دسته‌ها
اخبار

چرا مجله حقوقی AILA مهم است؟


این مجله حقوقی آیلا از زمان عرضه در آوریل 2019، راه زیادی را پیموده است. در زمان انتشار شماره نوامبر 2022، مجله حقوقی آیلا دارای 8 شماره خواهد بود.

من مفت،م که در زمان انتشار این شماره در نوامبر 2022 سردبیر مجله حقوقی AILA هستم. مجله حقوقی AILA با ارائه مقالات با کیفیت بالا که وکلای دادگستری را برای پیشبرد استدلال های بدیع و مبتکرانه از طرف مشتریان خود راهنمایی می کند، نقش ارزشمندی ایفا می کند. برای موفقیت و مشارکت های مجله حقوقی AILA، من به سلف خود، S،ba Sivaprasad Wadhia، که این نشریه را با موفقیت راه اندازی کرد و تا همین اوا، آن را رهبری می کرد، ادای احترام می کنم. من امیدوارم که الهام بخش وکلا، دانشجویان حقوق و دیگران باشم، همانطور که S،ba انجام داد، مقالاتی در زمینه مهاجرت ارائه دهند که نه تنها به نفع وکلا باشد، بلکه به شکل دادن به قو،ن مهاجرت نیز کمک کند.

من واقعا مشتاق همکاری با یک تیم شگفت انگیز از سردبیران هستم تا مجله حقوقی AILA را به مرحله بعدی ببرم. سردبیر بودن من را وادار می کند به برخی از مسائل مهم روز فکر کنم. من بوده ام به طور مداوم نوشتن در مورد موضوعات مهاجرتی معاصر، و به عهده گرفتن این نقش جدید کاملاً با اشتیاق من برای بیان دیدگاه یا برجسته ، یک پیشرفت مهم برای همکاران و مشتریان AILA همسو است. برای مثال، در حالی که هیچ ماده صریحی در قانون مهاجرت و ملیت (INA) برای پوشش این دسته از افراد غیرشهروند وجود ندارد، شعبه اجرایی تا چه حد می تواند به افراد غیرشهروند اجازه بماند و در ایالات متحده کار کنند؟ در تصمیمات اخیر دو دادگاه تجدیدنظر متفاوت تصمیم گرفته اند. دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار DC در اتحاد کارکنان فناوری واشنگتن (“واش تک) در مقابل و، امنیت داخلی ایالات متحده به سؤال دانشجویان F-1 و اینکه آیا آنها می توانند پس از فارغ التحصیلی برای آموزش عملی در ایالات متحده بمانند، پرداخت. دادگاه با استناد به اختیارات DHS تحت INA § 214(a)(1) و سابقه طول، آموزش عملی پس از فارغ التحصیلی، آموزش عملی اختیاری را که به دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در ایالات متحده اعطا شده است، تایید کرد. مدار پنجم در تگزاس علیه آمریکا با مسئله متفاوتی روبرو شد – مسئله جوان، که به ایالات متحده آمدند و اینکه آیا آنها می توانند از طریق اقدام به تعویق افتاده در این کشور بمانند. دادگاه با مشاهده اینکه DACA از اختیارات ذاتی DHS برای اعمال صلاحدید دادست، فراتر رفته است، این برنامه را لغو کرد، اگرچه اقدام به تعویق افتادن یک عمل کاملاً ثابت مانند OPT است. اگر چه Washtech در موردی که به دانشجویان رسیدگی می‌شود، تصمیم مدار DC می‌تواند به ،وان الگویی برای دادگاه عالی باشد تا از اختیارات سایر دسته‌های غیرشهروندی برای ماندن در ایالات متحده، از جمله دریافت‌کنندگان DACA، حمایت کند.

امیدوارم مجله حقوقی آیلا می تواند مقالاتی را جذب کند که موضوعاتی مانند این را عمیقاً بررسی می کنند. من همچنین مشتاقانه منتظر مقالاتی در مجله حقوقی AILA هستم که توسط دادگاه های فدرال استناد شود. من امیدوارم که روزی مجله حقوقی آیلا بتواند سمپوزیومی ترتیب دهد که هم محققین و هم حقوقدانان عملی را برای ارائه مقالاتی که سپس در شماره اختصاصی مجله حقوقی آیلا به چاپ می رسد، جذب کند.

نوشتن و بیان نظرات برای وکلا بسیار مهم است. مجله حقوقی AILA اینجاست تا این امر را تشویق کند. و برای ،، که وقت یا تمایلی ندارند، امید است که مقالات عالی در مجله حقوقی آیلا از یک شماره به بعد، زمینه فکری همه – وکلا، سیاستگذاران و قضات – را فراهم کند که نتیجه ای عادلانه باشد. و سیاست ها و نتایج معقول مهاجرت.

****

اعضای آیلا، به یاد داشته باشید، دسترسی رایگان به هر نسخه دیجیتالی دریافت می کنید با عضویت خود، پس امروز نگاهی بیندازید!

و ما همه شما را تشویق می‌کنیم که دیدگاه‌های خود را برای نسخه آینده به اشتراک بگذارید – فراخوان ارسال‌ها برای نسخه پاییز 2023 ما در 1 دسامبر 2022 با دست‌نوشته‌ها تا 15 مه 2023 باز می‌شود.


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2022/11/15/why-the-aila-law-journal-is-important/