دسته‌ها
اخبار

«یگان حفاظت مرزی» پیشنهادی تگزاس سیاست های بازدارندگی ناموفق را دو برابر می کند


در حالی که همه چشم‌ها در آستانه پایان ،وان 42 در 11 مه به مرز ایالات متحده و مکزیک معطوف شده‌اند، قانون‌گذاران تگزاس تلاش می‌کنند تا نقش ایالت را در اجرای قو،ن مهاجرت فدرال افزایش دهند – علی‌رغم اینکه پیش‌بینی دادگاه عالی نشان می‌دهد که اجرای مهاجرت مسئولیت ،ت فدرال است.

لایحه ای که در حال حاضر در مجلس قانونگذار تگزاس ارائه شده است، لایحه خانه 20، یک واحد حفاظت مرزی ایجاد خواهد کرد که گروهی از افسران – و غیرنظامیان را به ،وان معاون – برای “دستگیری، دستگیری یا بازداشت افرادی که به طور غیرقانونی از مرز تگزاس و مکزیک عبور می کنند” ایجاد می کند. این لایحه همچنین تجاوز به اموال خصوصی توسط مهاجر، را که از مکزیک وارد می شوند، جرم درجه سه می داند. HB 20 برای رئیس مجلس در تگزاس اولویت دارد، به این م،ی که احتمال تصویب آن وجود دارد.

در حالی که کمی بیش از یک ماه به پایان جلسه مجلس باقی مانده است، لایحه مت شفر، نماینده جمهوری خواه از تای،، تگزاس، در مرکز توجه قرار گرفته است. 277 نفر برای شهادت علیه آن ثبت نام ،د در جلسه ای که در اوایل این ماه در طول شب به طول انجامید.

موضوع مش، در میان شهادت ها علیه HB 20 این بود که نظامی سازی بیشتر مرزها مسائلی را که جوامع مرزی با آن روبرو هستند حل نمی کند و فقط باعث ایجاد ترس می شود. این سازمان قصد دارد وظایف اجرایی مهاجرت فدرال را به دست مجریان قانون ایالتی و غیرنظامیان معاونت – با عواقب بالقوه فاجعه بار – بگذارد. خطرات فراتر از آن چیزی است که این نیرو ممکن است برای مهاجران انجام دهد، زیرا هر عامل یا غیرنظامی درگیر ممکن است به دلیل اقدام بدون مجوز قانون اساسی مشمول مسئولیت قانونی باشد، با توجه به سابقه طول، که نقش ،ت ها را در اجرای قو،ن مهاجرت محدود می کند.

برخی از رهبران قانونگذار این قانون را به ،وان ارائه نظارت و پاسخگویی به ابتکار امنیتی مرزی فرماندار ابوت می دانند.عملیات ستاره تنها” این طرح که دو سال پیش راه اندازی شد، برای مالیات دهندگان تگزاس 2.5 میلیون دلار در هفته هزینه دارد و دلارهای مالیاتی را تخلیه می کند از آژانس هایی مانند و، خانواده و خدمات حفاظتی تگزاس. با این حال، HB 20 یادداشت مالی نامشخص است زیرا «پیامدهای مالی این لایحه، در حالی که تصور می‌شود قابل توجه است، در حال حاضر به دلیل نامشخص بودن اندازه و محدوده واحد مرزب، قابل تعیین نیست.»

در واقعیت، این احتمالاً یک ریزش پول دیگر در هزینه مالیات دهندگان تگزاس خواهد بود. در صورت تصویب، این لایحه واحد حفاظت از مرزها را در اداره امنیت عمومی ایالت قرار می دهد. این و،خانه می افزاید که وظیفه این و،خانه “دفاع و امنیت از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی ایالت” علاوه بر دستورالعمل فعلی آنها برای اجرای قو،ن برای محافظت از مردم است. با این حال، رئیس این اداره، اختیارات اداری یا عملیاتی بر یگان حفاظت مرزی نخواهد داشت. اختیار بر این واحد با رئیس واحد – که توسط فرماندار ابوت منصوب خواهد شد – خواهد بود و همچنین تنها می تواند توسط فرماندار برکنار شود.

