دسته‌ها
اخبار

اخبار بی کران هفتگی مهاجرت: 10 فوریه 2023


نزدیک به 1000 کودک مهاجر از والدین جدا شده اند

نزدیک به 1000 کودکان مهاجر از هم جدا شدند در مرز ایالات متحده و مکزیک در دوران ،ت ترامپ هنوز به خانواده های خود ملحق نشده اند.

،ت بایدن اخیراً اذعان کرده است که برای حمایت از خانواده‌های جدا شده در مرز، از جمله تطبیق خانواده‌های آسیب‌دیده با خدمات اجتماعی و افزایش دسترسی به منابع بهداشت روان، باید کارهای بیشتری انجام شود.

آنچه بایدن در طول سخنر، خود درباره مهاجرت گفت

رئیس جمهور بایدن در جریان سخنر، خود در روز سه شنبه، علیرغم فشار شدید جمهوری خواهان برای حل بحران در مرز ج،ی، در مورد مهاجرت بسیار اندک صحبت کرد.

بایدن به جای اصرار برای اصلاحات مهاجرتی گسترده، از کنگره خواست حداقل لوایح خاصی را تصویب کند، از جمله مسیری برای شهروندی برای Dreamers، دارندگان TPS، کارگران مزرعه و کارگران ضروری.

نظارت جمهوری خواهان وزیر DHS مایورکاس تشدید می شود

نماینده اندی بیگز اعلام کرد روز چهارشنبه او مقالاتی را برای استیضاح الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، آ،ین جمهوری خواه که به دلیل مدیریت بحران در مرز ایالات متحده و مکزیک خواستار برکناری وی شد، ارسال خواهد کرد.

بیگز که این خبر را در یک کنفرانس خبری اعلام کرد، گفت که مایورکاس “اعتماد عمومی” را نقض کرده است.

کلاهبرداران متقاضیان آزادی مشروط بشردوستانه را هدف قرار می دهند

از زم، که ،ت بایدن یک برنامه جدید آزادی مشروط، که مهاجران ونزوئلا، کوبا، نیکاراگوئه و هائیتی را در صورت داشتن حامی مالی در ایالات متحده می پذیرد، کلاهبرداران فیس بوک و اینستاگرام متقاضیان امیدوار را شکار کرده اند.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هزاران دلار برای حمایت مالی از ،ی درخواست می‌کنند – زم، که کلاهبردار پول را دریافت کرد، ناپدید می‌شوند.


منبع: https://www.boundless.com/blog/boundless-weekly-immigration-news-arc،e-february-10-2023/