی، مدیریت سرمایه گذاری و آماده سازی مالیات را برای مهاجران ارائه می دهد. چه در حال شروع کار باشید، چه وارد میانسالی شده اید، چه در حال استقرار یا نزدیک شدن به بازنشستگی هستید، آنها اینجا هستند تا در هر مرحله از سفر مالی شخصی به شما کمک کنند!


اگر شما یک مهاجر هستید که در حال حاضر در ایالات متحده کار می کند، ممکن است تعجب کنید که آیا م،م به پرداخت مالیات بر درآمد فدرال هستید یا خیر.

پاسخ این است که مهاجران مالیات می پردازند و اغلب مجبورند برای اولین بار با انبوهی از مشکلات منحصر به فرد مانند موانع زب، و ثبت مالیات دست و پنجه نرم کنند.

به دلیل عدم اطمینان پیرامون همه گیری ویروس کرونا، مهاجران ممکن است در مورد ثبت مالیات حتی بیشتر احساس ترس کنند. خبر خوب این است که ،ت مهلت تشکیل پرونده مالیاتی را تمدید کرده است.

اظهارنامه مالیات بر درآمد فردی فدرال برای سال مالیاتی 2019 باید در تاریخ 15 ژوئیه 2020 یا قبل از آن انجام شود. با این حال، حتی با وجود زمان اضافی تخصیص داده شده، ممکن است مهاجران هنوز در مورد این روند سؤالاتی داشته باشند و برای تعیین ضرب الاجل نیاز به کمک داشته باشند.

برای اینکه این روند کمی آسان‌تر شود، این راهنمای جامع برای ثبت مالیات برای مهاجران ایجاد کرده‌ایم.

چه ،ی باید مالیات را ثبت کند؟

مهاجران از مالیات خود فرار می کنند.

شهروندان ایالات متحده تنها ،، نیستند که م،م به پرداخت مالیات هستند. مهاجر، که مجاز به کار در ایالات متحده هستند باید همان مالیات بر درآمد ایالتی و فدرال را بپردازند که شهروندان پرداخت می کنند.

خدمات درآمد داخلی (IRS) اقامت را به روشی متفاوت از قانون مهاجرت ایالات متحده تعریف می کند. برای اه، مالیاتی، کارگران به ،وان بیگانگان مقیم یا غیر مقیم طبقه بندی می شوند.

بیگانگان ،ن

اگر شهروند ایالات متحده نیستید، IRS شما را یک بیگانه مقیم می‌داند، برای اه، مالیاتی، اگر یکی از آزمون های زیر را قبول کنید:

  • تست گرین کارت: خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) به شما یک کارت ثبت نام خارجی یا “گرین کارت” می دهد که به شما اجازه می دهد به ،وان یک مهاجر در ایالات متحده اقامت دائم داشته باشید.
  • تست حضور قابل توجه: حداقل 31 روز در طول سال جاری و 183 روز در طول دوره سه ساله که شامل سال جاری و دو سال قبل می شود، به صورت فیزیکی در ایالات متحده حضور داشته اید.

شرایط تشکیل پرونده برای اتباع بیگانه مقیم مانند شهروندان ایالات متحده است.

بیگانگان غیر مقیم

طبق گزارش IRS، یک بیگانه غیر مقیم، غیر شهروندی است که “آزمون گرین کارت یا آزمون حضور قابل توجهی را گذرانده باشد.”

افرادی که شهروند ایالات متحده نیستند و واجد شرایط هیچ یک از این آزمون ها نیستند، در صورتی که صاحب ،ب و کاری در ایالات متحده هستند یا درآمدی در ایالات متحده دارند که توسط کارفرمای آنها به اندازه کافی مالیات نگرفته، م،م به ارائه اظهارنامه مالیاتی هستند. دارندگان ویزای موقت همچنین ممکن است بخواهند که اظهارنامه مالیات بر درآمد را برای دریافت بازپرداخت در نظر بگیرند مالیات ،ر شده.

W-4 چیست؟

اگر در ایالات متحده کار می کنید، کارفرمای شما از شما می خواهد که فرم W-4 را تکمیل کنید. فرم‌های W-4 تعیین می‌کنند که چه مقدار مالیات از درآمد شما ،ر می‌شود. این با هر چیزی که از خود ،ب می کنید متفاوت خواهد بود درآمد غیرفعال H-1B.

فرم W-4 شامل برگه‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا بفهمید که چه تعداد «کمک هزینه» باید درخواست کنید. هر کمک هزینه ای که دارید مبلغی را که از حقوق شما برداشته می شود کاهش می دهد. ممکن است یک کمک هزینه برای خود، یکی برای همسر، و یکی برای هر وابستگ، که ادعا می کنید داشته باشید.

نحوه پرداخت مالیات در ایالات متحده

برخی از کشورها به ،ت اجازه می دهند که مالیات را بدون هیچ گونه ا،امی برای تشکیل پرونده شخصی ،ر کند. روند در ایالات متحده پیچیده تر است.

برای مثال، ممکن است ند،د که در نتیجه چه تعهداتی مالیاتی خواهید داشت سرمایه گذاری در مناطق فرصت، مشاغل آزاد یا نگهداری دارایی های خارجی که باید گزارش دهید.

