دسته‌ها
اخبار

چه مدت می توانید بمانید؟


ویزای بازدید کننده کانادا برای بازدید از کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • بازدید از کانادا: چه مدت می تو،د بم،د؟

تاریخ انتشار: 21 آوریل 2023


نویسنده: ربکا میجر

چه برای بازدید از دوستان یا خانواده، دیدن برخی از مناظر باورن،ی، یا پیدا ، اینکه آیا کانادا مکان من،ی برای یک جابجایی دائمی است، میلیون ها نفر سالانه از کانادا دیدن می کنند! ویزای توریستی کانادا به گردشگران اجازه می دهد تا حدا،ر شش ماه در این کشور اقامت کنند.

دریابید که آیا واجد شرایط مهاجرت دائم به کانادا هستید یا خیر

،ت کانادا سخت کار می کند تا کارگران جوان و ماهر را تشویق کند تا کانادا را در سال های آینده خانه خود کنند. در حالی که مهاجرت اقتصادی به کانادا سریعتر و کارآمدتر می شود، ممکن است اکنون زمان من،ی برای کشف آنچه کانادا به ،وان یک بازدید کننده ارائه می دهد باشد.

مگر اینکه اهل کشوری باشید معاف از ویزا، برای ورود به کشور به ویزای بازدید کننده (که گاهی ویزای اقامت موقت یا TRV نامیده می شود) نیاز دارید. اگر برای مجوز تحصیل یا مجوز کار درخواست می دهید، TRV به ،وان بخشی از درخواست شما گنجانده می شود. با این حال، اگر می خواهید فقط برای بازدید به کانادا بیایید، باید خودتان برای ویزای بازدید کننده اقدام کنید.

کشورهای معاف از ویزا کشورهایی هستند که کانادا با آنها توافقاتی دارد که به شهروندان و ،نان دائم آنها اجازه می دهد بدون ویزای بازدید کننده از کانادا دیدن کنند:


کشورهای معاف از ویزا
آندورا
استرالیا
اتریش
باهاما
باربادوس
بلژیک
شهروند ،یسی
ملی بریت،ا (خارج از کشور)
شهروند خارج از کشور بریت،ا (قابل پذیرش مجدد در بریت،ا)
شهروند قلمرو خارج از کشور بریت،ا با تابعیت از طریق تولد، تبار، تابعیت یا ثبت نام در یکی از قلمروهای خارج از کشور بریت،ا:
آنگویلا
برمودا
جزایر ویرجین بریت،ا
جزایر کیمن
جزایر فالکلند (مالویناس)
جبل الطارق
مونتسرات
جزیره پیتکرن
سنت هلنا
جزایر تور، و کای،
تابع بریت،ایی با حق اقامت در بریت،ا
برونئی دارالسلام
بلغارستان
شیلی
کرواسی
قبرس
جمهوری چک
دانمارک
استونی
فنلاند
فرانسه
آلمان
یونان
منطقه اداری ویژه هنگ کنگ جمهوری خلق چین، باید دارای گذرنامه صادر شده توسط هنگ کنگ SAR باشد.
مجارستان
ایسلند
ایرلند
اسرائیل، باید پاسپورت ملی اسرائیل داشته باشد
ایتالیا
ژاپن
جمهوری کره
لتونی
لیختن اشتاین
لیتو،
لوکزامبورگ
مالت
مکزیک
موناکو
هلند
نیوزلند
نروژ
پاپوآ گینه نو
لهستان
کشور پرتغال
روم، (فقط دارندگان پاسپورت الکترونیکی)
ساموآ
سن مارینو
سنگاپور
اسلواکی
اسلوونی
جزایر سلیمان
اسپ،ا
سوئد
سوئیس
تایوان، باید یک پاسپورت معمولی صادر شده توسط و، امور خارجه در تایوان داشته باشد که شامل شماره شناسایی شخصی باشد.
امارات متحده ،ی
اقامت دائم قانونی ایالات متحده
ایالت شهر واتیکان، باید پاسپورت یا سند مسافرتی صادر شده توسط واتیکان داشته باشد

