دسته‌ها
اخبار

Canada’s Job Match Service – Canadim


کار در کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • همه چیز درباره خدمات مطابقت شغلی کانادا

مهاجرت به کانادامشاغل کاناداپیشنهاد کار

تاریخ انتشار: 14 نوامبر 2022

آ،ین به روز رس،: 17 نوامبر 2022


نویسنده: ربکا میجر

،ت کانادا دارای یک مسابقه شغلی خدماتی که به تطبیق برخی از کارگران خارجی با آگهی های شغلی ارسال شده توسط کارفرمایان کانادایی کمک می کند. به مسابقات با توجه به میزان سازگاری جوینده با یک شغل، از پنج امتیاز ستاره داده می شود.

ارزیابی رایگان

خدمات مطابقت شغلی کانادا چیست؟

مسابقه شغلی خدماتی که از طریق Job Bank of Ca،a، آگهی های شغلی کارفرمایان کانادایی را با مشخصات افراد جویای کار مطابقت دهید. این سرویس یک امتیاز ستاره به مسابقه در مقیاس یک تا پنج اختصاص می دهد. رتبه بندی ستاره در نظر می گیرد که نمایه هر کارجو با چه تعداد از معیارهای تبلیغاتی مطابقت دارد. یک ستاره یک تطابق جزئی است، در حالی که پنج ستاره تقریباً یک تطابق کامل است.

این سرویس هم یک حساب استاندارد و هم گزینه حساب پ، را ارائه می دهد. حساب استاندارد فقط از کاربران می خواهد که آدرس ایمیل خود را وارد کنند. از طرف دیگر، به علاوه کاربران حساب کاربری ایمیل و شماره بیمه اجتماعی یا شماره نمایه ا،پرس انتری خود را وارد می کنند.

Job Match چگونه کار می کند؟

جویندگان کار با استفاده از اعتبار و تجربه خود یک نمایه بانک کار ایجاد می کنند. هنگامی که یک کارفرمای کانادایی یک آگهی شغلی ارسال می کند، Job Match جویندگان کار را پیدا می کند که مشخصات آنها مطابق با شرایط آنها باشد. کارفرما می تواند “نمودار مقایسه” را مشاهده کند. این نمودار به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ببینند پروفایل چقدر با ا،امات شغلی مطابقت دارد.

پروفایل های جویندگان کار ناشناس باقی می مانند. کارفرمایان فقط می توانند تجربیات، مهارت ها و مدارک خود را مشاهده کنند. اگر کارفرمایی به پروفایل علاقه مند است، می تواند برای آن موقعیت دعوت نامه برای مصاحبه ارسال کند.

Job Match برای جویندگان کار ا،پرس اینتری

داوطلبان در است، ا،پرس اینتری می توانند یک حساب جستجوی کار ایجاد کنند. این یک فرصت عالی برای کارگران خارجی است تا با کارفرمایان کانادایی ارتباط برقرار کنند.

ترتیب کار قبل از ورود به کانادا برای ا،ر داوطلبان ا،پرس انتری اولویت بالایی دارد. نه تنها امنیت شغلی در انتظار شماست که به محض ورود شما آرامش می دهد، بلکه پیشنهاد شغلی می تواند تفاوت زیادی در شانس موفقیت شما ایجاد کند. یک پیشنهاد شغلی معتبر تا 200 امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) ارزش دارد.

Job Match ارتباط مستقیم با کارفرمایان کانادایی را برای جویندگان کار آسان تر می کند. با این حال، این بدان م،است که داشتن سابقه کار و آموزش کامل در پروفایل Job Bank مهمتر از همیشه است. ثبت نام در بانک کار در اسرع وقت نیز می تواند تفاوت زیادی در شانس موفقیت شما ایجاد کند زیرا در حال رقابت با سایر جویندگان کار هستید.

اگر شهروند یا مقیم دائم کانادا نباشید، برای ثبت پروفایل Job Bank باید در است، ا،پرس اینتری باشید. بنابراین، اگر واجد شرایط هستید، Job Match دلیل دیگری برای ثبت نام در اسرع وقت به ا،پرس اینتری است.

کارگران خارجی موقت

در بیشتر موارد، کارفرمایان کانادایی که می خواهند کارگران خارجی را استخدام کنند باید برای ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) درخواست دهند. قبل از اینکه بتوانند LMIA را تضمین کنند، کارفرمایان باید از Job Match برای نشان دادن تلاش های خود برای استخدام برای روابط عمومی ها و شهروندان کانادایی استفاده کنند.

در حالی که برخی از مجوزهای کار به کانادا از LMIA معاف هستند، مانند مجوزهای ارائه شده از طریق جریان استعدادهای جه،، در مشاغل واجد شرایط NAFTA یا برنامه تحرک بین المللی (IMP)، ا،ر مجوزهای کار به LMIA مثبت نیاز دارند.

برای دریافت LMIA، کارفرمایان باید شرایط استخدام خاصی را داشته باشند. بخشی از این ا،امات استخدام شامل استفاده از Job Match خواهد بود.

ارزیابی تاثیر بازار کار

LMIA ثابت می کند که استخدام یک کارگر خارجی به بازار کار کانادا آسیبی نمی رساند. در طول فرآیند درخواست LMIA، کارفرمایان باید تلاش خود را برای یافتن یک شهروند یا مقیم دائم کانادا برای پر ، این موقعیت ثابت کنند.

اگر یک کارفرمای کانادایی فردی را برای یک موقعیت با دستمزد بالا استخدام می کند، باید همه جویندگان کار مطابق با رتبه چهار ستاره یا بیشتر را در 30 روز اول ارسال شغل دعوت کند. اگر برای یک موقعیت کم دستمزد باشد، اگر مسابقه دارای رتبه دو ستاره یا بیشتر باشد، باید همه جویندگان کار را دعوت کنند.

دستمزد بالا یا کم؟

اگر کارفرما دستمزدی را ارائه دهد که اینطور است در یا بالاتر میانگین دستمزد ساعتی است، یا منطقه ای، الف در نظر گرفته می شود دستمزد بالا موقعیت

اگر کارفرما دستمزدی را ارائه دهد که اینطور است زیر میانگین دستمزد ساعتی است، یا منطقه ای، الف در نظر گرفته می شود دستمزد کم موقعیت

کارفرمایان کانادایی باید از حداقل دو روش دیگر استخدام، علاوه بر Job Match، برای تضمین LMIA استفاده کنند.

شروع کنید


منبع: https://www.ca،im.com/blog/job-match-service-work-ca،a/