دسته‌ها
اخبار

کلاهبرداری مهاجرت: 5 پرچم قرمز


کلاهبرداری مهاجرت

وکیل رنو دریوکیل مهاجرت کانادامشاور مهاجرت به کاناداکلاهبرداری مهاجرت به کاناداوکیل مهاجرت به کانادامشاوران فریبندهکلاهبرداری مهاجرت

تاریخ انتشار: 28 نوامبر 2022


نویسنده: ربکا میجر

تیم Ca،im کلاهبرداری مهاجرت به کانادا را بسیار جدی می گیرد. متأسفانه تقلب یک مشکل رایج در صنعت ما است. افراد و شرکت های بی وجدان زیادی وجود دارند که خدمات مهاجرتی را با پرداخت هزینه ارائه می دهند، سپس با پول مشتریان خود فرار می کنند یا از هویت خود برای سایر فعالیت های مجرمانه استفاده می کنند. یاد بگیرید چگونه می تو،د از خود محافظت کنید.

ارزیابی رایگان

در اینجا پنج پرچم قرمز برتر ما در هنگام تعامل با یک نماینده بالقوه مهاجرت به آنها توجه کنید:

1. یک تماس تلفنی یا ایمیل ناخواسته دریافت می کنید

اگر ایمیلی از شخصی دریافت کردید که ادعا می کند وکیل یا مشاور مهاجرت است یا از اوست مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، که تو درخواست نکردی، ممکن است کلاهبرداری باشد. اگر قبلا ارزیابی ارسال نکرده باشید یا با هر یک از این طرفین تماس گرفته باشید، بسیار بعید است که آنها به طور خود به خود با شما تماس بگیرند.

2. شما نمی تو،د شرکت یا شرکت را به صورت آنلاین پیدا کنید

همه شرکت ها و شرکت های کانادایی تا حدی حضور آنلاین دارند. معمولاً، آنها در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و وب سایت خود را دارند. اگر نمی تو،د در گوگل شرکت یا شرکت شخصی که با شما تماس گرفته است، یا اگر وب سایتی که پیدا می کنید مشکوک به نظر می رسد، ممکن است یک کلاهبرداری باشد. همچنین، مطمئن شوید که نام دامنه آدرس ایمیل آنها را بررسی کرده اید. اگر یک ارائه دهنده ایمیل عمومی مانند جی میل یا هات میل است، این را یک پرچم قرمز بزرگ در نظر بگیرید. شرکت های قانونی معمولاً به کارمندان اجازه نمی دهند از ایمیل شخصی خود برای انجام امور تجاری استفاده کنند.

نشانه های مشکوک بودن یک وب سایت

1) وب سایت معاملات ویژه ای را برای افرادی که می خواهند مهاجرت کنند، ورود تضمینی به کانادا یا پردازش سریعتر درخواست شما ارائه می دهد.

2) URL موجود در نوار آدرس مرورگر شما هنگام ورود به سایت با آدرسی که تایپ کرده اید متفاوت است. اگر این اتفاق بیفتد، شما هدایت شده اید و ممکن است نشان دهنده یک وب سایت جعلی باشد.

3) وب سایت صفحه “تماس با ما” ندارد یا اطلاعات صفحه “تماس با ما” معتبر نیست.

4) هر صفحه وب که اطلاعات شخصی را درخواست می کند باید قفلی را نمایش دهد و با ” شروع شود این نشان می دهد که صفحه دارای گواهی SSL است که اطلاعات ارائه شده روی آن را رمزگذاری و ایمن می کند. اطلاعات موجود در این بین توضیح می دهد که گواهی SSL برای چه ،ی صادر شده است. برای مثال، صفحه ارزیابی آنلاین رایگان ما امن است و گواهی SSL برای “Renaud Dery Avocat inc” صادر شده است:

3. کار یا ویزا برای شما تضمین شده است

هیچ، می تواند کار یا ویزای کانادا را برای شما تضمین کند. شما باید از افرادی که چنین وعده هایی می دهند بسیار محتاط باشید. فقط افسران مهاجرت در کانادا، در سفارتخانه ها، کمیسیون های عالی و کنسولگری های کانادا می توانند برای صدور ویزا تصمیم بگیرند. در Ca،im ما نرخ موفقیت بسیار بالایی برای مشتریان خود داریم، اما ما مطلقاً هرگز ویزای کانادا را تضمین نمی کنیم. وعده های تضمین شده ویزا یا شغل در صورت پرداخت اضافی، آشکارترین علامت قرمزی است که با یک کلاهبردار سر و کار دارید.

4. از شما خواسته می شود که به یک حساب بانکی شخصی پول واریز کنید یا به روش های غیرمعمول دیگر هزینه ها را پرداخت کنید

پرداخت هایی که به یک وکیل قانونی مهاجرت، مشاور یا به ،ت کانادا انجام می دهید، هرگز به حساب های بانکی شخصی پرداخت نمی شود. هنگامی که به Ca،im پرداخت می کنید، پرداخت های شما به صورت آنلاین و ایمن از طریق وب سایت خارج از کشور انجام می شود.

5. نماینده شما نمی تواند گواهینامه خود را اثبات کند

تنها دو نوع نماینده وجود دارد که از نظر قانونی مجاز به پرداخت هزینه خدمات مهاجرتی کانادا هستند: وکلا و مشاوران مهاجرت.

وکلا

وکلای کانادایی همگی در انجمن حقوقی است، که در آن مشغول به کار هستند ثبت نام کرده اند. اگر فردی ادعا می کند که وکیل مهاجرت کانادایی است، باید بتواند مدرکی دال بر گواهینامه خود ارائه دهد. به ،وان مثال، شما می تو،د وکیل Renaud Dery را در این مورد پیدا کنید وب سایت بار کبک. این نشان می دهد که او یک وکیل واجد شرایط در استان کبک است. برای فهرست کامل انجمن های حقوق است، و سرزمینی، به صفحه وب ،ت مراجعه کنید.دریابید که آیا نماینده شما مجاز است یا خیر‘.

مشاوران مهاجرت

مشاوران شهروندی یا مهاجرتی باید عضو این سازمان باشند کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی (CICC). شما می تو،د یک رجیستری از تمام مشاوران مهاجرتی کانادا (RCIC) در آنها پیدا کنید. صفحه وب اختصاصی ارائه خدمات مهاجرت به کانادا برای مشاوری که توسط CICC تنظیم نشده است، غیرقانونی است.

اگر فکر می کنید قرب، کلاهبرداری مهاجرت شده اید، چه کاری باید انجام دهید

اگر در کانادا هستید:

با پلیس سواره سلطنتی کانادا تماس بگیرید مرکز مبارزه با کلاهبرداری کانادا.

رایگان: 1-888-495-8501

اگر خارج از کانادا هستید:

کلاهبرداری را به پلیس محلی خود گزارش دهید.

برای اطلاع از اینکه آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید، ارزیابی آنلاین رایگان ما را انجام دهید.

ارزیابی رایگان


منبع: https://www.ca،im.com/blog/immigration-fraud-red-flags/