دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا و هزینه‌ انواع ویزاها کانگروز

اداره مهاجرت به استرالیا ویزاهایی متفاوتی برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور ارائه می‌دهد. استرالیا هم مانند اکثر کشورهای دنیا مسیر سرمایه گذاری را برای اعطای اقامت خود به مهاجران ایجاد کرده است اما باید بگوییم اداره مهاجرت استرالیا ویزای کارآفرینی از گروه سرمایه گذاری را ایجاد کرده است که شرایط بسیار مناسبی به نسبت ویزاهای سرمایه گذاری دیگر کشورها دارد. این مسیر نیز از سیستم امتیاز بندی پیروی می‌کند با این تفاوت که دارایی‌های شما نقش پررنگ‌تری را در افزایش امتیازات شما دارد و زبان جزء اولویت‌های اکثر ایالت‌های استرالیا نیست. اما اگر شما هم دارای یک بیزنیس با گردش مالی سالیانه مناسب هستید، مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و ویزای سرمایه‌ گذاری استرالیا می‌تواند یک گزینه قابل دسترس برای شما باشد. نظام تحصیلی در کشور استرالیا جزء برترین نظام های آموزشی در دنیا است.

  • این مبالغ جهت پوشش هزینه های بالای پزشکی که احتمال وقوع آن برای افراد سالخورده بیشتر است در نظر گرفته می شود.
  • لازم به ذکر است که رزومه شما باید مختصر و مفید و جامع باشد و تمامی شرایط شغلی شما را در بر داشته باشد.
  • این خبر خوبی است برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارند.
  • اما بصورت کلی از بین راه های مهاجرت شاید کم ریسک ترین روش ، مهاجرت کاری باشد.

سلام فریدون عزیز… در رابطه با هزینه ها و مباحثی از این قبیل میتونید با کارشناسان ارشد موسسه گفتکو نمایید . بسته به روش مهاجرتی و نوع ویزا، باید قبل یا بعد از ورود به استرالیا توانایی زبان خود را اثبات کنید. این خبر خوبی است برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارند. نرخ بیکاری پایین (5.6% طبق آخرین آمار ABS)، نیاز به مشاغل مختلف در حوزه‌های کاری متعدد، شاخص توازن کار و زندگی بالا (Work-Life Balance) و درآمد بالا از مهم‌ترین مزایای کار در استرالیا است.

بهترین روش برای مهاجرت به استرالیا

همچنین امکان جاب آفر را برای افراد دیگر فراهم می‌کند و که می توانید برای جایگاه های مختلف شغلی نیرو استخدام کنید. با پر کردن فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا در اسرع وقت منتظر تماس مشاوران متخصص پاسارگاد باشید. اگر سوالی در مورد مهاجرت به استرالیا داشتید و در این مطلب نبود می‌توانید از طریق قسمت کامنت بپرسید. اول از همه باید در نظر داشته باشید که شما می‌توانید مراحل مهاجرت را بدون داشتن وکالت قانونی به اتمام برسانید؛ اما این روند معمولا پیچیده است. از آنجایی که همیشه امکان اخراج یا جدا شدن شما از عزیزانتان وجود دارد؛ بنابراین مهم است که ببینید آیا هزینه نکردن برای وکیل مهاجرت ارزش این خطر را دارد یا نه. به خصوص وقتی که شما با همه قوانین و مقررات پیچیده مهاجرت آشنا نیستید.

آیا می‌توان اعضای خانواده را برای مهاجرت به استرالیا با خود برد؟

اگر به دنبال استفاده از بهترین روش موجود برای مهاجرت کاری به استرالیا هستید، بهتر است بگوییم ویزاهای 189، 190، 491 و 476 کاری استرالیا، چندی از بهترین گزینه‌ها برای این کار هستند. شرایط مد نظر برای بهره‌مندی از هر یک از این ویزاها تا حدودی متفاوت است. برای انتخاب روشی متناسب که شانس موفقیت در آن بالا باشد، بهتر است در ارتباط با روش‌های اخذ هر یک از این ویزاها بیشتر آشنا شوید.

همسر شما حتی می تواند شهروند کشور نیوزلند باشد و یا اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد. بله شما می‌توانید به عنوان نفر اصلی همسر و فرزندانتان را با خود به استرالیا ببرید. مهاجرت در عین تصورات خوب برای رسیدن به رویاها، پیشرفت، شادی، لذت مواردی مانند مشکلات، موانع، سختی‌ها و نگرانی‌های خود را هم دارد.

در ادامه مدرک زبان مورد نیاز استرالیا و مدارک مورد نیاز را هم بررسی می‌کنیم. افرادی که شرایط ویژه‌ای دارند و می‌خواهند پناهندگی استرالیا را بگیرند، می‌توانند برای اخذ این ویزاها اقدام کنند. کشور استرالیا را با توجه به نرخ پایین جرم و جنایت می توان جزو کشورهای امن جهان دانست. البته در سال های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت های مربوط به آن رو به افزایش است و این مسئله یکی از چالش های دولت استرالیا شده است. چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت 4 ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد.