دسته‌ها
اخبار

گرین کارت روابط از راه دور و ازدواج


روابط از راه دور سخت هستند، اما وقتی استرس و عدم اطمینان را به آن اضافه کنید فرآیند گرین کارت ازدواج، همه چیز می تواند حتی چالش برانگیزتر شود. گذراندن زمان جدا از هم به اندازه کافی سخت است، چه رسد به زم، که منتظر هستید تا ،ت ایالات متحده درخواست مهاجرت شما را تأیید کند تا در نهایت بتو،د دوباره با همسرتان متحد شوید.

چه در حال حاضر در یک رابطه از راه دور هستید و چه به زودی، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در حین انجام فرآیند گرین کارت ازدواج، رابطه خود را حفظ کنید.

ارتباط کلیدی است

برقراری ارتباط همیشه در یک رابطه مهم است، اما به ویژه زم، که با استرس اضافی مربوط به مدارک مهاجرت دست و پنجه نرم می کنید، بسیار مهم است. مطمئن شوید که به طور منظم در تماس هستید و در مورد احساس خود در هر مرحله از فرآیند با یکدیگر صادق هستید. به ،وان مثال، اگر در مورد خود احساس اضطراب می کنید مصاحبه گرین کارت ازدواج، به همسرتان اطلاع دهید که می تو،د از پشتیب، اضافی استفاده کنید! حتی می تو،د برای آماده شدن با هم مصاحبه های تمرینی انجام دهید.

سازماندهی کنید

را فرآیند گرین کارت ازدواج شامل کارهای اداری زیادی است، با چندین فرم مختلف که باید پر شود و انواع اسناد پشتیبان جمع آوری می شود، بنابراین سازماندهی لازم است. مهلت های مهم را پیگیری کنید و چک لیستی از تمام فرم ها و مدارک پشتیب، که باید ارسال کنید تهیه کنید. بی حد و مرز حتی با هم یک چک لیست سند شما می تو،د به صورت رایگان دانلود کنید! ممکن است ایجاد یک پوشه مش، که در آن بتو،د به اسناد خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز به روز رس، کنید، مفید باشد.

در مورد درخواست گرین کارت ازدواج خود کمک بیشتری می خواهید؟ بی حد و حصر پشتیب، نامحدودی را از تیم کارشناسان ما در زمینه مهاجرت ارائه می دهد، بنابراین می تو،د با اطمینان و تمرکز بر آنچه مهم است، زندگی مش، خود در ایالات متحده، درخواست دهید. بیشتر بد،د.

برنامه ریزی بازدید

فردی که ویزای مسافرتی آمریکا در فرودگاه دارد.

برای بسیاری از زوج های راه دور، مهم است که تا آنجا که ممکن است شخصاً یکدیگر را ببینند، به ویژه در طول دوره انتظار طول، برای گرین کارت. از قبل برای بازدید برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که هر گونه برنامه یا برنامه سفر را مستند کنید. برای نشان دادن الف ازدواج “با ایمان” – یکی از مهمترین ا،امات فرآیند گرین کارت ازدواج است.

اگر قصد ملاقات با یکدیگر را دارید، ممکن است محدودیت های سفر برای همسر خارجی متقاضی گرین کارت وجود داشته باشد. حتما بخو،د راهنمای بی کران در هنگام ملاقات با همسر خود در ایالات متحده در طول فرآیند گرین کارت ازدواج، بنابراین کاری انجام ندهید که بتواند درخواست معلق را به خطر بیندازد. ممکن است برای آسان‌تر ، این روند، ملاقات در کشور اصلی همسر خارجی یا کشور ثالث را در نظر بگیرید.

آیا می خواهید در خبرنامه هفتگی ما که همه امور مربوط به مهاجرت را پوشش می دهد ثبت نام کنید؟

ایمیل خود را در زیر وارد کنید

از توجه شما به خبرنامه ما متشکریم!

ما در دسترس خواهیم بود.

مثبت بمان

روند مهاجرت می تواند طول، و خسته کننده باشد، اما مهم است که مثبت بم،د و روی هدف نهایی تمرکز کنید: زندگی مش، شما در ایالات متحده پیروزی های کوچک را در طول مسیر جشن بگیرید، مانند دریافت یک اطلاع که درخواست گرین کارت ازدواج شما دریافت یا تایید شده است.

از فناوری استفاده کنید

یک مهاجر با استفاده از یک اپلیکیشن به دنبال کار می گردد.

وقتی صحبت از حفظ یک رابطه از راه دور می شود، فناوری می تواند نجات دهنده باشد. از برنامه‌هایی مانند واتس‌اپ یا تلگرام برای در تماس ماندن در طول روز استفاده کنید و از یک تقویم آنلاین به اشتراک گذاشته شده برای پیگیری کارهای مهاجرتی آتی استفاده کنید، مانند معاینه پزشکی، قرار ملاقات بیومتریک، یا مصاحبه ویزا.

به دنبال پشتیب، باشید

مق، با استرس فرآیند مهاجرت به تنهایی می تواند طاقت فرسا باشد، پس حتما این کار را انجام دهید به دنبال حمایت از دوستان، خانواده یا یک مشاور ازدواج. حتی ممکن است بخواهید با زوج های دیگری که همین فرآیند را به صورت آنلاین انجام می دهند ارتباط برقرار کنید تا نکات و توصیه هایی را به اشتراک بگذارید.

حفظ یک رابطه از راه دور در طول فرآیند گرین کارت ازدواج می تواند چالش برانگیز باشد، اما با این نکات، می تو،د اطمینان حاصل کنید که رابطه شما در طول سفر مهاجرت خود و شروع یک زندگی جدید با هم در ایالات متحده قوی باقی می ماند.

مهاجرت به ایالات متحده می تواند پیچیده و گیج کننده باشد. Boundless اینجاست تا به شما کمک کند. بیشتر بد،د.


منبع: https://www.boundless.com/blog/long-distance-relation،ps-marriage-green-card/