دسته‌ها
اخبار

آیا DHS می تواند با استفاده از فناوری Ice Bridge در داکوتاها در پول خود صرفه جویی کند؟


آیا و، امنیت داخلی می تواند از فناوری پل یخی جزیره دراموند برای صرفه جویی در هزینه در بندرهای ورودی کم استفاده خود در داکوتا استفاده کند؟ من معتقدم که می تواند.

قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، برخی اطلاعات پس زمینه مورد نیاز است.

در مورد بنادر ورودی، کارکنان ،ت ایالات متحده به ندرت از بنادر ورودی در مسیرهای ج، کانادا به داکوتای شمالی استفاده می کنند. گاهی اوقات این بنادر که هرکدام به طور متوسط ​​سه کارمند دارند، هشت ساعت در روز، هفت روز در هفته، در تمام سال باز هستند و تعداد کمی از آنها به چشم می خورد. دو شرکت کننده در ماه. خطرات تلاش بیگانگان غیرقانونی برای ورود به ایالات متحده از طریق بنادر هانا یا آمبروز (هر دو داکوتای شمالی)، حداقل در زمستان، بسیار ناچیز است.

در همین حال، همچنین در مرز شمالی، استفاده فصلی از یک پل یخی در ،مت بالایی دریاچه هورون در این زمان از سال وجود دارد که به افراد سوار بر خودروهای برفی اجازه می‌دهد از جزیره‌ای در کانادا، سنت جوزف، به دراموند کم‌جمعیت حرکت کنند. جزیره ای در ایالات متحده ظاهراً، مردم هر دو جزیره از سفرهای ماشین برفی که روی یخ می چرخند، زم، که به اندازه کافی یخ زده است برای انجام این کار در ایمن، یک لگد را دریافت می کنند. حتی یک نفر مسیرهایی را ایجاد می کند که گاهی با درختان کریسمس استفاده شده مشخص می شود تا یخ ایمن را شناسایی کند.

آیا برخی از ،، که به دراموند می‌روند، ماشین‌های برفی خود را رها می‌کنند، شش یا هفت مایل در سراسر جزیره پیاده روی می‌کنند، و سپس با قایق خودرویی به انتهای شرقی شبه‌جزیره فوق، میشیگان می‌روند تا به داخل ایالات متحده بروند؟ این از نظر تئوری ممکن است، اما بعید است. و چند نفر از بیگانگان غیرقانونی در کانادا می دانند که چنین مسیری برای چند هفته در هر زمستان وجود دارد؟ چند تا هیچ.

بنابراین، چه ارتباطی بین بندرهای ورودی کم استفاده در دشت های غربی و پل یخی جزیره دراموند وجود دارد؟

این فناوری صرفه جویی در نیروی کار خود ،ت است که در جزایر استفاده می شود نه در چمنزارها استفاده می شود گمرک و حفاظت از مرز اینگونه است ترافیک ماشین های برفی را مدیریت می کند:

برای استفاده [the ROAM] در برنامه، مسافران باید اطلاعات بیوگرافی خود را به همراه جزئیات حمل و نقل و سفر وارد کنند و سفر خود را برای بررسی CBP ارسال کنند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، یک افسر CBP ممکن است یک چت تصویری را آغاز کند. پس از بررسی سفر، مسافران یک اعلان فشار و یک ایمیل با تصمیم پذیرش خود دریافت خواهند کرد. اگر مشخص شود که بازرسی حضوری ضروری است، ممکن است سواران برفی به یک مکان جایگزین هدایت شوند، جایی که بازرسی توسط افسران CBP از Sault Ste تکمیل خواهد شد. ماری استفاده از ROAM در حال حاضر فقط برای سواران برفی که در منطقه شبه جزیره فوق، شرقی سفر می کنند محدود می شود.

به عبارت دیگر، ا،ریت قریب به اتفاق رانندگان و مسافران ماشین برفی هرگز افسر CPB را نمی بینند، و آژانس مجبور نیست این ورودی کم استفاده (و بی خطر) را به بخش بسیار دورافتاده ایالات متحده، افسر در مقر فرماندهی دوردست، پرسنل کند. می تواند این ROAMers را در بین انجام وظایف دیگر اداره کند.

چرا از همان تکنیک در هانا و آمبروز استفاده نمی کنید؟ اگر تیک مشکوک در ترافیک وجود داشته باشد، سیستم معمولی را می توان به سرعت بازیابی کرد. بهترین از همه استفاده از تکنیک ابداع شده است توسط CBP – و توسط برخی مقامات خارجی به آنها تحمیل نشده است.

و CBP می تواند نیم دوجین افسر را که اکنون اساساً حقوق خوبی دریافت می کنند اما بی فایده هستند، به مرز ج،ی منتقل کند، جایی که به شدت به آنها نیاز است.

ممکن است افسران از این پیشنهاد استقبال نکنند، اما جمعیت نسبتاً بزرگتری، مالیات دهندگان، اگر از آن اطلاع داشته باشند، از آن استقبال می کنند.




منبع: https://cis.org/North/Could-DHS-Save-Money-Using-Ice-Bridge-Technology-Dakotas