دسته‌ها
اخبار

【 مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص 】2022 موسسه مهاجرتی آوات

اینکه افراد از طریق مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و یا مهاجرت سرمایه گذاری قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشند باید شرایط و مراحل خاصی را طی نمایند. که هر کدام از این مراحل به صورت تخصصی باید بر اساس شرایط افراد بررسی شود. در بین این پارامترها که از شرایط اقامت استرالیا و اخذ ویزای این کشور هستند، شرایط سنی یک مورد بسیار مهم می باشد که در امتیازدهی تاثیرگذار است. لازم به ذکر است که برای هر نوع ویزا ممکن است شرایط سنی مهاجرت به استرالیا با هم متفاوت باشد. در زیر به طور کامل شرایط سنی مورد نیاز که یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت به استرالیا است را توضیح خواهیم داد.

  • والدینی که دارای اقامت استرالیا می باشند اما خارج از کشور استرالیا زندگی می کنند، در صورت تولد فرزند می توانند در خواست خود را مبنی بر کسب اقامت فرزندشان در استرالیا اعلام نمایند.
  • در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.
  • و برخی با سیتیزنی استرالیا می‌شناسند و باید بگوییم که فرقی ندارد و هردو آنها به یک معنا هستند و فرد در آخرین مرحله از مهاجرت به آن میرسد و به عبارتی پاسپورت استرالیا را دریافت می‌کند.
  • اما به صورت کلی هر ویزا در خالت عادی بین ۱۲ تا ۲۴ ماه طول خواهد کشید.
  • تمام این آزمون های زبان انگلیسی را می توان در مراکز مختلف آزمون در سراسر جهان شرکت کرد.

برای آگاهی بیشتر می‌توانید به مقاله پذیرش آسان دانشگاه‌های استرالیا مراجعه کنید. با داشتن اقامت استرالیا می‌توانید در نیوزیلند به زندگی، کار و تحصیل بپردازید. با داشتن اقامت دائم مانند سایر شهروندان استرالیایی از هزینه پزشکی رایگان بهره‌مند می‌شوید.

برترین های کشور آلمان

شما می توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی و به روز یک وکیل با تجربه و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. در ادامه به بررسی تمامی مسیرهای رایج برای مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم. بعد از رسیدن به یک نتیجه مناسب باید شرایط مسیر مورد نظر خود را بررسی کند و براساس آن تلاش کند تا شرایط خود را برای مهاجرت به استرالیا بهبود ببخشد تا امکان اخذ اقامت را برای خود راحت کند.

صفر تا صد اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

اطلاع ازهزینه ها نقش مهمی در برنامه ریزی و تصمیم گیری متقاضیان دارد.هزینه مهاجرت به استرالیابسته به روش مهاجرت و نوع ویزا متفاوت است ولی هزینه ها بصورت کلی به سه دسته تقسیم می گردند. مطابق رتبه بندی 100 دانشگاه برتر جهان در سال 2021 دانشگاه New South Walesدر جایگاه 44 قرار دارد. این دانشگاه در سال 1949 تاسیس گردیده و میلیونرهای فارغ التحصیل شده از این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه ها بسیار بیشتر هستند. این دانشگاه دارای ارتباطات علمی و پژوهشی با حدود 200 دانشگاه دیگر در جهان است و چشم انداز آن برای سال 2025 تبدیل شدن به برتریندانشگاه های استرالیامی باشد. دو ویزایی که در این مطلب معرفی میکنیم به عنوان بهترین روشهای مهاجرت به استرالیا شناخته میشوند.

موسسه مهاجرتی آوات را در اینستاگرام دنبال کنید

برای دریافت این ویزا، باید بیش از ۵۵ سال سن داشته باشید و حتما از عهدۀ مخارجتان بر بیایید. شرکت سلکت ویزا مفتخر است که اعلام نماید به عنوان اولین شرکت مهاجرتی ارایه کننده خدمات مهاجرت به استرالیا ، از نظارت مستقیم وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا بهره خواهد برد. در ویزاهای کاری استرالیا مانند ویزای 491 شما موظف هستید تا تا در طول مدت مشخص شده در ایالتی که از آن اسپانسری دریافت کرده این زندگی و کار کنید اما اگه از همان ابتدا ویزای 189 استرالیا را دریافت کرده باشید می توانید بدون مشکل در هر کجای استرالیا کار و زندگی کنید. استرالیا کشور ارزانی نیست و از طرفی کشوری است که میانگین درآمد سرانه بسیار بالایی را دارد و به همان نسبت هزینه‌ها در آن بالاست.