من از کشوری هستم که معاف از ویزا نیست، چه چیزی را باید بازدید کنم؟

کانادا دو نوع ویزای بازدید کننده ارائه می دهد: یک بار ورود و چند بار ورود. ویزای یکبار ورود به اتباع خارجی اجازه می دهد یک بار وارد کانادا شوند. ،، که ویزای چند بار ورود دارند می توانند هر چند وقت یکبار که بخواهند در مدت اعتبار ویزای خود وارد و خارج شوند. ویزای بازدید کننده را می توان برای یک دوره اعطا کرد تا شش ماه. با این حال، مدت زمان ویزا توسط افسر مهاجرت که پرونده شما را رسیدگی می کند، تعیین می شود.

اگر فرزندان یا نوه هایی دارید که در کانادا زندگی می کنند، ممکن است واجد شرایط دریافت سوپر ویزا برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها باشید. این ویزای چند بار ورود به شما این امکان را می دهد تا حدا،ر دو سال در این کشور بم،د و به شما کمک می کند زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذر،د.

شما می تو،د ویزای بازدید کننده خود را از داخل کانادا تمدید کنید فقط در صورتی که وضعیت موقت شما هنوز معتبر باشد. ماندن در کانادا با ویزای بازدید کننده منقضی شده و عدم درخواست تمدید در حین فرآیند می تواند درخواست های مهاجرتی آینده را به خطر بیندازد. اگر درخواست تمدید را قبل از انقضای ویزای خود تکمیل کرده اید، می تو،د تا زمان رسیدگی به درخواست در کانادا در وضعیت ضمنی بم،د.

اگر برای تجارت به کانادا سفر می کنید، ممکن است نیاز به دریافت ویزای بازدید تجاری داشته باشید. البته لازم به ذکر است که این ویزا برای کارگران خارجی موقت نیست. برای مشارکت مستقیم در بازار کار کانادا به یک مجوز کار جداگانه نیاز است.

من از یک کشور معاف از ویزا هستم، چه چیزی را باید بازدید کنم؟

،، که از کشورهای معاف از ویزا به کانادا سفر می کنند برای ورود به این کشور نیازی به ویزای بازدید کننده ندارند. بازدیدکنندگان معاف از ویزا می توانند برای مدت حدا،ر شش ماه وارد کانادا شوند.

اگر از یک کشور معاف از ویزا هستید و با هواپیما به کانادا سفر می کنید، باید مجوز الکترونیکی سفر (eTA) از ،ت کانادا داشته باشید. مسافران معاف از ویزا که از طریق دریا یا زمین وارد کانادا می شوند نیازی به eTA ندارند.

توجه داشته باشید:

شهروندان ایالات متحده می توانند تنها با گذرنامه معتبر ایالات متحده خود به کانادا و خارج از کانادا سفر کنند، بدون نیاز به eTA.

خوشبختانه، برنامه های کاربردی برای eTA سریع و مقرون به صرفه هستند. شما می تو،د یک eTA را با مراجعه به آن ایمن کنید وب سایت ،ت کانادا، وارد ، اطلاعات مورد نیاز و پرداخت هزینه ،تی 7 دلار کانادا. ا،ر برنامه های eTA فقط در چند دقیقه پردازش می شوند، اما در برخی موارد، ممکن است چندین روز طول بکشد، بنابراین بهتر است قبل از پرواز خود درخواست دهید. در صورت تایید، eTA به مدت 5 سال یا تا زمان انقضای پاسپورت شما معتبر باقی می ماند.

اگر به ،وان دانشجوی بین‌المللی یا کارمند موقت یک کشور معاف از ویزا به کانادا می‌آیید، ،ت کانادا به‌طور خودکار مجوز تحصیل یا کار را برای شما صادر می‌کند.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا هستید؟ ارزیابی رایگان آنلاین ما را کامل کنید و یکی از اعضای تیم ما به زودی با شما خواهد بود تا در مورد گزینه های شما صحبت کند!

شروع کنید


منبع: https://www.ca،im.com/blog/visitor-visas-،w-long-can-i-stay/