تگزاس آ،ین بار در اوایل قرن بیستم نقش مهمی در توقف مهاجران داشت گشت مرزی در سال 1924 ایجاد شد. بدون نظارت فدرال، تگزاس رنجرز کمپین وحشتی را علیه بسیاری از مکزیکی ها و مکزیکی-آمریکایی ها، از جمله هزاران لینچ به راه انداخت.

شفر نماینده در معرفی لایحه توضیح داد این قانون به منظور جلوگیری از قاچاق فنت،ل و افراد از طریق مرز توسط کارتل های مواد مخدر است.

با این حال، جلسات استماع کنگره در مجلس نمایندگان و سنا در چند ماه گذشته داستان متفاوتی را بیان می کند. گمرک و حفاظت از مرزهای ایالات متحده و و، امنیت داخلی (DHS) همچنان به این موضوع شهادت می دهند بیشتر فنت،ل که وارد ایالات متحده می شود از طریق بنادر ورودی قانونی سفر می کند با شهروندان ایالات متحده، نه مهاجر، که به دنبال پناهندگی به مرز نزدیک می شوند. واحد حفاظت مرزی شفر صرفاً بین بنادر ورودی متمرکز خواهد بود و به گفته نویسنده، در پاسخ به عدم اقدام ،ت فدرال است.

تنها چند هفته قبل از اینکه نماینده شفر واحد حفاظت از مرزها را به قانونگذار تگزاس معرفی کند، مایورکاس، وزیر DHS، در کمیته قضایی سنا در مورد نظارت بر DHS شهادت داد. در او شهادتوزیر برنامه این و،خانه را برای استخدام 300 مامور گشت مرزی اضافی، افزایش منابع و سرمایه گذاری در فن آوری جدید برای جلوگیری از هجوم فنت،ل و رسیدگی به افزایش مهاجرت به مرزهای ج،ی تشریح کرد.

علیرغم حمایت کامل دفتر رئیس مجلس و 52 نویسنده همکار جمهوری خواه، منتقدان همچنان به مغایرت با قانون اساسی این قانون اشاره می کنند زیرا به نظر می رسد هدف واحد حفاظت از مرزها اجرای قو،ن مهاجرت فدرال است.

در طول جلسه استماع، از نماینده شفر پرسیده شد که آیا لایحه او برای ایجاد چالش برای آریزونا علیه ایالات متحده، پرونده دیوان عالی سال 2012 که صلاحیت اجرای قو،ن مهاجرت را صادر کرد کاملاً در اختیار ،ت فدرال است. در حالی که نماینده شفر از پاسخ دادن به این سوال خودداری کرد، دادستان کل تگزاس، پ،تون شهادت داد در ماه مارس به کمیته امنیت مرزی سنا که می خواهد “آزمایش” کند آریزونا علیه ایالات متحده و برای این کار نیازمند تصویب لایحه قانونگذار در این جلسه است.

انتظار می رود HB 20 نماینده شفر از کمیته امور ایالتی مجلس خارج شود و به سرعت در صحن مجلس شنیده شود.

حضور تقریباً دائمی به سبک نظامی در مرز تگزاس و مکزیک توسط مقامات ایالتی یکی دیگر از آرزوهای تب و تاب‌آور تندروهای ضد مهاجر است که سال‌ها تلاش کرده‌اند اجرای فدرال مهاجرت را در دستان ایالت قرار دهند. اما از تجربیات دیگر می د،م که معاونت ، ایالت ها برای اجرای اجرای فدرال کار نمی کند، و می تواند کاشت بی اعتمادی در بهترین حالت و داشتن عواقب مرگبار در بدترین حالت.

ثبت شده در: تگزاس، مرز ایالات متحده و مکزیک


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/04/21/texas-border-protection-unit-deterrence/