دسته‌ها
اخبار

چگونه مهاجرت کنیم؟! ️ موسسه ملک پور ️ بهترین موسسه مهاجرتی خاورمیانه-مهاجرت دی بی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای طی مسیر مهاجرت از کمک وکلای مهاجرت بهره بگیرند بنابراین اگر می پرسید که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، یکی از پاسخ ها این است که یک وکیل قابل اعتماد انتخاب کنید. به دلیل ریسک هایی که برای مهاجرت وجود دارد، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، انتخاب یک وکیل معتمد و مجرب است که بتواند با ارائه پرونده ای قوی ریسک های شما را کاهش دهد و در صورت عدم موفقیت نیز ضرر و زیان کمتری متحمل شوید. شما برای مهاجرت راهی را انتخاب می کنید و قرار است در این مسیر گام به گام قدم بردارید و وکیل شما همسفر و راهنمای شما برای هر گام خواهد بود. باید در انتخاب همسفر خود دقت داشته باشید، بسیار مهم است که همسفرتان با شما صادق باشد، به اعتقاد ما وکیلی که از ابتدا اطمینان خاطر می دهد و اذعان می کند که مهاجرت شما صد در صد موفقت آمیز است نمی تواند وکیل قابل اعتمادی باشد.

متاسفانه تعداد زیادی از وکلا ممکن است کلاهبرداری یا در تکمیل مدارک متقاضی، کوتاهی کنند. برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است تحقیقات بیشتری انجام دهید یا از دفتر مهاجرتی که اقوام یا دوستانتان استفاده کرده‌اند، کمک بگیرید. این آزمون به شکل همزمان در 86 کشور دنیا برگزار می‌شود و طراحی آن توسط موسسه سروانتس صورت گرفته است. در این آزمون، مهارت‌های متقاضی در زبان اسپانیایی سنجیده می‌شود و از 100 نمره محاسبه می‌گردد. این مدرک از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و برای ادامه‌ی تحصیل در کشورهای اسپانیایی‌زبان، به عنوان دیپلم زبان اسپانیایی در نظر گرفته می‌شود.

همچنین رویزا گروپ تا انتهای این مسیر همراه شما خواهد بود تا فعالیت مهاجرتی شما به خوبی انجام شود. پس با رویزا گروپ کار مهاجرتی شما در کمترین زمان و به راحتی انجام میشود. کشور رومانی یکی از بهترین کشور های اروپایی برای تحصیل است. بسیاری از دانشجویان از کشور های مثل آمریکا، کانادا، آلمان، اسپانیا، ایران و … برای تحصیل به رومانی می آیند.

  • مشاورین قانونی مهاجرت به کانادا در تیم ما، روند درخواست ویزا را تسهیل کرده و براساس نیازها و شرایط اختصاصی شما، بهترین مسیر مهاجرتی را پیشنهاد می‌دهند.
  • اما حتی اگر بخواهید برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید، باید تمکن مالی خوبی داشته باشید یا اسپانسری را جهت تامین مخارج و مسائل مالی خود معرفی کنید.
  • در زبان انگلیسی، مدرک آیلتس جنرال و سلپیپ جنرال قابل قبول است و در زبان فرانسه مدرک تف ، و مدرک ت س اف .
  • به ایجاد شغل کمک می کنند و کمبود کالاها و خدمات در بازار را بر طرف می سازند.
  • از سال 2017 آلمان به 401 ناحیه در سطح شهرداری تقسیم شده است.
  • مهاجرت تحصیلی فرصتی برای اخذ اقامت دائم کشور مبدا را فراهم می کند.

یکی از راه های دیگر مهاجرت که اتفاقا متداول نیز است؛ مهاجرت کاری است. رفتن یک فرد از کشور خود به کشوری دیگر که بومی آنجا به‌ شمار نمی ‌رود را مهاجرت کاری می گویند. همچنین رفتن فرد از کشور خود برای دلایلی چون کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و در مجموع زندگی، مهاجرت نامیده می‌شود. طبق این تعاریف بدیهی است مهاجرتی که برای کار در کشوری دیگر انجام شود، مهاجرت کاری نام گرفته است.

دانشگاه کوکنکوردیا

ما امروز در رویزا گروپ در ای بخش به صورت تخصصی تر به این موضوع میپردازیم. اگر از استطاعت مالی خیلی خوبی برخوردار هستید،‌ پس می‌توانید به خرید ملک، تاسیس شرکت، کارخانه یا … اقدام کنید و نهایتا کارت اقامت آن کشور را دریافت نمایید. برای اخذ کارت اقامت باید تا چند ماه مالیات خود را به موقع پرداخت کنید و به عبارتی، شهروند خوبی باشید. سپس با اخذ اقامت دائم، از تمام حقوق شهروندی آن کشور برخوردار می‌شوید.

اخذ ویزا برای مهاجرت

افرادی که مهاجرت به رومانی رو تجربه میکنند، یک زندگی در روال نظم با قانون و آرامش را دارند. البته اگر به دنبال آرامش هستید، کشور رومانی بهترین انتخاب برای شما است. هدفی دیگری که معمولا برای مهاجرت وجود دارد سرمایه گذاری است. افرادی که معمولا برای سرمایه گذاری مهاجرت می کنند معمولا بالای 40 سال سن داند.

جهت مهاجرت در مقاطع گفته شده در صورتی که والدین شهروند کشور مقصد باشند یا مقیم دائم باشند و یا یکی از آن ها دارای ویزای موقت باشند، فرزند زیر ۱۸ سال اجازه تحصیل در آن کشور را خواهد داشت. البته راه دیگری هم وجود دارد و آن این است که والدین برای مهاجرت تحصیلی فرزند خود اقدام کنند وهمراه برای فرزند زیر ۱۸ سال خود باشند. در غیر این صورت اگر فرزند تنها باشد، باید او را در مدرسه شبانه روزی ثبت نام کنند. چون این دو کشور به لحاظ تحصیل و نظام آموزشی قدرتمند بوده و با معیارهای جهانی هم تراز می باشند.

بهترین راه های مهاجرت

این سوال مطرح می شود که چه سنی برای مهاجرت تحصیلی خوب است؟ سن اقدام به تحصیل در مدارس دبستان و دبیرستان برای متقاضیان ۳ تا ۱۸ سال می باشد. مهاجرت در سن پایین، جهت تحصیل در کشور مورد نظر راحت تر است. همچنین یک همراه و حامی که شامل یکی از والدین افراد زیر ۱۸ سال می باشد، می تواند همراه فرد مهاجر در کشور مقصد حضور پیدا کند. ناگفته نماند که در بیشتر کشورها ویزای گاردین یا ویزای همراه فقط به یکی از والدین دانش آموز تعلق می گیرد. برای ملحق شدن والد دیگر به خانواده باید از نوع دیگری از ویزا مثل ویزای کاری و تحصیلی استفاده کرد.