دسته‌ها
اخبار

چگونه از نمای دیگری در میز شام قدردانی کنیم؟


صرف نظر از سیاست شما، صرف نظر از وفاداری به فوتبال شما، شادی شکرگزاری شما را با میلیون ها نفر دیگر که با هم جشن می گیرند، پیوند می دهد. برخی از ما ممکن است با خانواده و دوستان جمع شویم، در حالی که برخی دیگر ممکن است به ،وان یک جامعه همسایه جشن بگیرند. برخی از غذاهای اصلی منو مانند بوقلمون و پوره سیب زمینی لذت خواهند برد، در حالی که برخی دیگر ممکن است رنگ شخصی خود را به میز شام امروز اضافه کنند.

اگرچه ما در مجموع از جشن‌های امروزی لذت می‌بریم، اما ممکن است با دیگر، که دیدگاه‌ها، تجربیات و سنت‌هایشان مطابقت ندارد، گرد هم بیاییم.

شخصاً معتقدم که تفاوت باعث ایجاد مکالمه بسیار بهتر می شود، جهان بینی من را به چالش می کشد و به من این شانس را می دهد که وارد داستان زندگی دیگران شوم. امانت گذاشتن در این راه تجربه ای عمیقاً فروتنانه است. اما من ساده لوح نیستم که بگویم این یک تمرین آسان است، بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد.

  • با کنجکاوی، احترام، اصالت و متعهد به صرف حداقل زمان برای گوش دادن – واقعاً گوش دادن – به اندازه صحبت ، ظاهر شوید.
  • از پیچیدگی تجربه انس، قدرد، کنید، زیرا بیشتر مردم، دقیقاً به دلیل تجربیات زیسته‌شان، دیدگاه‌های مختلفی در مورد موضوعات مختلف دارند.
  • بد،د که می تو،د با دیگران ارتباط نزدیکی داشته باشید که با شما مخالف هستند و ممکن است احساس ناراحتی کنید، اما این تنها راه پیش رو است.
  • با دانستن اینکه ا،ر مردم، در سراسر طیف سیاسی، در ناامیدی خود از وضعیت تفرقه ما و تمایل به کمتر آن متحد هستند، راحت باشید.
  • هدف گذاری برای متقاعد ، می تواند یک مکالمه را پایان دهد، در حالی که کنجکاوی می تواند یک گفتگو را گسترش دهد.

امیدوارم این نکات به شما این فرصت را بدهد که به روشی متفاوت با سال گذشته ارتباط برقرار کنید، روابط خود را تقویت کنید، و استاندارد جدیدی برای به فعلیت رساندن ارزش‌های مدنیت و قدرد، ایجاد کنید. نه تنها شما سود خواهید برد، بلکه جوامع و کشور ما نیز برای آن بهتر خواهند بود.

از آنجا که یک دموکراسی پر رونق به هر یک از ما تکیه دارد تا سهم خود را به روشی که می تو،م در روابطی که داریم انجام دهیم تا بتو،م آینده عادلانه و مرفهی را با هم ترسیم کنیم. و من می دانم که ما کاملاً به وظیفه خود عمل می کنیم. از طرف همه ما در شورای مهاجرت آمریکا، برای شما تعطیلات شکرگزاری ایمن، سالم و شاد آرزو می کنم.

ثبت شده در: ،یه صحبت می کند


منبع: https://immigrationimpact.com/2022/11/24/talking-turkey-2022-appreciate-another-view/