دسته‌ها
اخبار

ویزاها و هزینه مهاجرت اقامت و مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۳

سلام پیشنهاد میکنم برای مشاوره دقیق فرم سایت رو پر کنید و یا با ما نماس بگیرید. مشاغل بسیاری در استرالیا مورد نیاز است که از آنها می توان به مهندسی مکانیک، صنایع، الکترونیک، حمل و نقل و برق اشاره داشت. مهارت شما باید از یک مرجع ارزیابی مجاز، از جملهACS ، AACA ، VETASSESS و غیره مورد ارزیابی قرار گرفته و گزارش شود. واکسن های معمول نیز مانند واکسن سرخک، واکسن دیفتری- کزاز- سیاه سرفه، واکسن آبله مرغان، واکسن فلج اطفال و تزریق سالانه آنفولانزا توصیه می شود. ، بانک مشترک المنافع، گروه بانکی نیوزلند و استرالیا و وست پک، همگی به افراد غیر مقیم و مهاجر اجازه داشتن حساب بانکی را می دهند. خبر خوب این است که راه اندازی برنامه های خدماتی در استرالیا، از جمله تلفن و اینترنت، تقریباً بسیار آسان است.

  • متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا باید دانش خود در را در زبان انگلیسی به اثبات رسانند و نمره مورد نیاز در هر یک از آزمون‌های معتبر و بین‌المللی با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، متفاوت است.
  • فرزندانی که به عنوان شهروند استرالیا و یا دارنده اقامت دائم در این کشور ساکن بوده و می‌خواهند برای والدین خود در خارج از استرالیا دریافت ویزا کنند.
  • از این رو در تبدیل اقامت موقت به دائم استرالیا نگران نباشید چرا که امکان پذیر است.
  • تحصیل در مقطع ابتدایی از 7 تا 12 سالگی می باشد و تحصیل در مقطع دبیرستان از 12 الی 13 سالگی تا 18 سالگی می باشد.
  • فرد پس از تمام کردن دوره تحصیل به مدت شش ماه می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد که در این صورت ویزای موقت کار ۱ سالهاو صادر خواهد شد.

راحت ترین و بهترین راه مهاجرت به استرالیا بسته به شرایط هر فرد متفاوت است. اما بصورت کلی از بین راه های مهاجرت شاید کم ریسک ترین روش ، مهاجرت کاری باشد. البته در صورتی که افراد بتوانند مدرک تحصیلی و مدرک زبان مطلوب را ارائه دهند.

دریافت اقامت استرالیا از طریق پناهندگی

به طور کلی دلایل و روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور محبوب و کم‌نظیر استرالیا وجود دارد. در این مطلب قصد داریم شما را در زمینه‌های مختلف دریافت انواع ویزاها، هزینه اخذ ویزا، جدول امتیاز بندی، مدارک موردنیاز، مراحل دریافت ویزا و موضوعات دیگر راهنمایی کنیم. از طریق مختلف ازجمله اخذ ویزای کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، والدین، تحصیلی و.. ویزای ۴۹۱ استرالیا فرصت بسیار خوبی است برای افرادی که امکان ارائه امتیازهای بالا را ندارند. اگر فردی بتواند ۵۰ امتیاز خالص به دست آورید، این شانس را دارد که ویزای ۴۹۱ استرالیا را دریافت کند. زمان انتظار برای دریافت ویزای ۴۹۱ استرالیا نسبت به دیگر ویزاهای مهارتی، بسیار کوتاه‌تر است.

ویزای توریستی استرالیا

هزینه‌های زندگی در این شهر نسبتا بالاست، اگرچه نسبت به سیدنی کمی ارزانتر است. البته سطح درآمد افراد در این شهر از میانگین ملی بیشتر بوده و در مشاغل حوزه هوانوردی، ساخت و ساز، مهندسی اتومبیل، امور مالی و فناوری فرصت‌های شغلی متعددی برای مهاجران وجود دارد. هزینه ثبت‌نام در سامانه SKILL SELECT استرالیا 4500 دلار بوده در حالی که هزینه ثبت‌نام در EXPRESS ENTRY کانادا 200 دلار است. مرتبط بودن تحصیلات با سابقه کار در استرالیا اهمیت بیشتری نسبت به کانادا دارد. موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

طبق اعلام همگانی اداره مهاجرت استرالیا در سال‌های اخیر، قوانین مربوط به اخذ شهروندی استرالیا با کمی تغییر، سخت‌گیرانه‌تر شده است. ویزای خانوادگی استرالیا به افراد خانواده اشخاصی که اقامت دائم استرالیا را دارند اعطا می‌شود. از آنجایی که متقاضی ویزای خانوادگی استرالیا نیاز به پشتیبانی مالی دارد، ویزای خانواده با توجه به رابطه خانواده با فرد متقاضی بررسی می‌شود و هر چه رابطه خانوادگی نزدیك‌تر باشد، مراحل پذیرش ویزا سریع‌تر بررسی می‌شود.