در اینجا لیستی از تمام مواردی که برای ثبت مالیات به آنها نیاز دارید آمده است:

SSN یا ITIN

فقط در صورتی می‌تو،د مالیات بپردازید که شماره تامین اجتماعی (SSN) یا شماره شناسایی مالیات‌دهنده فردی (ITIN) داشته باشید. افرادی که توسط و، امنیت داخلی اجازه کار در ایالات متحده را دارند، می توانند قبل از ورود به ایالات متحده برای شماره تامین اجتماعی درخواست دهند.

همچنین می تو،د به دفتر تامین اجتماعی مراجعه کرده و “درخواست کارت تامین اجتماعی” را تکمیل کنید (فرم SS-5). شما باید مدارکی ارائه دهید که هویت، وضعیت مهاجرت مجاز به کار و سن شما را ثابت کند.

اگر واجد شرایط دریافت شماره تامین اجتماعی نیستید، می تو،د با ارسال یک شماره شناسایی مالیات دهندگان فردی درخواست دهید فرم W-7 (به طور رسمی به نام “برنامه شماره شناسایی مالیات دهنده فردی IRS”). شما باید این را به همراه مدارکی که وضعیت خارجی و هویت شما را ثابت می کند به IRS ارسال کنید.

کدام فرم ها را باید بایگ، کرد

فرم های مالیاتی که برای ثبت مالیات استفاده می کنید بستگی به این دارد که آیا شما دارنده گرین کارت هستید یا با ویزای موقت در ایالات متحده هستید.

دارندگان گرین کارت استفاده کنید فرم 1040 (که رسماً “بایگ، مالیات بر درآمد فردی ایالات متحده” نامیده می شود)، همان فرمی که شهروندان ایالات متحده استفاده می کنند. فرم 1040 معمولاً در 15 آوریل هر سال ارائه می شود. با این حال، به دلیل شیوع COVID-19، IRS مهلت ثبت نام مالیات را تا 15 جولای 2020 تمدید کرد.

افرادی که ویزای موقت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را با استفاده از فرم 1040-NR (به طور رسمی با نام «بایگ، مالیات بر درآمد خارجی غیر مقیم ایالات متحده»). همچنین مهلت تکمیل این فرم تا 15 جولای 2020 تمدید شده است.

گزارش درآمد از خارج از ایالات متحده

بسیاری از افراد حتی پس از شروع کار در ایالات متحده، از خارج از ایالات متحده درآمد دریافت می کنند، دارندگان گرین کارت باید درآمد خارج از کشور را در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش دهند.

ممکن است بتو،د بخشی از این درآمدها را از درآمد مالیاتی خود حذف کنید. برای اطلاع از واجد شرایط بودن و میزان حذف، استفاده کنید فرم 2555 (به طور رسمی “درآمد ،ب شده خارجی” نامیده می شود).

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که باید پرداخت کنید مالیات ،وج اگر تصمیم به ، ایالات متحده دارید.

مزایای پرداخت مالیات

تسلیم اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات در ایالات متحده به این م،ی نیست که افرادی که ویزای موقت دارند و کارگران فاقد مدرک می توانند از مزایای تامین اجتماعی بهره مند شوند.

با این وجود، پرداخت مالیات هنوز مزایایی دارد:

  • نشان می دهد که از قو،ن مالیاتی فدرال پیروی می کنید
  • برای افرادی که امیدوارند برای گرین کارت یا شهروندی ایالات متحده درخواست دهند، “خصلت اخلاقی خوب” را ثابت می کند
  • مدارک حضور و سابقه اشتغال در ایالات متحده
  • مزایای مالیاتی (به ،وان مثال، اعتبار مالیاتی کودک)
  • بیمه اعتبارات مالیاتی حق بیمه برای کودک، که شهروند ایالات متحده هستند

به ،وان یک مهاجر برای ثبت مالیات کمک بگیرید

یک مهاجر برای ثبت مالیات کمک می گیرد.

IRS دارای یک کمک مالیات بر درآمد داوطلبانه (VITA) برنامه‌ای که به مالیات‌دهندگ، کمک می‌کند که توانایی پرداخت مالیات را ندارند، به کمک مترجم نیاز دارند یا در مورد درخواست ITIN سؤالی دارند.

شما می تو،د با مراجعه به سایت VITA از سایت آمادگی مالیاتی رایگان IRS و کد پستی خود را وارد کنید.

قبل از بازدید از وب سایت، حتماً آن را مطالعه کنید نشر 3676-ب بنابراین می تو،د در مورد خدماتی که VITA ارائه می دهد بیشتر بد،د. همچنین، بررسی کنید چی بیارم همراه شماست تا بتو،د تمام مدارکی را که برای درخواست نیاز دارید جمع آوری کنید.

همانطور که COVID-19 گسترش می یابد، ممکن است به خصوص در چشم انداز ثبت مالیات خود احساس ترس کنید. اگر نگر، دارید، در تماس با یک متخصص مالیاتی واجد شرایط درنگ نکنید. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا فرآیند را درک کنید، مطمئن شوید که همه ،رهای قابل اجرا را دریافت می‌کنید و شما را در مسیر درست حرکت رو به جلو هدایت می‌کنند.


منبع: https://www.boundless.com/blog/immigrants-filing-taxes/